Ergens tussen vandaag en ooit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ik weet de datum nog niet eens
21 februariquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
je kan m'n naam niet eens spellen vetnek.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
oh dudor de broekjesglijer is weer bezig
wel waar, die is je gewoon verteld.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
echt he.quote:
woah.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens tussen vandaag en ooit.
Niet gezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:33 schreef dud0r het volgende:
wel waar, die is je gewoon verteld.
Heeft Ama gezegd.
Ja nu moet je.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verrek, dat is de datum dat ik kan
Gaat dit nog steeds over dat je niet naar die meet durft en doet alsof je wel durft?quote:
is dat een vraag of een statement?quote:
ja hij was vergeten zich op te geven.. en toen hij wilde opgeven was de tijd van opgave al voorbijquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over dat je niet naar die meet durft en doet alsof je wel durft?
Dat is de vraag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
is dat een vraag of een statement?
er staat heen vraagteken maar ook geen punt
‘Vergeten’quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij was vergeten zich op te geven.. en toen hij wilde opgeven was de tijd van opgave al voorbij
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verrek, dat is de datum dat ik kan
quote:
zou ik ook zeggenquote:
je zegt net dat je zondag in UUUUU een meet hebt.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over dat je niet naar die meet durft en doet alsof je wel durft?
jaquote:
Dat is geen meet zondag. Dat is gezellig samen zijn met vrienden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
zou ik ook zeggen
[..]
je zegt net dat je zondag in UUUUU een meet hebt.
ik ben zo in de war nu.
[..]
Ja.
Dan wil hij gewoon niet. Wat prima is tochquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
we weten dat hij nu ook gaat vergeten om CL te DMen
Ja even een tussendoortje totdat straks code oranje wordt afgekondigd en die daar weer over verder kan gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ooooh.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is geen meet zondag. Dat is gezellig samen zijn met vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |