SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vannacht gaat het los.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:21 schreef Ama het volgende:
Sneeuw mag snel wel gaan smelten, ik heb hier een hele vervelende kat nu.
Helaasch, morgen dus sneeuw des doods en vrijdag overmorrow taferelenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:21 schreef Ama het volgende:
Sneeuw mag snel wel gaan smelten, ik heb hier een hele vervelende kat nu.
Zekerquote:
ik moet nog even kijken welk prutje er bij de rijst komtquote:
Ja ik vind het ook wel prima zo. Hoef de deur niet uit, net alles weer volgelaaje met eten en drinkenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:24 schreef essnhills het volgende:
Scheelt ook wel dat ik nergens heen hoef natuurlijk
als we nog leven na de storm des doods en overmorrow dan doe je maar dubbele stapjes op een dag om in te halen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel prima zo. Hoef de deur niet uit, net alles weer volgelaaje met eten en drinken![]()
Alleen de stapjes. Nou ja het is wat het is. Volgende week maar weer zien
dat is niet echt genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
als we nog leven na de storm des doods en overmorrow dan doe je maar dubbele stapjes op een dag om in te halen.
Ja preciesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel prima zo. Hoef de deur niet uit, net alles weer volgelaaje met eten en drinken![]()
Alleen de stapjes. Nou ja het is wat het is. Volgende week maar weer zien
het jaar is net 6 dagen oud... niet zo dramatisch doenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is niet echt genoeg![]()
Ik ben al het hele jaar aan het knokken om te voorkomen dat de achterstand op het doelschema groter wordt dan de prestatie zelf
Ja, laat ook maar iddquote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
het jaar is net 6 dagen oud... niet zo dramatisch doen
gewoon je doelen voor dit jaar maken en realistisch maken.quote:
Ik wil dit jaar wel 10.000 stappen per dag gemiddeld maken. Maar als dit soort juinenweer nog lang duurt, en ik sta bijvoorbeeld 1 maart 250k of 300k stappen achter op het doelschema, dan loop ik de rest van het jaar achter de feiten aan en daar heb ik gewoon geen zin in. Dus dan kan het jaar effectief wel de kachel in. Ik kan namelijk niet 5 maanden aan een stuk 12-13k per dag lopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon je doelen voor dit jaar maken en realistisch maken.
Loopband kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar wel 10.000 stappen per dag gemiddeld maken. Maar als dit soort juinenweer nog lang duurt, en ik sta bijvoorbeeld 1 maart 250k of 300k stappen achter op het doelschema, dan loop ik de rest van het jkaar achter de feiten aan en daar heb ik gewoon geen zin in. Dus dan kan het jaar effectief wel de kachel in. Ik kan namelijk niet 5 maanden aan een stuk 12-13k per dag lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |