Ik vind dat altijd zo slecht voelenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb mijn paspoort ook al heel wat keren ergens moeten achterlaten. Daarom heb ik er ook twee.
Je paspoort ergens achter laten?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo slecht voelen
Dit gaat over morgen, niet over nu.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terwijl het 2 graden is. Dit is gewoon even kut om doorheen te moeten en is binnen een uur weer helemaal weg.
Journalisten snappen het echt niet met hun sensatietitels.
CL heeft mensenkennis dus waarschijnlijk zit ze goed met haar oordeel in deze.quote:
Is voor morgen. En volgens mij snappen ze clickbaiittitels juist heel goedquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terwijl het 2 graden is. Dit is gewoon even kut om doorheen te moeten en is binnen een uur weer helemaal weg.
Journalisten snappen het echt niet met hun sensatietitels.
Oké Gerrit Hiemstra.quote:
Dat is echt al wel lang dat ze het dan hebben, zelfs als je er de feestdagen vanaf haalt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:03 schreef bitterbal het volgende:
had het misschien ook moeten doen nadat ik terug was uit NL Maar ze verzekerde mij dat ik genoeg tijd had. Heb hem geloof ik op 8 dec bij haar gebracht
Heeft CL al gereageerd dan?quote:
nou goed , morgen haar weer stalken. Vlieg nu pas de 18e hier vandaan dus misschien komt het goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is echt al wel lang dat ze het dan hebben, zelfs als je er de feestdagen vanaf haalt.
Je kunt het altijd proberen, moet je alleen weten waar je paspoort precies is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed , morgen haar weer stalken. Vlieg nu pas de 18e hier vandaan dus misschien komt het goed.
Anders kan ik misschien zelf naar immigration of naar de politie?
ja we hebben hier maar 1 immigratie office.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen, moet je alleen weten waar je paspoort precies is.
Hoge kijkcijfers gegarandeerd.quote:
En daarna Bal & Breakfast Vol Liefde.quote:
ohhh dat zou wel komisch zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarna Bal & Breakfast Vol Liefde.
hoe ziet je ideale kandidaat eruit en welke eigenschappen moet hij hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |