moet passen bij de 2meter lengtequote:
Had alleen een rijbewijs uit Legoland toenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
als minderjarige tijdens summerschool?
die accepteerden ze vast nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had alleen een rijbewijs uit Legoland toen
zal het tegen chatgpt zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
1x betrouwbaar noemen is wat mij betreft genoeg en is overkoepelend over die andere betrouwbaar-dingen
Kan er wel eentje printenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
en dat de kandidaten dan komen. En hoe ze dan met mij een dag op het strand liggen omdat ik geen werkvergunning heb en niet mag werken
Nee je moet ze in je verhuurhuis de tuin laten doenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
en dat de kandidaten dan komen. En hoe ze dan met mij een dag op het strand liggen omdat ik geen werkvergunning heb en niet mag werken
mag ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee je moet ze in je verhuurhuis de tuin laten doen
Wat is een natuurlijk glimlach? En wanneer heeft iemand een fitte uitstraling?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:23 schreef bitterbal het volgende:
en de fysieke
Gezonde uitstraling, verzorgde huid, heldere ogen, goede lichaamshouding, symmetrisch gezicht, sterke kaaklijn, volle lippen, verzorgd haar, natuurlijke glimlach, rechte tanden, fitte uitstraling, goede spierdefinitie, slanke bouw, sterke schouders, soepele bewegingen, lange nek, elegante handen, stevige grip, rechte rug, energieke houding, gezonde teint, verzorgde nagels, goede motoriek, fysieke balans, uithoudingsvermogen, kracht, flexibiliteit, coördinatie, snelheid, lichaamsbewustzijn
met deze info kunnen jullie wel kandidaten vinden toch
Je moet wel dates organiseren.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:26 schreef bitterbal het volgende:
ja naar het strand en crispy pork etenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is een natuurlijk glimlach? En wanneer heeft iemand een fitte uitstraling?
Goede spierdefinitie en slanke bouw klinkt als iets wat niet samengaat, zeker met die sterke schouders. WIl je nu slank of gespierd????
Verwarrend dit
[..]
Je moet wel dates organiseren.
mag ook niet .quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je betaald ze niet. Gewoon gratis klusjes voor je aandacht, duh.
Klinkt als goeje datesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja naar het strand en crispy pork eten
He? Maar ik mag ook niet een keer je scooter wassen ofzo, gewoon voor de leuk? Of onkruid plukken omdat ik daar toevallig toch slaap?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag ook niet .
zelfs voor vrijwilligerswerk heb je een werkvergunning nodig
Daar kan ik me nog wel in vinden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest in de VS ook wel eens m'n paspoort afgeven, maar dat was dan als minderjarige tijdens summerschool. Dan was die school verantwoordelijk voor je en wilde niet dat je ineens vertrok ofzo denk ik.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:23 schreef bitterbal het volgende:
en de fysieke
Gezonde uitstraling, verzorgde huid, heldere ogen, goede lichaamshouding, symmetrisch gezicht, sterke kaaklijn, volle lippen, verzorgd haar, natuurlijke glimlach, rechte tanden, fitte uitstraling, goede spierdefinitie, slanke bouw, sterke schouders, soepele bewegingen, lange nek, elegante handen, stevige grip, rechte rug, energieke houding, gezonde teint, verzorgde nagels, goede motoriek, fysieke balans, uithoudingsvermogen, kracht, flexibiliteit, coördinatie, snelheid, lichaamsbewustzijn
zoals die in de efteling?quote:
slank en gespierd. 60 kilo met een vetpercentage van onder de 10% ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is een natuurlijk glimlach? En wanneer heeft iemand een fitte uitstraling?
Goede spierdefinitie en slanke bouw klinkt als iets wat niet samengaat, zeker met die sterke schouders. WIl je nu slank of gespierd????
Verwarrend dit
[..]
Je moet wel dates organiseren.
+1quote:
Gewoon dikke tieten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:23 schreef bitterbal het volgende:
en de fysieke
crispy pork eten blijven ze niet slank vanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja naar het strand en crispy pork eten
Inleverenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:33 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog een doos van 400 gram after eight bedenk ik me net
En die lekkere Verkade repen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:33 schreef LTVDK het volgende:
Inmiddels is het geen 400 gram meequote:
Dus je joktquote:
Hoiquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:33 schreef LTVDK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |