SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
Your beauty never ever scared me.
Ligt eraan waar. Bij een overheidsinstantie vind ik geen probleem, of een bureau dat een visum regelt. Bij een hotel in Rusland, ja daar voelde ik me niet helemaal prettig bijquote:
Ik ga je meteen inschrijven voor het volgende seizoen.quote:
Ooit een hotel gehad in San Francisco en die wilde m'n paspoort en creditcard houden tot ik vertrok.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. Bij een overheidsinstantie vind ik geen probleem, of een bureau dat een visum regelt. Bij een hotel in Rusland, ja daar voelde ik me niet helemaal prettig bij
Betrouwbaar, eerlijk, empathisch, loyaal, zelfstandig, verantwoordelijk, doorzettingsvermogen, oprechte interesse in anderen, grenzen kunnen aangeven, respectvol, communicatief sterk, zelfreflectie, geduldig, flexibel, integer, consistent, zorgzaam, realistisch, stressbestendig, open voor feedback, leergierig, oplossingsgericht, daadkrachtig, positief kritisch, nuchter, vastberaden, betrouwbaar onder druk, doelgericht, attent, tactvol, luistervaardig, evenwichtig, initiatiefrijk, transparant, veerkrachtig, ordelijk, zorgvuldig, betrouwbaar in afspraken, sociaal intelligent, besluitvaardig, stabiel, betrokken, principieel, verantwoordelijkheidsgevoel, betrouwbaar in samenwerking, assertief zonder dominant te zijn, consciëntieus, diplomatiek, gefocust, vooruitdenkend, strategisch, standvastig, consequent, behulpzaam, bescheiden, betrouwbaar in communicatie, emotioneel volwassen, rechtvaardig, praktisch ingesteld, zorgvuldig met anderen, betrouwbaar in stressvolle situatiesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe ziet je ideale kandidaat eruit en welke eigenschappen moet hij hebben?
Moeten we wegstrepen wat niet van toepassing is?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Betrouwbaar, eerlijk, empathisch, loyaal, zelfstandig, verantwoordelijk, doorzettingsvermogen, oprechte interesse in anderen, grenzen kunnen aangeven, respectvol, communicatief sterk, zelfreflectie, geduldig, flexibel, integer, consistent, zorgzaam, realistisch, stressbestendig, open voor feedback, leergierig, oplossingsgericht, daadkrachtig, positief kritisch, nuchter, vastberaden, betrouwbaar onder druk, doelgericht, attent, tactvol, luistervaardig, evenwichtig, initiatiefrijk, transparant, veerkrachtig, ordelijk, zorgvuldig, betrouwbaar in afspraken, sociaal intelligent, besluitvaardig, stabiel, betrokken, principieel, verantwoordelijkheidsgevoel, betrouwbaar in samenwerking, assertief zonder dominant te zijn, consciëntieus, diplomatiek, gefocust, vooruitdenkend, strategisch, standvastig, consequent, behulpzaam, bescheiden, betrouwbaar in communicatie, emotioneel volwassen, rechtvaardig, praktisch ingesteld, zorgvuldig met anderen, betrouwbaar in stressvolle situaties
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Betrouwbaar, eerlijk, empathisch, loyaal, zelfstandig, verantwoordelijk, doorzettingsvermogen, oprechte interesse in anderen, grenzen kunnen aangeven, respectvol, communicatief sterk, zelfreflectie, geduldig, flexibel, integer, consistent, zorgzaam, realistisch, stressbestendig, open voor feedback, leergierig, oplossingsgericht, daadkrachtig, positief kritisch, nuchter, vastberaden, betrouwbaar onder druk, doelgericht, attent, tactvol, luistervaardig, evenwichtig, initiatiefrijk, transparant, veerkrachtig, ordelijk, zorgvuldig, betrouwbaar in afspraken, sociaal intelligent, besluitvaardig, stabiel, betrokken, principieel, verantwoordelijkheidsgevoel, betrouwbaar in samenwerking, assertief zonder dominant te zijn, consciëntieus, diplomatiek, gefocust, vooruitdenkend, strategisch, standvastig, consequent, behulpzaam, bescheiden, betrouwbaar in communicatie, emotioneel volwassen, rechtvaardig, praktisch ingesteld, zorgvuldig met anderen, betrouwbaar in stressvolle situaties
Ik mis 'six pack' in het rijtje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten we wegstrepen wat niet van toepassing is?
Dit heb je standaard ergens staan en kan je zo copy pasten voor je dating profiel of nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
chat gpt natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]schud je dat zomaar uit je mouw?
En hoezo betrouwbaar in verschillende situaties? is gewoon betrouwbaar niet voldoende
Moest in de VS ook wel eens m'n paspoort afgeven, maar dat was dan als minderjarige tijdens summerschool. Dan was die school verantwoordelijk voor je en wilde niet dat je ineens vertrok ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ooit een hotel gehad in San Francisco en die wilde m'n paspoort en creditcard houden tot ik vertrok.
Dacht het niet he.
Ik denk dat ze AI gevraagd heeft naar de ontbrekende karaktereigenschappen van alle mannen waar ze tot nu toe voor is gevallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]schud je dat zomaar uit je mouw?
En hoezo betrouwbaar in verschillende situaties? is gewoon betrouwbaar niet voldoende
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze AI gevraagd heeft naar de ontbrekende karaktereigenschappen van alle mannen waar ze tot nu toe voor is gevallen.
Vaak zijn ze daar niet zo moeilijk en accepteren ze een rijbewijs ook wel, zeker in de wat toeristischer gebiedenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest in de VS ook wel eens m'n paspoort afgeven, maar dat was dan als minderjarige tijdens summerschool. Dan was die school verantwoordelijk voor je en wilde niet dat je ineens vertrok ofzo denk ik.
Ik zag hetquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Het bollendak gaat vanaf nu de poffertjespan heten begrijp ik?
Ik heb goed onthouden wat je allemaal hebt verteld als je hier weer eens je hart uitstortte. Oprechte interesse.quote:
als minderjarige tijdens summerschool?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vaak zijn ze daar niet zo moeilijk en accepteren ze een rijbewijs ook wel, zeker in de wat toeristischer gebieden
Lange nek?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:23 schreef bitterbal het volgende:
en de fysieke
Gezonde uitstraling, verzorgde huid, heldere ogen, goede lichaamshouding, symmetrisch gezicht, sterke kaaklijn, volle lippen, verzorgd haar, natuurlijke glimlach, rechte tanden, fitte uitstraling, goede spierdefinitie, slanke bouw, sterke schouders, soepele bewegingen, lange nek, elegante handen, stevige grip, rechte rug, energieke houding, gezonde teint, verzorgde nagels, goede motoriek, fysieke balans, uithoudingsvermogen, kracht, flexibiliteit, coördinatie, snelheid, lichaamsbewustzijn
met deze info kunnen jullie wel kandidaten vinden toch
Ook hier ontbreekt die six-pack. En de FOK! pener.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:23 schreef bitterbal het volgende:
en de fysieke
Gezonde uitstraling, verzorgde huid, heldere ogen, goede lichaamshouding, symmetrisch gezicht, sterke kaaklijn, volle lippen, verzorgd haar, natuurlijke glimlach, rechte tanden, fitte uitstraling, goede spierdefinitie, slanke bouw, sterke schouders, soepele bewegingen, lange nek, elegante handen, stevige grip, rechte rug, energieke houding, gezonde teint, verzorgde nagels, goede motoriek, fysieke balans, uithoudingsvermogen, kracht, flexibiliteit, coördinatie, snelheid, lichaamsbewustzijn
met deze info kunnen jullie wel kandidaten vinden toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |