alleen als ik een knuffel van jou krijgquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat eerste boeit niet. Gewoon langskomen. Kun je even foto's zien van Ambar enzo
niemand had dit verwacht. niemand.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen dm ontvangen.
oh die kun je best krijgenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen als ik een knuffel van jou krijg
[..]
niemand had dit verwacht. niemand.
quote:
sjaak afhaak stuurt gewoon al geen DM naar CLquote:
Beetje eng wel natuurlijk een een DM naar een meisje te sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
sjaak afhaak stuurt gewoon al geen DM naar CL
dit is inderdaad wel waar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje eng wel natuurlijk een een DM naar een meisje te sturen
Niet zomaar een meisjequote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje eng wel natuurlijk een een DM naar een meisje te sturen
omdat ik niet zo mooi kan zingen, als ik in de auto mee zing dan loopt dino al te klagen dat het verschrikkelijk is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:24 schreef Ama het volgende:
Ik snap niet waarom mensen karaoke niet leuk vinden.
een van de leukste meisjes uit de KSCquote:
Boeiend het is geen zangwedstrijd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat ik niet zo mooi kan zingen, als ik in de auto mee zing dan loopt dino al te klagen dat het verschrikkelijk is.
Dat ga ik dan niet doen in een kroeg vol mensen.
Een van de?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
een van de leukste meisjes uit de KSC
Ja maak het nog spannender voor die knulquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een van de?
CL is sowieso de leukste
ALLES IS EEN WEDSTRIJD!quote:
Nee nee, ik wil geen van de dames hier zich minder laten voelen ten opzichte van een ander. Dus één van de leukste.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een van de?
CL is sowieso de leukste
Maar stiekem weten we wel beter.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ALLES IS EEN WEDSTRIJD!
[..]
Nee nee, ik wil geen van de dames hier zich minder laten voelen ten opzichte van een ander. Dus één van de leukste.
hij zit straks met knikkende knieen en trillende vingers achter zijn laptopquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maak het nog spannender voor die knul
sssstttttquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar stiekem weten we wel beter.
Oh dat is wel lief.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ALLES IS EEN WEDSTRIJD!
[..]
Nee nee, ik wil geen van de dames hier zich minder laten voelen ten opzichte van een ander. Dus één van de leukste.
@liesje1979 vindt karaoke geweldigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 16:24 schreef Ama het volgende:
Ik snap niet waarom mensen karaoke niet leuk vinden.
ik ben dan ook immer lief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |