SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
ex had een vrouw toen haar cyste formaatje kind in vruchtwaterzak werd ontdektquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn die niet sowieso heel vaak mannelijk?
quote:
Ik was daar niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flauw. En je wil ook al niet vertellen of je bij die sjoelmeet was.
ja hij loopt mij ook iedere keer te taggen als die code geel weer opschuift. Ik loop sde hele week al te zeggen dat het nog de hele week gaat duren maar okee.quote:
Hmm, heb zelf altijd mannelijke gyneacologen gehad. Sterker nog in mijn huidige praktijk zijn alleen de assistentes vrouwenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ex had een vrouw toen haar cyste formaatje kind in vruchtwaterzak werd ontdekt
Stop daar eens mee @Nattekatquote:
nee, die hadden geen intieme lichaamsdelen in de titelquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Dit klinkt als een Suske en Wiske titel
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Moeraskat en de power pussy.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Ja dat is mijn TT kenmerk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Eens naar een show van Sara kroos geweest die power to the pussy heettequote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeraskat en de power pussy.
ik heb er zelf geen nodig gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, heb zelf altijd mannelijke gyneacologen gehad. Sterker nog in mijn huidige praktijk zijn alleen de assistentes vrouwen
Nee dan had hij geallitereerd. Dan was het Moerke en Katske en de Narrige Naaidoos gewordenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Braafquote:
Zoveel narigheid over mijquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had hij geallitereerd. Dan was het Moerke en Katske en de Narrige Naaidoos geworden
FOK!king privacy?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Braafik heb ook FOK! Privacy ja.
Zelfs als het op jaartallen aan komtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Braafik heb ook FOK! Privacy ja.
Zélfs dan ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs als het op jaartallen aan komt
plastic poerstaafquote:
De Meurende Mossel.quote:
Ja.quote:
Dit ging niet meer over mij hoop ik.quote:
Ze hebben wel allemaal aparte gedachten bij jou zegquote:
Ja… ik weet niet waar ik dit aan te danken heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben wel allemaal aparte gedachten bij jou zeg
Nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit ging niet meer over mij hoop ik.
Ik kan er geen uitspraken over doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit ging niet meer over mij hoop ik.
komen we toch weer uit bij het onderwerp waarom de eendenbek nodig was.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan er geen uitspraken over doen.
Moet je eerst op een meet durven komenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, als ik dat niet meer mag doen, ga ik @:dud0r wel weer van de duin rollen.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja… ik weet niet waar ik dit aan te danken heb.
* TheStigsDutchCousin tilt deken opquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat trekt een deken over haar hoofd.
Ging dat over lieve katjes?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens naar een show van Sara kroos geweest die power to the pussy heette
Hij is onze slaapkamer ingeslopen denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:37 schreef Nizno het volgende:
hoe weet Stigs neef of een mossel meurt als die mossel naast een andere man zou hebben gelegen
Onze?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is onze slaapkamer ingeslopen denk ik
Toen was ik nog geen crewquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben in januari 2019 bij een crewmeet geweest
Mondquote:
Don't look at mequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Godverdomme.. moest net iets op m'n telefoon aan een klusjesman laten zien, had ik die kkk sneeuwpop nog open staan
oepsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Godverdomme.. moest net iets op m'n telefoon aan een klusjesman laten zien, had ik die kkk sneeuwpop nog open staan
Daar gaat je Zwitserse paspoortquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Alllemaal verleden tijd.quote:
nu is de hond moe genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
De tijd verdwijnt gewoon als je buiten loopt in de sneeuw. Oepsie
Net als in de burcht.quote:
Eerder andersom, maar deze klusjesman is een buitenlanderquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar gaat je Zwitserse paspoort
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Daar wonen nu andere mensenquote:
quote:
Zwitsers zijn racisten?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerder andersom, maar deze klusjesman is een buitenlander
Lijkt we wel, bedoel hij is verhuisd en zo.quote:
Al 2xquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt we wel, bedoel hij is verhuisd en zo.
Goed volkquote:
quote:
Helemaal niet want er is nog een crewmeet geweest waar ik bij wasquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toen werd je eruit gegooid voor er weer een kans kwam
hoi vriendje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:41 schreef Dven het volgende:
Wat moet je nu weer met een ijzersterke vagina? Ik heb liever een muzikale kut
Bekijk deze YouTube-video
is best logisch ookquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij kwam al weer naar de keuken en mij aanstaren. De boef had honger. Kan best met al die koud
Niet echt. Was vandeweek 19 graden. Nu 13. Vanaf overmorgen lijkt het echter wel koud te worden en gaan sneeuwenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal niet want er is nog een crewmeet geweest waar ik bij was
Dat jij nou verzaakte.
Je had ook nog naar 1 van de vele vreetmeets kunnen komen.
[..]
hoi vriendje.
heb jij daar ook sneeuw?
Dat is wel een verschil qua temperatuur met hierquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt. Was vandeweek 19 graden. Nu 13. Vanaf overmorgen lijkt het echter wel koud te worden en gaan sneeuwen![]()
Ik kom daar gewoon nog hèquote:
Oef. Ik vind hier iets van.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een verkiezingsposter. Need I say more?![]()
[ afbeelding ]
Dit kan echt nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een verkiezingsposter. Need I say more?![]()
[ afbeelding ]
Ja trek in lamskoteletten nuquote:
oeh ja!!!quote:
oeh lekkerquote:
Ja weet ikquote:
Was voor het stemmen over het uitzetten van criminele buitenlanders. Dat het schaap zwart was, was natuurlijk niet geheel per toevalquote:
Konden ze dan geen schaap met een boevenpakje erop zettenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was voor het stemmen over het uitzetten van criminele buitenlanders. Dat dat het schaap zwart was, was natuurlijk niet geheel per toeval
Die gepland was tijdens een wedstrijd. Was oprecht verhinderdquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:46 schreef dud0r het volgende:
Helemaal niet want er is nog een crewmeet geweest waar ik bij was
Dat jij nou verzaakte.
Misschien, ooit.quote:Je had ook nog naar 1 van de vele vreetmeets kunnen komen.
Had gekund, maar omdat ze niey van gekleurde buitenlanders houden kwam dit natuurlijk beter uitquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Konden ze dan geen schaap met een boevenpakje erop zetten
Ik heb een piri piri verspakketje gehaald en 2 joekels van mango'squote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook nog boodschappen doen vandaag. Het wordt nu wel een beetje karig in huis
als je dat zwarte schaap ook nog een boevenpakje aantrekt zeg je dus dat elke zwarte een boef isquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Konden ze dan geen schaap met een boevenpakje erop zetten
Moet je dat blijven benadrukken?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gepland was tijdens een wedstrijd. Was oprecht verhinderd
En daarna nooit meer de kans gekregen omdat je eruit gegooid werd.
[..]
Misschien, ooit.
Gestreept schaap. Dat snap je zelf toch ook welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je dat zwarte schaap ook nog een boevenpakje aantrekt zeg je dus dat elke zwarte een boef is
ja ja, misschien, ooit, oftewel nooit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gepland was tijdens een wedstrijd. Was oprecht verhinderd
En daarna nooit meer de kans gekregen omdat je eruit gegooid werd.
[..]
Misschien, ooit.
Blijkbaar vindt hij dat heel belangrijk.quote:
Oef ik van dat wel een beetje niveau van de middelbare school dat iemand niet bij je clubje mag omdat ze niet de juiste merk schoenen aan heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had gekund, maar omdat ze niey van gekleurde buitenlanders houden kwam dit natuurlijk beter uit
Niemand gelooft ditquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Misschien ben ik wel teleurgesteld dat dud0r niet meer mijn collega is.
Dat is beter jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou ik nu gewoon al gaan puur om jouw ongelijk te bewijzen.quote:
Kan ik ook nog solliciteren?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben cv’s en brieven aan het doornemen en scoren.
Drie gedaan, ik moet er nog 12
Doe danquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nu gewoon al gaan puur om jouw ongelijk te bewijzen.
Ben ik niet goed genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg
Ik vind het prima en zou er ook op stemmen als ik mocht. Wil niet dat dit mooie land met fijne cultuur nederland/duitsland/frankrijk achterna gaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oef ik van dat wel een beetje niveau van de middelbare school dat iemand niet bij je clubje mag omdat ze niet de juiste merk schoenen aan heeft.
Maargoed ik ben een ontzettende linkse woke deugdkneus. Dus.
Niet op deze vacaturequote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik ook nog solliciteren?
Hoe lang doe je over 1 sollicitant?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom niet?quote:
huehuequote:
voor welke functie?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Doe dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nu gewoon al gaan puur om jouw ongelijk te bewijzen.
hij jou niet hahaatjesquote:
Is er uberhaupt een gepland momenteelquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor welke functie?
[..]
Doe dan.
Als je @:cherrylips lief een dm stuurt mag je nog wel mee naar de volgende.
Denk jij. Wij zijn wel gewoon vrienden.quote:[..]
hij jou niet hahaatjes
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een gepland momenteel
Ahw.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar het had nog beter kunnen zijn.
Praatjespiet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor welke functie?
[..]
Doe dan.
Als je @:cherrylips lief een dm stuurt mag je nog wel mee naar de volgende.
[..]
hij jou niet hahaatjes
Oh pff.. ik scan in een minuut snel door de cv en dan hou ik er meestal nog maar 1 of max 2 over om fatsoenlijk door te nemen. Moet je bij de overheid alle cv's ook zo scoren om eventueel te kunnen bewijzen dat je niet discrimineert o.i.d.?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brief lezen, cv doornemen en dan op 8 punten een score geven en motiveren.
Tien minuten?
Dat is wel weer waarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat CE geen praatjespiet is maar andere kwaliteiten heeft.
Oh ook niks voor mij dusquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat CE geen praatjespiet is maar andere kwaliteiten heeft.
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh pff.. ik scan in een minuut snel door de cv en dan hou ik er meestal nog maar 1 of max 2 over om fatsoenlijk door te nemen. Moet je bij de overheid alle cv's ook zo scoren om eventueel te kunnen bewijzen dat je niet discrimineert o.i.d.?
Ik neem niet de beslissing. De selectiecommissie bestaat uit drie personen. Morgen bespreken we wie naar de eerste ronde mogen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh pff.. ik scan in een minuut snel door de cv en dan hou ik er meestal nog maar 1 of max 2 over om fatsoenlijk door te nemen. Moet je bij de overheid alle cv's ook zo scoren om eventueel te kunnen bewijzen dat je niet discrimineert o.i.d.?
dan had je op moeten letten, de aanmelding heeft echt weken in de OP gestaan plus meerdere TT's.quote:
woah dat kan ik wel.quote:
--> klikoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu naar een cv te kijken die ik al niet begrijp
We zijn dan ook niet allemaal verwarmingsmonteurquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu naar een cv te kijken die ik al niet begrijp
Jammerquote:
Soms denken mensen: als ik maar veel opschrijf, denken ze dat ik veel ervaring heb. Maar zo werkt het niet vriend.quote:
Ja, weet ik, maar ik heb het niet onthouden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:12 schreef dud0r het volgende:
dan had je op moeten letten, de aanmelding heeft echt weken in de OP gestaan plus meerdere TT's.
man man man.
Den Haag is best leuk voor rondjesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JammerHadden we collega's kunnen zijn en tijdens de lunch lekker rondjes lopen
97 % van de mensen die iemand "vriend" noemen, bedolt dat helemaal niet zo vriendelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms denken mensen: als ik maar veel opschrijf, denken ze dat ik veel ervaring heb. Maar zo werkt het niet vriend.
Oh?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
97 % van de mensen die iemand "vriend" noemen, bedolt dat helemaal niet zo vriendelijk.
Even ChatGPT een cv van 8 kantjes laten opdrammenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms denken mensen: als ik maar veel opschrijf, denken ze dat ik veel ervaring heb. Maar zo werkt het niet vriend.
Dan stuur je CL een dm, kan ze je gelijk vertellen of je nog mee mag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik heb het niet onthouden.
Bedankt voor deze toevoeging vriendquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
97 % van de mensen die iemand "vriend" noemen, bedolt dat helemaal niet zo vriendelijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je wat vriend?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:20 schreef dud0r het volgende:
Dan stuur je CL een dm, kan ze je gelijk vertellen of je nog mee mag.
I'm not your buddy, palquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedol ook maar een beetje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sneeuwjacht incomingquote:Volgens meerdere weermodellen is morgen opnieuw veel sneeuw te verwachten. Aan het einde van de nacht wordt in het westen de eerste regen of sneeuw verwacht. Gedurende de ochtendspits trekken sneeuwbuien over het hele land. Weermodellen gaan nu uit van 3 tot 7 centimeter sneeuw, plaatselijk kan dat nog meer zijn.
Daar komt een harde wind bij. In het Waddengebied en aan de noordwestkust kan de wind stormachtig zijn. Aan zee kunnen windstoten tot 90 kilometer per uur voorkomen.
21quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan alleen maar vinden dat het 21 of 28 februari is.
ga dan ook maar kijken of je die dagen kanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan alleen maar vinden dat het 21 of 28 februari is.
In de avond hier in Utrecht niet meer onder de 0 en regen. Dat wordt een hele vieze drapquote:
Ja en nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga dan ook maar kijken of je die dagen kan
Gratis whitening voor je tandenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Mag ik even een Nattekat doen, ik moet morgen om 08.15 bij de tandarts zijn terwijl dan zo'n beetje het hoogtepunt van de sneeuwstorm is
Request approved.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Mag ik even een Nattekat doen, ik moet morgen om 08.15 bij de tandarts zijn terwijl dan zo'n beetje het hoogtepunt van de sneeuwstorm is
Dit doet ChatGPT beterquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even ChatGPT een cv van 8 kantjes laten opdrammen
Geen verdoving nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga juist slim voor de sneeuwstorm.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Maar ja, jij kunt alles ook goed inschatten. Grmbl niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga juist slim voor de sneeuwstorm.
Dat was een hoax.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar die sneeuwstorm is vrijdag pas toch?
Jij vertrekt om 04.00 uur al?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
op tijd beginnen met wandelenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Tussen 3 en 4 regen/ijzel, dan droog tot een uur of 8 wanneer het los gaat.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee morgen is de sneeuwstorm des doods, vrijdag de apocalyptische nucleaire winter einde der tijden sneeuwstormquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
en bij welke legt donnie de drol het loodje?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee morgen is de sneeuwstorm des doods, vrijdag de apocalyptische nucleaire winter einde der tijden sneeuwstorm
Ik zie vrijdag 4 graden en regen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Normaal is het een klein kwartiertje lopen, zal morgen wat eerder gaanquote:
Please neequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee morgen is de sneeuwstorm des doods, vrijdag de apocalyptische nucleaire winter einde der tijden sneeuwstorm
zaterdag mokermiljoen stapjesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrijdag 4 graden en een boel regen. Weg sneeuw
nou aanmelden dan.quote:
waarom moet jij naar grmbl zijn tandarts?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dat is deel 2. 2 sneeuw 2 storm.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn tandarts heeft gewoon de praktijk naast zijn woningquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal is het een klein kwartiertje lopen, zal morgen wat eerder gaanAl vraag ik me af of de tandarts er wel op tijd gaat zijn, die moet uit België komen
hopelijk vannacht als hij z'n bed vol schijtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en bij welke legt donnie de drol het loodje?
krijg je niet zomaarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In NL snel een tweede paspoort aanvragen zodat je altijd weg kan.
ik moet kloppen want de bel doet het nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet wel lachen om mensen die per se even willen bellen omdat ze hun dommigheid niet zwart op wit willen hebben staan.
Zal wel een hoop vieze slush worden vrijdag en nog in het weekend, met de hoeveelheid sneeuw hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrijdag 4 graden en een boel regen. Weg sneeuw
ik heb wat gemist denk ik, waarom is jouw paspoort in handen van iemand anders?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
nu moet ik er morgen weer heen en haaaaaat het om de hele tijd het zelfde te moeten vragen
Straks is het de neequote:
Misschien hebben we wel dezelfde tandarts.quote:[..]
waarom moet jij naar grmbl zijn tandarts?
quote:[..]
dat is deel 2. 2 sneeuw 2 storm.
Of hun grey area tot ronduit frauduleuze zaken. Dan stuur ik er altijd een mailtje achteraan: To summarize..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet wel lachen om mensen die per se even willen bellen omdat ze hun dommigheid niet zwart op wit willen hebben staan.
Die van mij woont gewoon net over de grens vanwege gunstigere belastingen, heeft als 'werkauto' ook zo'n joekel van een Landcruiser omdat die die in België als zakelijk voertuig kan registrerenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn tandarts heeft gewoon de praktijk naast zijn woning
Als je in een situatie zit waar dat ding vaker bij een Ambassade ligt voor een visumaanvraag dan kom je wel in aanmerking hoor. Of je moet gewoon zeggen dat je van plan bent om achtereenvolgens naar Iran en Israel te gaan.quote:
Voor mijn business visa aanvraagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb wat gemist denk ik, waarom is jouw paspoort in handen van iemand anders?
en waarom is jouw paspoort dan in handen van iemand anders?quote:
Ik ben altijd van transparantie; zeker bij dommigheden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of hun grey area tot ronduit frauduleuze zaken. Dan stuur ik er altijd een mailtje achteraan: To summarize..
Doen ze geen 2e keer meer
Heb je daar zo vaak mee te maken dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of hun grey area tot ronduit frauduleuze zaken. Dan stuur ik er altijd een mailtje achteraan: To summarize..
Doen ze geen 2e keer meer
Toch even je Duitse genen aanspreken en daar naar binnen stormen met 'AUWEIS BITTE'quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
nu moet ik er morgen weer heen en haaaaaat het om de hele tijd het zelfde te moeten vragen
Heidi Klum?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh er gaat nog wel een serieuze hoeveelheid sneeuw vallen hier morgenochtend volgens de laatste modellen
Vanochtend leek het nog een dode mus te worden.
Toch was je er zo druk mee. Lolquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Oh er gaat nog wel een serieuze hoeveelheid sneeuw vallen hier morgenochtend volgens de laatste modellen
in handen van de advocaat die de aanvraag doet en nu is het de vraag of hij bij de advocaat is of bij immigration die de aanvraag goedkeuren of nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarom is jouw paspoort dan in handen van iemand anders?
nou ja het geeft mij echt stressquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch even je Duitse genen aanspreken en daar naar binnen stormen met 'AUWEIS BITTE'
Krijgen we ook nog deel 3, Tokyo Snowdrift?quote:
maar sinds wanneer geven we een persoonlijk document wat fraudegevoelig is in handen van een ander uit handen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in handen van de advocaat die de aanvraag doet en nu is het de vraag of hij bij de advocaat is of bij immigration die de aanvraag goedkeuren of niet
Ja relatief veel dingen die mensen met opzet niet op papier willen hebben. En af en toe gewoon keiharde fraude, maar dat laatste hou ik me buiten zodra ik in de gaten heb dat er iets gebeurt dat eigenlijk niet mag. The less you know the better.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je daar zo vaak mee te maken dan?
Misschienquote:
Beloofd is beloofd @Niznoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Dan gaat het weer vriezen en sneeuwenquote:
dat is hier heel normaal omdat immigration er een stempel inzetquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar sinds wanneer geven we een persoonlijk document wat fraudegevoelig is in handen van een ander uit handen?
Ja bewaar dat voor morgen, nu kun je er toch niks aan doen en kun je beter gaan slapenquote:
Vorig jaar kwam ik ook in een situatie terecht waarbij de waarheid ernstig omgebogen moest worden...tot een zeker niveau kon ik wel meegaan maar ik heb blijkbaar ook grenzen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja relatief veel dingen die mensen met opzet niet op papier willen hebben. En af en toe gewoon keiharde fraude, maar dat laatste hou ik me buiten zodra ik in de gaten heb dat er iets gebeurt dat eigenlijk niet mag. The less you know the better.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bewaar dat voor morgen, nu kun je er toch niks aan doen en kun je beter gaan slapen
Oké.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:40 schreef bitterbal het volgende:
heb bv ook een keer mijn paspoort met een visum dienst naar het consulaat van mozambique in belgie gestuurd voor een visum
Zou er echt 2 aanvragen in dat geval. Heb jij ook meerdere nationaliteiten dan is het misschien helemaal makkelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is hier heel normaal omdat immigration er een stempel inzet
wrom?quote:
Ik heb mijn paspoort ook al heel wat keren ergens moeten achterlaten. Daarom heb ik er ook twee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:40 schreef bitterbal het volgende:
heb bv ook een keer mijn paspoort met een visum dienst naar het consulaat van mozambique in belgie gestuurd voor een visum
klinkt weer als een excuus.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks is het de nee
[..]
Misschien hebben we wel dezelfde tandarts.
[..]
katten zijn toch altijd druk met vogeltjesquote:
Gewoon denken aan schattige beestjes nu en morgen weer verder, wakker liggen los je nu ook niks mee opquote:
flop flop flopquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon denken aan schattige beestjes nu en morgen weer verder, wakker liggen los je nu ook niks mee op [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde ik ook nog gaan doen, maar is niet heel praktisch met al die sneeuw buitenquote:
Terwijl het 2 graden is. Dit is gewoon even kut om doorheen te moeten en is binnen een uur weer helemaal weg.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dik pak sneeuw onderweg naar Nederland: 'Dit wordt één grote glijbaan'
juist wel, de spullen buiten zetten. binnen de vriezer ontdooienquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde ik ook nog gaan doen, maar is niet heel praktisch met al die sneeuw buiten
Ik was buiten toen er natte sneeuw vielquote:
dan kan je alles uit de vriezer in de sneeuw leggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde ik ook nog gaan doen, maar is niet heel praktisch met al die sneeuw buiten
mijn vrieskoelcombi is ook no frost. maar de extra vriezer heb ik daar niet over nagedachtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan kan je alles uit de vriezer in de sneeuw leggen.
ik heb een no frost vriezer. hoef dat ding nooit te ontdooien. echt een genot
Ja dat was ook het idee, maar geen zin om het allemaal in de sneeuw te zettenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
juist wel, de spullen buiten zetten. binnen de vriezer ontdooien
ripquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vrieskoelcombi is ook no frost. maar de extra vriezer heb ik daar niet over nagedacht
Dat laat ik mij niet 2x vertellenquote:'Werk woensdag thuis als het kan'
want sneeuw van een tafel of stoel afhalen is veel werk?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was ook het idee, maar geen zin om het allemaal in de sneeuw te zetten
Nou misschien wel omdat het dan sneller gaat?quote:
Ik werk morgen gewoon nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
NOS opent met:
[..]
Dat laat ik mij niet 2x vertellen
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:51 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips @:nattekat wil mee naar de meet maar durft je niet te dm'en. Mag hij nog mee?
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:51 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips @:nattekat wil mee naar de meet maar durft je niet te dm'en. Mag hij nog mee?
Moet jij gewoon post bezorgen op de fiets in dit weer eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik werk morgen gewoon niet
mijn huis is geen koelkastquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien wel omdat het dan sneller gaat?
jij heet geen cherrylipsquote:
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
want sneeuw van een tafel of stoel afhalen is veel werk?
Oké.quote:
Ja, maar wel eigen veiligheid eerst. Als ik een straat niet in durf of vertrouw ivm gladheid hoef ik er niet in.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet jij gewoon post bezorgen op de fiets in dit weer eigenlijk?
Ze? er is maar 1 iemand die echt duidelijk nee heeft gezegd...quote:
Wie is ze?quote:
Ik vind dat altijd zo slecht voelenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb mijn paspoort ook al heel wat keren ergens moeten achterlaten. Daarom heb ik er ook twee.
Je paspoort ergens achter laten?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo slecht voelen
Dit gaat over morgen, niet over nu.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terwijl het 2 graden is. Dit is gewoon even kut om doorheen te moeten en is binnen een uur weer helemaal weg.
Journalisten snappen het echt niet met hun sensatietitels.
CL heeft mensenkennis dus waarschijnlijk zit ze goed met haar oordeel in deze.quote:
Is voor morgen. En volgens mij snappen ze clickbaiittitels juist heel goedquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terwijl het 2 graden is. Dit is gewoon even kut om doorheen te moeten en is binnen een uur weer helemaal weg.
Journalisten snappen het echt niet met hun sensatietitels.
Oké Gerrit Hiemstra.quote:
Dat is echt al wel lang dat ze het dan hebben, zelfs als je er de feestdagen vanaf haalt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:03 schreef bitterbal het volgende:
had het misschien ook moeten doen nadat ik terug was uit NL Maar ze verzekerde mij dat ik genoeg tijd had. Heb hem geloof ik op 8 dec bij haar gebracht
Heeft CL al gereageerd dan?quote:
nou goed , morgen haar weer stalken. Vlieg nu pas de 18e hier vandaan dus misschien komt het goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is echt al wel lang dat ze het dan hebben, zelfs als je er de feestdagen vanaf haalt.
Je kunt het altijd proberen, moet je alleen weten waar je paspoort precies is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed , morgen haar weer stalken. Vlieg nu pas de 18e hier vandaan dus misschien komt het goed.
Anders kan ik misschien zelf naar immigration of naar de politie?
ja we hebben hier maar 1 immigratie office.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen, moet je alleen weten waar je paspoort precies is.
Hoge kijkcijfers gegarandeerd.quote:
En daarna Bal & Breakfast Vol Liefde.quote:
ohhh dat zou wel komisch zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2026 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarna Bal & Breakfast Vol Liefde.
hoe ziet je ideale kandidaat eruit en welke eigenschappen moet hij hebben?quote:
er was a die ene guesthouse houder in thailand die meedeed en altijd zo zweette. Begreep niet wat hij nou in thailand deed want hij leek het heel zwaar te hebben met de hittequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |