Ahw.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar het had nog beter kunnen zijn.
Praatjespiet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor welke functie?
[..]
Doe dan.
Als je @:cherrylips lief een dm stuurt mag je nog wel mee naar de volgende.
[..]
hij jou niet hahaatjes
Oh pff.. ik scan in een minuut snel door de cv en dan hou ik er meestal nog maar 1 of max 2 over om fatsoenlijk door te nemen. Moet je bij de overheid alle cv's ook zo scoren om eventueel te kunnen bewijzen dat je niet discrimineert o.i.d.?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brief lezen, cv doornemen en dan op 8 punten een score geven en motiveren.
Tien minuten?
Dat is wel weer waarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat CE geen praatjespiet is maar andere kwaliteiten heeft.
Oh ook niks voor mij dusquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat CE geen praatjespiet is maar andere kwaliteiten heeft.
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh pff.. ik scan in een minuut snel door de cv en dan hou ik er meestal nog maar 1 of max 2 over om fatsoenlijk door te nemen. Moet je bij de overheid alle cv's ook zo scoren om eventueel te kunnen bewijzen dat je niet discrimineert o.i.d.?
Ik neem niet de beslissing. De selectiecommissie bestaat uit drie personen. Morgen bespreken we wie naar de eerste ronde mogen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh pff.. ik scan in een minuut snel door de cv en dan hou ik er meestal nog maar 1 of max 2 over om fatsoenlijk door te nemen. Moet je bij de overheid alle cv's ook zo scoren om eventueel te kunnen bewijzen dat je niet discrimineert o.i.d.?
dan had je op moeten letten, de aanmelding heeft echt weken in de OP gestaan plus meerdere TT's.quote:
woah dat kan ik wel.quote:
--> klikoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu naar een cv te kijken die ik al niet begrijp
We zijn dan ook niet allemaal verwarmingsmonteurquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu naar een cv te kijken die ik al niet begrijp
Jammerquote:
Soms denken mensen: als ik maar veel opschrijf, denken ze dat ik veel ervaring heb. Maar zo werkt het niet vriend.quote:
Ja, weet ik, maar ik heb het niet onthouden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:12 schreef dud0r het volgende:
dan had je op moeten letten, de aanmelding heeft echt weken in de OP gestaan plus meerdere TT's.
man man man.
Den Haag is best leuk voor rondjesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JammerHadden we collega's kunnen zijn en tijdens de lunch lekker rondjes lopen
97 % van de mensen die iemand "vriend" noemen, bedolt dat helemaal niet zo vriendelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms denken mensen: als ik maar veel opschrijf, denken ze dat ik veel ervaring heb. Maar zo werkt het niet vriend.
Oh?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
97 % van de mensen die iemand "vriend" noemen, bedolt dat helemaal niet zo vriendelijk.
Even ChatGPT een cv van 8 kantjes laten opdrammenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms denken mensen: als ik maar veel opschrijf, denken ze dat ik veel ervaring heb. Maar zo werkt het niet vriend.
Dan stuur je CL een dm, kan ze je gelijk vertellen of je nog mee mag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik heb het niet onthouden.
Bedankt voor deze toevoeging vriendquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
97 % van de mensen die iemand "vriend" noemen, bedolt dat helemaal niet zo vriendelijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je wat vriend?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:20 schreef dud0r het volgende:
Dan stuur je CL een dm, kan ze je gelijk vertellen of je nog mee mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |