ja ja, misschien, ooit, oftewel nooit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gepland was tijdens een wedstrijd. Was oprecht verhinderd
En daarna nooit meer de kans gekregen omdat je eruit gegooid werd.
[..]
Misschien, ooit.
Blijkbaar vindt hij dat heel belangrijk.quote:
Oef ik van dat wel een beetje niveau van de middelbare school dat iemand niet bij je clubje mag omdat ze niet de juiste merk schoenen aan heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had gekund, maar omdat ze niey van gekleurde buitenlanders houden kwam dit natuurlijk beter uit
Niemand gelooft ditquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Misschien ben ik wel teleurgesteld dat dud0r niet meer mijn collega is.
Dat is beter jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou ik nu gewoon al gaan puur om jouw ongelijk te bewijzen.quote:
Kan ik ook nog solliciteren?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben cv’s en brieven aan het doornemen en scoren.
Drie gedaan, ik moet er nog 12
Doe danquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nu gewoon al gaan puur om jouw ongelijk te bewijzen.
Ben ik niet goed genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg
Ik vind het prima en zou er ook op stemmen als ik mocht. Wil niet dat dit mooie land met fijne cultuur nederland/duitsland/frankrijk achterna gaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oef ik van dat wel een beetje niveau van de middelbare school dat iemand niet bij je clubje mag omdat ze niet de juiste merk schoenen aan heeft.
Maargoed ik ben een ontzettende linkse woke deugdkneus. Dus.
Niet op deze vacaturequote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik ook nog solliciteren?
Hoe lang doe je over 1 sollicitant?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom niet?quote:
huehuequote:
voor welke functie?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Doe dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nu gewoon al gaan puur om jouw ongelijk te bewijzen.
hij jou niet hahaatjesquote:
Is er uberhaupt een gepland momenteelquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor welke functie?
[..]
Doe dan.
Als je @:cherrylips lief een dm stuurt mag je nog wel mee naar de volgende.
Denk jij. Wij zijn wel gewoon vrienden.quote:[..]
hij jou niet hahaatjes
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een gepland momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |