flop flop flopquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon denken aan schattige beestjes nu en morgen weer verder, wakker liggen los je nu ook niks mee op [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde ik ook nog gaan doen, maar is niet heel praktisch met al die sneeuw buitenquote:
Terwijl het 2 graden is. Dit is gewoon even kut om doorheen te moeten en is binnen een uur weer helemaal weg.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dik pak sneeuw onderweg naar Nederland: 'Dit wordt één grote glijbaan'
juist wel, de spullen buiten zetten. binnen de vriezer ontdooienquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde ik ook nog gaan doen, maar is niet heel praktisch met al die sneeuw buiten
Ik was buiten toen er natte sneeuw vielquote:
dan kan je alles uit de vriezer in de sneeuw leggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde ik ook nog gaan doen, maar is niet heel praktisch met al die sneeuw buiten
mijn vrieskoelcombi is ook no frost. maar de extra vriezer heb ik daar niet over nagedachtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan kan je alles uit de vriezer in de sneeuw leggen.
ik heb een no frost vriezer. hoef dat ding nooit te ontdooien. echt een genot
Ja dat was ook het idee, maar geen zin om het allemaal in de sneeuw te zettenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
juist wel, de spullen buiten zetten. binnen de vriezer ontdooien
ripquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vrieskoelcombi is ook no frost. maar de extra vriezer heb ik daar niet over nagedacht
Dat laat ik mij niet 2x vertellenquote:'Werk woensdag thuis als het kan'
want sneeuw van een tafel of stoel afhalen is veel werk?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat was ook het idee, maar geen zin om het allemaal in de sneeuw te zetten
Nou misschien wel omdat het dan sneller gaat?quote:
Ik werk morgen gewoon nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
NOS opent met:
[..]
Dat laat ik mij niet 2x vertellen
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:51 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips @:nattekat wil mee naar de meet maar durft je niet te dm'en. Mag hij nog mee?
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:51 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips @:nattekat wil mee naar de meet maar durft je niet te dm'en. Mag hij nog mee?
Moet jij gewoon post bezorgen op de fiets in dit weer eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik werk morgen gewoon niet
mijn huis is geen koelkastquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien wel omdat het dan sneller gaat?
jij heet geen cherrylipsquote:
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
want sneeuw van een tafel of stoel afhalen is veel werk?
Oké.quote:
Ja, maar wel eigen veiligheid eerst. Als ik een straat niet in durf of vertrouw ivm gladheid hoef ik er niet in.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet jij gewoon post bezorgen op de fiets in dit weer eigenlijk?
Ze? er is maar 1 iemand die echt duidelijk nee heeft gezegd...quote:
Wie is ze?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |