Zélfs dan ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs als het op jaartallen aan komt
plastic poerstaafquote:
De Meurende Mossel.quote:
Ja.quote:
Dit ging niet meer over mij hoop ik.quote:
Ze hebben wel allemaal aparte gedachten bij jou zegquote:
Ja… ik weet niet waar ik dit aan te danken heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hebben wel allemaal aparte gedachten bij jou zeg
Nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit ging niet meer over mij hoop ik.
Ik kan er geen uitspraken over doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit ging niet meer over mij hoop ik.
komen we toch weer uit bij het onderwerp waarom de eendenbek nodig was.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan er geen uitspraken over doen.
Moet je eerst op een meet durven komenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, als ik dat niet meer mag doen, ga ik @:dud0r wel weer van de duin rollen.
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja… ik weet niet waar ik dit aan te danken heb.
* TheStigsDutchCousin tilt deken opquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:36 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat trekt een deken over haar hoofd.
Ging dat over lieve katjes?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens naar een show van Sara kroos geweest die power to the pussy heette
Hij is onze slaapkamer ingeslopen denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:37 schreef Nizno het volgende:
hoe weet Stigs neef of een mossel meurt als die mossel naast een andere man zou hebben gelegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |