SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
ex had een vrouw toen haar cyste formaatje kind in vruchtwaterzak werd ontdektquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn die niet sowieso heel vaak mannelijk?
quote:
Ik was daar niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flauw. En je wil ook al niet vertellen of je bij die sjoelmeet was.
ja hij loopt mij ook iedere keer te taggen als die code geel weer opschuift. Ik loop sde hele week al te zeggen dat het nog de hele week gaat duren maar okee.quote:
Hmm, heb zelf altijd mannelijke gyneacologen gehad. Sterker nog in mijn huidige praktijk zijn alleen de assistentes vrouwenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ex had een vrouw toen haar cyste formaatje kind in vruchtwaterzak werd ontdekt
Stop daar eens mee @Nattekatquote:
nee, die hadden geen intieme lichaamsdelen in de titelquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Dit klinkt als een Suske en Wiske titel
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Moeraskat en de power pussy.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Ja dat is mijn TT kenmerk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Eens naar een show van Sara kroos geweest die power to the pussy heettequote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeraskat en de power pussy.
ik heb er zelf geen nodig gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, heb zelf altijd mannelijke gyneacologen gehad. Sterker nog in mijn huidige praktijk zijn alleen de assistentes vrouwen
Nee dan had hij geallitereerd. Dan was het Moerke en Katske en de Narrige Naaidoos gewordenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Braafquote:
Zoveel narigheid over mijquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan had hij geallitereerd. Dan was het Moerke en Katske en de Narrige Naaidoos geworden
FOK!king privacy?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Braafik heb ook FOK! Privacy ja.
Zelfs als het op jaartallen aan komtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Braafik heb ook FOK! Privacy ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |