SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
- Kwi moet een nieuwe keukenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:49 schreef Nattekat het volgende: [..] - Het water bij Dordrecht is brak
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- Je mag de Jumbo niet meer benoemen
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, maily wordt gesponsord door de AH.
Ik kan dit wel waarderenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- Buda heeft last van Russische asielzoekers
waar is dat vraagteken??quote:
Je bent op tijd.quote:
ik vind dit een goed planquote:
Op mijn toetsenbordquote:
Wil je er ook eentje voor mij meenemen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm... ik kan straks langs de frikandelbroodjes
Weet niet of je dat nog verdient na je opmerking van net. Was niet liefquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je er ook eentje voor mij meenemen?
Om te vragen om niet zo te mopperen? Nou als dat al niet meer kan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet of je dat nog verdient na je opmerking van net. Was niet lief
Nee, je beschuldigde me van chagrijnig zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Om te vragen om niet zo te mopperen? Nou als dat al niet meer kan.![]()
Ik bak m’n eigen frikandel wel. Opgelost
ben je ookquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je beschuldigde me van chagrijnig zijn
Oeh wat een doodzonde.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je beschuldigde me van chagrijnig zijn
Jij gaat er pas achterkomen wat dat woord betekent als ik morgen veilig op werk ben aangekomenquote:
quote:
Je gaat bij Niz thuiswerken?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gaat er pas achterkomen wat dat woord betekent als ik morgen veilig op werk ben aangekomen
hij weet niet eens waar mijn huis woontquote:
Wat alleraardigst. Ook bedankt namens embryo-kittenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar omdat ik lief ben zal ik toch een broodje voor je meenemen.
Blijf dat maar gewoon denkenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij weet niet eens waar mijn huis woont
quote:
Ik hou altijd al van frikandellenquote:
frikandel met augurk er inquote:
Die likes van Nizno zijn zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nattekat is echt de laatste sloeber van hier die nog naar kantoor moet. Maar op eoa manier moet dat stoer lijken of zo
Beide.quote:
Meer frikandellen voor mijquote:
waarom ben jij zo ontzettend geobsedeerd door likes op een post?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die likes van Nizno zijn zo voorspelbaar.
Hier evt. in de salade, maar idd helemaal op een hamburger met verse tomaat en uiquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
Augurken vind ik ook prima. Maar dan op een hamburger of zo.
Of op brood met boterhamworst en slasaus.
Ik zie een post en denk "Nizno zal die zo wel gaan liken". En jawel, daar is die like.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom ben jij zo ontzettend geobsedeerd door likes op een post?
Frikandellen saladequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:16 schreef STING het volgende:
[..]
Hier evt. in de salade, maar idd helemaal op een hamburger met verse tomaat en ui
Heb jij ook winterbanden?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stapvoetsrijden dan komt alles goed
[ afbeelding ]
ow betere vraagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie een post en denk "Nizno zal die zo wel gaan liken". En jawel, daar is die like.
Dat is gewoon grappig
Of überhaupt met jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow betere vraag
waarom ben je zo geobsedeerd bezig met waar ik een like zet?
Wat is daar mis mee?quote:
Hij is op jequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow betere vraag
Dus jij mag wel geobsedeerd bezig zijn met mij een ellendig leven toewensen en ik mag dat niet terug doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow betere vraag
Nee, niet bepaaldquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Eet je nooit een broodje frikandel gezond?
Wil niet stoken hoor, maar zou dat niet accepteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus jij mag wel geobsedeerd bezig zijn met mij een ellendig leven toewensen en ik mag dat niet terug doen?
Zal je eens volstoppen!quote:
Pistoletje met frikandel, saus, sla, tomaat, geraspte kaas, komkommer.quote:
blijkbaarquote:
Ik pak de popcorn vast.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil niet stoken hoor, maar zou dat niet accepteren.
Dat heb ik lang niet gelezenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal je eens volstoppen!
Een mixquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik pak de popcorn vast.
Wil je zoet of zout?
quote:
hoe lang geleden was groep 8?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik lang niet gelezen
Groep 8. 30+ jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe lang geleden was groep 8?
of in jouw geval klas 6
Ik heb er nu van die slee glijers onderzittenquote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe lang geleden was groep 8?
of in jouw geval klas 6
Dot door de straat:quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er nu van die slee glijers onderzitten
Waarom las ik Donald Duck hamburgerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb een mcdonalds hamburger op, voor het eerst in 5 jaar geloof ik. Dat proef je altijd de rest van de middag nog
Van die Friese doorlopersquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er nu van die slee glijers onderzitten
slalom door de stratenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dot door de straat:
"WHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!"
Nee van een arresleequote:
Ga je zelf ook omquote:
een gewone?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb een mcdonalds hamburger op, voor het eerst in 5 jaar geloof ik. Dat proef je altijd de rest van de middag nog
Ja zou ook kunnen, weet niet waar dat burgertje van gemaakt is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom las ik Donald Duck hamburger
Omdat ie op tafel gekwakt wordt?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom las ik Donald Duck hamburger
Het is januariquote:
Ga jij eens verder met frikadellen etenquote:
ja, de arreslee hoeft niet meer gebruikt te worden dus kan Dot ze mooi gebruikenquote:
Met special sauce?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ie op tafel gekwakt wordt?
Niet getreurd, ik grijp mij wel vast aan de stoeprandquote:
Ja, alleen zitten er tegenwoordig blijkbaar geen uitjes meer opquote:
hmm... ik zou niet weten of ik daar nasmaak van heb. maar ik geloof je direct dat het 5 uur duurt als ik dat zo leesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen zitten er tegenwoordig blijkbaar geen uitjes meer opWas dus alleen broodje, hamburger, 1 super dun plakje augurk (was vroeger dikkeer), en ketchup
Zo klein ben je toch niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik grijp mij wel vast aan de stoeprand
Vers uit de flesquote:
Waarom heb je dan die uitgezocht?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen zitten er tegenwoordig blijkbaar geen uitjes meer opWas dus alleen broodje, hamburger, 1 super dun plakje augurk (was vroeger dikkeer), en ketchup
omdat ze al 5 jaar niet meer was geweest en toen zaten er nog uitjes opquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom heb je dan die uitgezocht?
En goed mikkenquote:
O nee goed dat je het zegt, met mijn 1.76 ga ik dat niet reddenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo klein ben je toch niet?
Oja. Ik zat niet op te lettenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ze al 5 jaar niet meer was geweest en toen zaten er nog uitjes op
Je bent een kop groter dan ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee goed dat je het zegt, met mijn 1.76 ga ik dat niet redden
Ze moeten nog gebakken worden!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga jij eens verder met frikadellen eten
Kan je toch mooi tegen mij opkijkenquote:
alleen @Koen66 is hier druk meequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:24 schreef Haags het volgende:
Nog #482 jongens. Dat moet wel lukken in 2026
Moet wel een speciaal topic worden vind ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet wel een speciaal topic worden vind ik.
Langere vent zoeken moet in Nederland niet lastig zijn. En broeken ook niet, lijkt mequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je toch mooi tegen mij opkijken![]()
Ik was altijd liever kleiner geweest. Ik kon bijna nooit hakken dragen dan was ik groter dan mijn vriendjes
En broeken vaak te kort. Heb nogal lange benen
Nu niet meer, toen wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Langere vent zoeken moet in Nederland niet lastig zijn. En broeken ook niet, lijkt me
Serieus?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu niet meer, toen wel.
En echht lange kerels ben ik niet vaak tegen gekomen
Ik wilde een man van over de 1.90 helaas nooit gevonden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet wel een speciaal topic worden vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja vreemd he, ik heb ze natuurlijk wel gezien maar voelde mij er niet tot aangetrokken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Serieus?
Wonderlijk. We hebben hier in de regio echt veel lange mannen. Ik moest juist moeite doen om er eentje van 1.80-1.86 te vinden.
Typisch
Prioriteitenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreemd he, ik heb ze natuurlijk wel gezien maar voelde mij er niet tot aangetrokken.
1,82 genoeg. Maar wilde echt een lange man![]()
Moest dan ook wel lang donker haar hebben
Steeds laterquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat de zon alweer onder, naarling?
Snap ik met jouw lengte. Maar ik wil niet springen voor een kusjequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreemd he, ik heb ze natuurlijk wel gezien maar voelde mij er niet tot aangetrokken.
1,82 genoeg. Maar wilde echt een lange man![]()
Moest dan ook wel lang donker haar hebben
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- Buda heeft last van Russische Oekraïense asielzoekers om de hoek
Je zal ze maar hebbenquote:
Je zei Russische toch?quote:
Ja komisch,quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik met jouw lengte. Maar ik wil niet springen voor een kusje![]()
Ik heb twee collega’s van 2.06 en 2.10. Als ik tussenin loop is dat echt geen gezicht.
In Nederland ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Oekraïne spreken ze ook Russisch.
Dit zijn wel erg specifieke eisenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Serieus?
Wonderlijk. We hebben hier in de regio echt veel lange mannen. Ik moest juist moeite doen om er eentje van 1.80-1.86 te vinden.
Typisch
Zou hem niet per se afwijzen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit zijn wel erg specifieke eisen![]()
Voor mij minimaal 1.90, maar of dat nu 1.90 of 2.10 was maakte me niks uit
Nee, ze spreken Russisch. Russisch is de voertaal in Donetsk en Luhansk, waar deze mensen vandaan komen.quote:
Niet goed gelezen. Sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze spreken Russisch. Russisch is de voertaal in Donetsk en Luhansk, waar deze mensen vandaan komen.
Ohai.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Langere vent zoeken moet in Nederland niet lastig zijn. En broeken ook niet, lijkt me
quote:
Jeetjequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb nog een intelligente, rustige, humorvolle man van 2 meter in de aanbieding, die ook nog eens met plezier de badkamer boent.
Iemand interesse?
kan aan mij liggen maar waarom worden daken niet gemaakt om functioneel te zijn en gewicht te kunnen dragen?quote:Te veel sneeuw op Bollendak Utrecht Centraal, plein afgesloten
Het plein onder het Bollendak tussen Utrecht Centraal en Hoog Catharijne is afgesloten, bevestigt de Veiligheidsregio tegen RTL Nieuws. Dit besluit is genomen omdat er te veel sneeuw op het befaamde dak ligt. Een uitgang van Utrecht Centraal is daarom afgesloten. Ook is een uitgang van de fietsenstalling afgesloten.
Over wat er precies aan de hand is en wat de gevolgen hiervan zijn, is nog niet veel bekend.
Gisteren sloot de IKEA in Utrecht ook al haar deuren vanwege de grote hoeveelheid sneeuw op het dak van het pand.
houd maarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb nog een intelligente, rustige, humorvolle man van 2 meter in de aanbieding, die ook nog eens met plezier de badkamer boent.
Iemand interesse?
Gergi boent de badkamer?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:43 schreef kwiwi het volgende:
Iemand interesse?
Kost duurquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar waarom worden daken niet gemaakt om functioneel te zijn en gewicht te kunnen dragen?
Op wat voor type val jij? En dit is een serieuze vraag.quote:
Poes heeft Katerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:budapestenaar ik heb een kandidaat voor je.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
niet op mannenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op wat voor type val jij? En dit is een serieuze vraag.
Jij wilde mij nooitquote:
Ohhhh kijk die poes uit twee voerbakjes eten!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die voert thuis niet zoveel uit heb ik het idee. Mag jij boenen, mag Kater zoenen.
Ik vroeg waarop wel, niet waar je niet op valtquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Problemen met het Bollendak in Utrecht. Gevolg: vanuit het centrum kun je het CS niet meer in want het plein onder het Bollendak is afgesloten. Olé
Ik gok dan vrouwen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vroeg waarop wel, niet waar je niet op valt
Nee, is meestal toch niet nodig.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar waarom worden daken niet gemaakt om functioneel te zijn en gewicht te kunnen dragen?
Nogal een breed begrip.quote:
Dit vraagt om een dagboekje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohhhh kijk die poes uit twee voerbakjes eten!
Ik ben meer van zout maar als ik daar de hele bak van leeg vreet zie ik eruit als SpongeBob in de koepel bij Sandy.quote:
Dat moet wel lukken inderdaad. Minder dan anderhalf topic per dag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:24 schreef Haags het volgende:
Nog #482 jongens. Dat moet wel lukken in 2026
Klinkt wel matigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben jij 1.55 ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, maar nu kun je steeds verder specificeren, maar dat laat ik aan Nizno over.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
Wist niet dat “vrouwen” een type was. Weer wat geleerd.
Heb jij zo’n lang hoofd?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben meer van zout maar als ik daar de hele bak van leeg vreet zie ik eruit als SpongeBob in de koepel bij Sandy.
[..]
Dat moet wel lukken inderdaad. Minder dan anderhalf topic per dag.
[..]
Klinkt wel matig
[..]
Ben jij 1.55 ofzo?
Dat wil ze klaarblijkelijk niet prijsgeven. Jammer.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar nu kun je steeds verder specificeren, maar dat laat ik aan Nizno over.
klopt. ik heb ook niet echt een bepaald type.quote:
Qua karakter dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. ik heb ook niet echt een bepaald type.
Ja geen stereopotten. er mag nog wel vrouwelijkheid aan zitten.
Oke oke. 1.60 dan.quote:
precies hoe duurder hoe beterquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, is meestal toch niet nodig.
Het moet vooral mooi zijn en het ontwerp kan geen miljoenen genoeg kosten.
Komt er dan muziek uit twee gaten?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. ik heb ook niet echt een bepaald type.
Ja geen stereopotten. er mag nog wel vrouwelijkheid aan zitten.
vriendelijk, aardig, niet te bekakt. niet te boers.quote:
Iets groter ben ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
vriendelijk, aardig, niet te bekakt. niet te boers.
stereotype pot.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt er dan muziek uit twee gaten?
degelijk is prima. dat gaat langer mee dan van die porseleinen potjesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Niet te bekakt dus, wel beetje degelijk?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
degelijk is prima. dat gaat langer mee dan van die porseleinen potjes
Ja, snapte ik welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
stereotype pot.
Destijds toen ik nog erg vaak uitging in de scene. herkende je ze aan stekeltjeskapsel, halsband van leer met spikes enzo... bijna net als de leernichten bij mannen. en vooral niet te vrouwelijk over willen komen.
quote:
Ja moeten we wel tijd voor maken hequote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind dit een goed plan
eens kijken wat ik voor mezelf ga maken
wait wat?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dan![]()
https://jezuswatslecht.nl(...)l-lang-en-specifiek/![]()
Nou, ik ga werkjes werken
ja eerst twee pakken shag weggepaft voor ze een zin zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, snapte ik wel![]()
Ik had ooit zo’n stereopot als collega. Ze klonk precies als Joe Cocker
Voortaan je voeten buitenlatenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dan![]()
Oh dan ben je mogelijk net zo groot als Lilakquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iets groter ben ik wel.ik overdreef een beetje met een hele kop. Halve dan.
Moet je aan je ex blauwe collega vragen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dan ben je mogelijk net zo groot als Lilak
Ben je ook net zo schattig?
ja vrouwen blijkbaarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
wait wat?
er zijn mensen die eerst douchen voor ze in bad gaan???
Een ex van mij was gelukkig ook niet zo’n stekelige pluizige shag rookster.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja eerst twee pakken shag weggepaft voor ze een zin zeggen
nah neuj.... zij...quote:
Behalve bij het zwembadquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
nah neuj.... zij...
ik heb nooit eerst onder de douche gestaan voor ik in bad ging
Ik ben ver gekomen, maar ik heb het einde van de lijst helaas niet gehaaldquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dan![]()
geen moeite met shagrooksters. Maar wel als ze die extra zware vannelle hebben en dan vooral in een leren hoesje met een zippo er naastquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een ex van mij was gelukkig ook niet zo’n stekelige pluizige shag rookster.
das andersquote:
Volgens mij ken jij mijn ex-collega Barbara.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen moeite met shagrooksters. Maar wel als ze die extra zware vannelle hebben en dan vooral in een leren hoesje met een zippo er naast
Daar zijn er nogal een hoop van.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je aan je ex blauwe collega vragen.
Hij zit hier in het topicquote:
ik ben erg blij dat ik niet meer in die scene uit gaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij mijn ex-collega Barbara.
Mijn oma heeft jarenlang gedacht dat mijn broertje of ik een vriendin hadden die Barbara heette. Dit was niet het geval.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij mijn ex-collega Barbara.
Dit lijkt op een Fokker die in R&P post.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dan![]()
@Nattekat vertel eens of moeraskat schattig isquote:
Niet diequote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:nattekat vertel eens of moeraskat schattig is
MK is heel schattig.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij mij gezien?quote:
En toen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ooit een crewmeet in Rotterdam meegemaakt
Ik ben wel blij voor je dat het niet deze Barbara wasquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn oma heeft jarenlang gedacht dat mijn broertje of ik een vriendin hadden die Barbara heette. Dit was niet het geval.
Misschien was ze in de war met jouw oud collega
Werd het wazig.quote:
ahhhhh. maar in jouw dromen kan dat best hoor.quote:
Vast niet. Mijn tijd bij de crew was denk ik maar een jaartje.quote:
Je weet toch wel of je een crewmeet hebt meegemaaktquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vast niet. Mijn tijd bij de crew was denk ik maar een jaartje.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet toch wel of je een crewmeet hebt meegemaakt
quote:
Je weet toch wel of je mij gezien hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leek me al gekquote:
quote:
hij is ook allang vergeten dat hij mij gezien heeftquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet toch wel of je mij gezien hebt.
Wat slechtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is ook allang vergeten dat hij mij gezien heeft
ach het is wel zo rustig.quote:
Niet degene waar ik was. Toen durfde je niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ooit een crewmeet in Rotterdam meegemaakt
Dank je. Dat wordt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel blij voor je dat het niet deze Barbara was
quote:
Verbaasd?quote:
Tis gewoon zo jammer als het daar bij blijft.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahhhhh. maar in jouw dromen kan dat best hoor.
Klopt. Elke keer dat er een meet is waar ik ben durf je niet te komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik nooit naar meets ga
iemand die zo'n mond en vingers heeft kan niet schattig zijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dus je U.I. is geen weergave van je persoonlijkheid?
Omdat ik schattig blijk te zijn qua lengte?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dus je U.I. is geen weergave van je persoonlijkheid?
Dat jij haar ex bent wel ja.quote:
Het karakter in haar U.I is niet zo schattig, vandaar!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand die zo'n mond en vingers heeft kan niet schattig zijn?
WAT ?!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat jij haar ex bent wel ja.
Dacht dat jij al 20 jaar met je huidige vriendin was.
euh ze zeiquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij was heulemaal niet bij die meetquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij is ook allang vergeten dat hij mij gezien heeft
Mannen.quote:
quote:
Oh dan begreep ik het verkeerd.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij was heulemaal niet bij die meet
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mannen.
Die kunnen niet begrijpend lezen
Dat beperkt zich tot je lengte?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat ik schattig blijk te zijn qua lengte?
Het is verschrikkelijk met ze ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mannen.
Het ging over lengte. Let even op.quote:
Uh nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hmm... de enige andere conclusie is dat je er wel was, maar dat meettopic zegt wat anders.quote:
Is ook heel moeilijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mannen.
Zeg dat wel. Verontschuldigingen graagquote:
hoe sluit ik nu m'n zin afquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh nee nu maak je het alleen nog maar erger met nog een uitroepteken!
Ja, dat blijkt.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Verontschuldigingen graag
niet, gewoon het gesprek open latenquote:
Ik sliep die nacht naast iemand anders.quote:
Het is wel goed he, punt gemaakt.quote:
*smacks dud around*quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het ging over lengte. Let even op.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mannen.
Elke zin afsluiten met een vraagteken?quote:
Ja dat geloven we nu natuurlijk niet meer hè!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sliep die nacht naast iemand anders.
*gooit deur dicht*quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke zin afsluiten met een vraagteken?
Ik had ooit lang geleden een collega en die praatte zo. Elke zin die ze uitsprak klonk als een vraag.
Kijk maar uit dat je neus niet wegloopt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef kwiwi het volgende:
Heeft iemand een zakdoek? Heb een loopneus en geen zakdoek bij de hand
gewoon de deur dicht doen, dan kan hij alleen in de kamer lopenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef kwiwi het volgende:
Jij telkens antwoord geven natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke zin afsluiten met een vraagteken?
Ik had ooit lang geleden een collega en die praatte zo. Elke zin die ze uitsprak klonk als een vraag.
Door closed. Of zaten we allemaal gezellie in een koffer?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*gooit deur dicht*
Case closed.
De eindjes zijn nog steeds open.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*gooit deur dicht*
Case closed.
Prima! Ga maar opzoek naar zn DNA * Moeraskat gaat als een zeester liggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat geloven we nu natuurlijk niet meer hè!
Fokkers in Koffers.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door closed. Of zaten we allemaal gezellie in een koffer?
Snel een riempje er aan voordat die weg loopt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef kwiwi het volgende:
Neuh.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Jij telkens antwoord geven natuurlijk.
Ehh.. * kwiwi pakt vertwijfeld de eendenbek erbijquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima! Ga maar opzoek naar zn DNA * Moeraskat gaat als een zeester liggen.
Weet je nog wel wanneer ik het was.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan niet eens achterhalen in welk jaar MK crew was.
Laat m’n verleden met rustquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan niet eens achterhalen in welk jaar MK crew was.
ik weet nog wanneer je vertrokquote:
Ik heb hier een beeld bij.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit escaleerde snelquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet die van plastic, want die brak eens af en heb daar echt een trauma aan overgehouden. Die gynaecoloog gaf mij nog de schuld ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ehh.. * kwiwi pakt vertwijfeld de eendenbek erbij
Verkeerde topic rival.quote:
Speelt hij met je prive?quote:
quote:
Wtfquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet die van plastic, want die brak eens af en heb daar echt een trauma aan overgehouden. Die gynaecoloog gaf mij nog de schuld ook.
Nimmer!quote:
mannelijke gynaecoloog zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet die van plastic, want die brak eens af en heb daar echt een trauma aan overgehouden. Die gynaecoloog gaf mij nog de schuld ook.
Je komt er lekker niet achterquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nimmer!
Maar zo ver ik weet ben je nooit crew geweest. Dus ofwel kloon ofwel alle sporen zijn vernietigd.
Ja…quote:
ja geen ideequote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WtfEn hoe is dat jouw schuld? Heb je een ijzersterke vagina?
Vaak door de weeks welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn die niet sowieso heel vaak mannelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |