Jeetjequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb nog een intelligente, rustige, humorvolle man van 2 meter in de aanbieding, die ook nog eens met plezier de badkamer boent.
Iemand interesse?
kan aan mij liggen maar waarom worden daken niet gemaakt om functioneel te zijn en gewicht te kunnen dragen?quote:Te veel sneeuw op Bollendak Utrecht Centraal, plein afgesloten
Het plein onder het Bollendak tussen Utrecht Centraal en Hoog Catharijne is afgesloten, bevestigt de Veiligheidsregio tegen RTL Nieuws. Dit besluit is genomen omdat er te veel sneeuw op het befaamde dak ligt. Een uitgang van Utrecht Centraal is daarom afgesloten. Ook is een uitgang van de fietsenstalling afgesloten.
Over wat er precies aan de hand is en wat de gevolgen hiervan zijn, is nog niet veel bekend.
Gisteren sloot de IKEA in Utrecht ook al haar deuren vanwege de grote hoeveelheid sneeuw op het dak van het pand.
houd maarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb nog een intelligente, rustige, humorvolle man van 2 meter in de aanbieding, die ook nog eens met plezier de badkamer boent.
Iemand interesse?
Gergi boent de badkamer?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:43 schreef kwiwi het volgende:
Iemand interesse?
Kost duurquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar waarom worden daken niet gemaakt om functioneel te zijn en gewicht te kunnen dragen?
Op wat voor type val jij? En dit is een serieuze vraag.quote:
Poes heeft Katerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:budapestenaar ik heb een kandidaat voor je.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:budapestenaar ik heb een kandidaat voor je.
quote:
niet op mannenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op wat voor type val jij? En dit is een serieuze vraag.
Jij wilde mij nooitquote:
Ohhhh kijk die poes uit twee voerbakjes eten!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die voert thuis niet zoveel uit heb ik het idee. Mag jij boenen, mag Kater zoenen.
Ik vroeg waarop wel, niet waar je niet op valtquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Problemen met het Bollendak in Utrecht. Gevolg: vanuit het centrum kun je het CS niet meer in want het plein onder het Bollendak is afgesloten. Olé
Ik gok dan vrouwen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vroeg waarop wel, niet waar je niet op valt
Nee, is meestal toch niet nodig.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar waarom worden daken niet gemaakt om functioneel te zijn en gewicht te kunnen dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |