Serieus?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu niet meer, toen wel.
En echht lange kerels ben ik niet vaak tegen gekomen
Ik wilde een man van over de 1.90 helaas nooit gevonden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet wel een speciaal topic worden vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja vreemd he, ik heb ze natuurlijk wel gezien maar voelde mij er niet tot aangetrokken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Serieus?
Wonderlijk. We hebben hier in de regio echt veel lange mannen. Ik moest juist moeite doen om er eentje van 1.80-1.86 te vinden.
Typisch
Prioriteitenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreemd he, ik heb ze natuurlijk wel gezien maar voelde mij er niet tot aangetrokken.
1,82 genoeg. Maar wilde echt een lange man![]()
Moest dan ook wel lang donker haar hebben
Steeds laterquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat de zon alweer onder, naarling?
Snap ik met jouw lengte. Maar ik wil niet springen voor een kusjequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreemd he, ik heb ze natuurlijk wel gezien maar voelde mij er niet tot aangetrokken.
1,82 genoeg. Maar wilde echt een lange man![]()
Moest dan ook wel lang donker haar hebben
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- Buda heeft last van Russische Oekraīense asielzoekers om de hoek
Je zal ze maar hebbenquote:
Je zei Russische toch?quote:
Ja komisch,quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik met jouw lengte. Maar ik wil niet springen voor een kusje![]()
Ik heb twee collega’s van 2.06 en 2.10. Als ik tussenin loop is dat echt geen gezicht.
In Nederland ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Oekraīne spreken ze ook Russisch.
Dit zijn wel erg specifieke eisenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Serieus?
Wonderlijk. We hebben hier in de regio echt veel lange mannen. Ik moest juist moeite doen om er eentje van 1.80-1.86 te vinden.
Typisch
Zou hem niet per se afwijzen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit zijn wel erg specifieke eisen![]()
Voor mij minimaal 1.90, maar of dat nu 1.90 of 2.10 was maakte me niks uit
Nee, ze spreken Russisch. Russisch is de voertaal in Donetsk en Luhansk, waar deze mensen vandaan komen.quote:
Niet goed gelezen. Sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze spreken Russisch. Russisch is de voertaal in Donetsk en Luhansk, waar deze mensen vandaan komen.
Ohai.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Langere vent zoeken moet in Nederland niet lastig zijn. En broeken ook niet, lijkt me
quote:
Jeetjequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb nog een intelligente, rustige, humorvolle man van 2 meter in de aanbieding, die ook nog eens met plezier de badkamer boent.
Iemand interesse?
kan aan mij liggen maar waarom worden daken niet gemaakt om functioneel te zijn en gewicht te kunnen dragen?quote:Te veel sneeuw op Bollendak Utrecht Centraal, plein afgesloten
Het plein onder het Bollendak tussen Utrecht Centraal en Hoog Catharijne is afgesloten, bevestigt de Veiligheidsregio tegen RTL Nieuws. Dit besluit is genomen omdat er te veel sneeuw op het befaamde dak ligt. Een uitgang van Utrecht Centraal is daarom afgesloten. Ook is een uitgang van de fietsenstalling afgesloten.
Over wat er precies aan de hand is en wat de gevolgen hiervan zijn, is nog niet veel bekend.
Gisteren sloot de IKEA in Utrecht ook al haar deuren vanwege de grote hoeveelheid sneeuw op het dak van het pand.
houd maarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb nog een intelligente, rustige, humorvolle man van 2 meter in de aanbieding, die ook nog eens met plezier de badkamer boent.
Iemand interesse?
Gergi boent de badkamer?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:43 schreef kwiwi het volgende:
Iemand interesse?
Kost duurquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar waarom worden daken niet gemaakt om functioneel te zijn en gewicht te kunnen dragen?
Op wat voor type val jij? En dit is een serieuze vraag.quote:
Poes heeft Katerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:budapestenaar ik heb een kandidaat voor je.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:budapestenaar ik heb een kandidaat voor je.
quote:
niet op mannenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op wat voor type val jij? En dit is een serieuze vraag.
Jij wilde mij nooitquote:
Ohhhh kijk die poes uit twee voerbakjes eten!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die voert thuis niet zoveel uit heb ik het idee. Mag jij boenen, mag Kater zoenen.
Ik vroeg waarop wel, niet waar je niet op valtquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Problemen met het Bollendak in Utrecht. Gevolg: vanuit het centrum kun je het CS niet meer in want het plein onder het Bollendak is afgesloten. Olé
Ik gok dan vrouwen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vroeg waarop wel, niet waar je niet op valt
Nee, is meestal toch niet nodig.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar waarom worden daken niet gemaakt om functioneel te zijn en gewicht te kunnen dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |