Doe eens niet zo chagrijnig de hele tijd.quote:
hij baalt dat hij vandaag niet heeft kunnen laten zien aan zijn collega's hoe goed hij kan rijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig de hele tijd.
Oh vast wel. Dan gaat hij dood door onderkoeling omdat hij vergeet naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien gaat hij liever alleen wandelen?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij baalt dat hij vandaag niet heeft kunnen laten zien aan zijn collega's hoe goed hij kan rijden
Dat is wel weer zoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is wel onze Boedapest expert, te herkennen aan de UI
Ik ben nimmer chagrijnigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig de hele tijd.
Even noteren.quote:
Dat valt er onderweg wel af.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie net een auto met 2cm sneeuw op het dak wegrijden hier van de parkeerplaats
Mensen...
O_oquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even noteren.
Stop dan met mopperen
Nattekat gaat morgen met de auto naar het werk. Heeft hij beloofdquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:45 schreef rival het volgende:
pfff ik moest doen waar ze me voor betalen. Belachelijk.
Wat heb ik gemist?
Doe zelf niet raar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o
doe niet zo raar. Hij is niet voor niets een klaagkat
Dan werk ik thuis.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nattekat gaat morgen met de auto naar het werk. Heeft hij beloofd
ik ookquote:
- Uitkeringstrekkers moeten gaan werken, liefst wissels ontdooien.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:45 schreef rival het volgende:
pfff ik moest doen waar ze me voor betalen. belachelijk.
Wat heb ik gemist?
Ik kom er niet meer onderuit hequote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nattekat gaat morgen met de auto naar het werk. Heeft hij beloofd
- Je mag de Jumbo niet meer benoemenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Uitkeringstrekkers moeten gaan werken, liefst wissels ontdooien.
- Ama's buurkutkat plast in haar tuin, maar haar kutkat niet. Dat weten we omdat ie een dagboekje bijhoudt.
- Ger heeft haar hoorapparaat niet in, denk ik.
- Nattekat klaagt.
O ja, maily wordt gesponsord door de AH.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- Je mag de Jumbo niet meer benoemen
- Buda heeft last van Russische asielzoekersquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, maily wordt gesponsord door de AH.
Dat eerste is wel een goed idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Uitkeringstrekkers moeten gaan werken, liefst wissels ontdooien.
- Ama's buurkutkat plast in haar tuin, maar haar kutkat niet in de tuin van anderen. Dat weten we omdat ie een dagboekje bijhoudt.
- Ger heeft haar hoorapparaat niet in, denk ik.
- Nattekat klaagt.
- Het water bij Dordrecht is brakquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- Buda heeft last van Russische asielzoekers
S.N.A.F.U.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat eerste is wel een goed idee.
De rest is een beetje S.S.D.D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |