SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nou ja, ik ga echt niet de kant van NS verdedigen in deze hoor. Dat gestuntel van vandaag heeft niets met sneeuw te maken.quote:
Dan niks? Gewoon te laat. Had die persoon maar moeten bellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je die mail nou niet vandaag leest? Wat dan?
Zelfs jij kunt de aankomende dagen met alles sneeuw de schuld geven. Laat de NS dan ook evenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga echt niet de kant van NS verdedigen in deze hoor. Dat gestuntel van vandaag heeft niets met sneeuw te maken.
quote:A4 Rotterdam - Antwerpen
Dinteloord - de Belgische grens + 90 min 27 km
Stilstaand verkeer. Door een geschaarde vrachtwagencombinatie.
Hebben jullie dat ook op het werk, dat mensen een email sturen en 5 minuten later bellen om te vragen of je de email hebt gekregen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan niks? Gewoon te laat. Had die persoon maar moeten bellen.
Dit ja. Vertel het ze!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Recce het volgende:
Ik erger me behoorlijk aan dat gejank over dat alles ontregeld raakt door de sneeuw. Dit soort condities hebben we toch maar eens in de vijf jaar of zo in de Randstad? Is het dan gek dat de boel ontregelt is?! We kunnen het vast zo maken dat alles perfect functioneert bij een sneeuwstorm, maar kost dan wel een paar miljard.
Klagen heeft ook geen zin.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Recce het volgende:
Ik erger me behoorlijk aan dat gejank over dat alles ontregeld raakt door de sneeuw. Dit soort condities hebben we toch maar eens in de vijf jaar of zo in de Randstad? Is het dan gek dat de boel ontregelt is?! We kunnen het vast zo maken dat alles perfect functioneert bij een sneeuwstorm, maar kost dan wel een paar miljard.
Wat moeten die conducteurs dan doen, ze kunnen moeilijk treintjes gaan aanduwenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga echt niet de kant van NS verdedigen in deze hoor. Dat gestuntel van vandaag heeft niets met sneeuw te maken.
soms wel ja. of dat ze appen of je kan reageren op de mail.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook op het werk, dat mensen een email sturen en 5 minuten later bellen om te vragen of je de email hebt gekregen?
Nou, tijdens het verzenden zelfs.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook op het werk, dat mensen een email sturen en 5 minuten later bellen om te vragen of je de email hebt gekregen?
Nee, die treinkaartjes moeten 1,5x duurder worden zodat het eens in de 5 jaar gewoon goed blijft gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Recce het volgende:
Dat eerste is je mening, dat 2e is een feit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:23 schreef Nizno het volgende:
deze kaap moest want @:Rival zou deze TT nooit maken
Vandag heeft niets met sneeuw te maken. Lees je in voor je kansloze sneren maakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfs jij kunt de aankomende dagen met alles sneeuw de schuld geven. Laat de NS dan ook even
Ja, want dat is écht de oplossing.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die treinkaartjes moeten 1,5x duurder worden zodat het eens in de 5 jaar gewoon goed blijft gaan.
Oh, daar had je het overquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moeten die conducteurs dan doen, ze kunnen moeilijk treintjes gaan aanduwen
Klagen is leven!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Recce het volgende:
Nee hier wordt het in een fonds gestopt om de boomers van te betalen. Tegen de tijd dat jij aan de beurt bent moet je hopen dat de generatie na jou gezorgd heeft dat er dan ook nog wat in de pot zit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe zit dat in Nederland, is dat geld niet sowieso van jou? Hier bouw je via je werkgever pensioen op, maar dat hele bedrag (inclusief rente) neem je ook mee als je van werkgever wisselt en blijft van jou.
Sommigen leven onder een steen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Het is vandaag toch een IT probleem bij de NS? Was pas 100x op het nieuws.
Lijkt me een goede deal.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die treinkaartjes moeten 1,5x duurder worden zodat het eens in de 5 jaar gewoon goed blijft gaan.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, tijdens het verzenden zelfs.
“Ja, ik stuur je nu even een mail door, kan je daar even naar kijken ik heb vandaag voor 11u antwoord nodig.”
O.a., ook wisselstoringen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Die plakkerige stoelen schoonmakenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moeten die conducteurs dan doen, ze kunnen moeilijk treintjes gaan aanduwen
Nee jij snapt mij niet. Je kunt sneeuw als excuus gebruiken de komende dagen, hoeft niet eens waar te zijn. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandag heeft niets met sneeuw te maken. Lees je in voor je kansloze sneren maakt.
Ik heb nog geen nieuws/journaal gehoord vandaag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Vandaag staat er even los van.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Dat was een fijne bijkomstigheid, maar de IT-storing heeft alles plat gelegd. Of die wissels dan wel of niet functioneren boeit dan ook niet echt meer.quote:
Oh dan zou ik ook niet extra via m'n werkgever sparen, maar gewoon zelf sparen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hier wordt het in een fonds gestopt om de boomers van te betalen. Tegen de tijd dat jij aan de beurt bent moet je hopen dat de generatie na jou gezorgd heeft dat er dan ook nog wat in de pot zit.
Nou ik vind het wel prima. Als de Picnic maar komt vanmiddag, dan kan ik er weer een paar dagen tegenaan. Het gaat vanzelf weer overquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Recce het volgende:
ik ieder half uurquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuws/journaal gehoord vandaag.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee jij snapt mij niet. Je kunt sneeuw als excuus gebruiken de komende dagen, hoeft niet eens waar te zijn. Gewoon doen.
Je gleed uit in de badkamer? Sneeuw.
Je soep kookt over? Sneeuw.
NS faalt gewoon? Sneeuw.
Die soep is lastig, die is namelijk op en moet 'ie nog bijvullenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee jij snapt mij niet. Je kunt sneeuw als excuus gebruiken de komende dagen, hoeft niet eens waar te zijn. Gewoon doen.
Je gleed uit in de badkamer? Sneeuw.
Je soep kookt over? Sneeuw.
NS faalt gewoon? Sneeuw.
RTL is hier steeds hetzelfde aan het uitzenden en ik ben te lui om de afstandsbediening te zoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuws/journaal gehoord vandaag.![]()
Dat bepaal jij niet, dat is gewoon het pensioenstelselquote:
Dat laatste weet je nooit zeker.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel prima. Als de Picnic maar komt vanmiddag, dan kan ik er weer een paar dagen tegenaan. Het gaat vanzelf weer over
Ik denk dat je even een rondje in de sneeuw moet wandelen. En je kop er meteen in steken ook om goed af te koelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat boeit het dat je vandaag niet naar kantoor kan? Boeiend. Thuis lekker werken. Of heeft kantoor iets wat thuis niet heeft?
"kan iemand ff zappen"quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
RTL is hier steeds hetzelfde aan het uitzenden en ik ben te lui om de afstandsbediening te zoeken.
Of dat ze op maandag melden dat ze een paar dagen geleden een email hebben gestuurd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een functie die je thuis kunt uitoefenen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat boeit het dat je vandaag niet naar kantoor kan? Boeiend. Thuis lekker werken. Of heeft kantoor iets wat thuis niet heeft?
En welk land heeft het van de wereld?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast heeft Nederland het drukste en compactste spoornetwerk van Europa. Vind je het gek dat NS dan zegt: dit gaat ons niet lukken. Zoveel wissels ook die ontdooit moeten worden, dat gaat nooit goed.
Er is niemand behalve ikzelf en de poezenquote:
Ik zie een uitwegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er is niemand behalve ikzelf en de poezen
Nee joh bij lange na niet. Ook Nederland.quote:
Jeetje zeg. Moet je ongesteld worden ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat je even een rondje in de sneeuw moet wandelen. En je kop er meteen in steken ook om goed af te koelen.
Ja maar extra inleggen is niet verplicht begrijp ik?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, dat is gewoon het pensioenstelsel
We zullen er ook eentje langs jouw TV sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Dan kunnen die uitkeringsmensen wel even de wissels ontdooien
Klopt, maar NK is volgens mij niet deze persoon.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een functie die je thuis kunt uitoefenen.
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar extra inleggen is niet verplicht begrijp ik?
Je kunt zelf sparen voor je pensioen via andere dingen zoal dat BND of zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar extra inleggen is niet verplicht begrijp ik?
De kat wil gewoon de muis plagenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Moet je ongesteld worden ofzo?
Geen idee wat hij doet. Nu vrij weinig denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar NK is volgens mij niet deze persoon.
Jij denkt dat die aan het werk te krijgen zijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Dan kunnen die uitkeringsmensen wel even de wissels ontdooien
Dacht ik ook alquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh bij lange na niet. Ook Nederland.
Opjagenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef drakin het volgende:
India of Japan?
[..]
Jij denkt dat die aan het werk te krijgen zijn?
Ik ben heel hard en gefocust aan het werkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee wat hij doet. Nu vrij weinig denk ik
Ben je een vrouw?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel hard en gefocust aan het werk
zegt hij terwijl hij hier postquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel hard en gefocust aan het werk
Graagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zullen er ook eentje langs jouw TV sturen
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opjagendreigen met intrekken van.
Er is al eens een mislukt project geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opjagendreigen met intrekken van.
Netflix uit, chips en cola aan de kant. Moet een dagje kunnen toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij denkt dat die aan het werk te krijgen zijn?
Zijn ook wel succesvolle projecten geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is al eens een mislukt project geweest
Op de A17 bij knooppunt de Stok Antwerpen aanhouden en daarna de eerste afslag pakkenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem mijn werk als FOK! moderator erg serieus
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Netflix uit, chips en cola aan de kant. Moet een dagje kunnen toch?
in mijn geval? Een degelijke werkplek.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze xijn al een sneeuwpop aan het maken tussen het doomscrollen door, veel te veel werkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Netflix uit, chips en cola aan de kant. Moet een dagje kunnen toch?
Gratis koffie.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn geval? Een degelijke werkplek.
Voor een enkeling, maar je krijgt nooit iedereen aan het werk zelfs niet als je ze dwingtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn ook wel succesvolle projecten geweest.![]()
Maar niet met wissels ontdooien denk ik.
koffie drink ik niet. Thuis maak ik lekkerdere lunch en nog goedkoper ook. Thuis heb ik de leukste collega'squote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gratis koffie.
Goede lunch
Leuke collega’s
Ik heb ook nog geen fatbike jongeren gezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is wel erg weinig verkeer op straat, en dat wat er is rijdt rustig en wordt ook nogeens gedempt door de sneeuw. Het is heerlijk stil eigenlijk![]()
Geen mercedessen met knetterende uitlaten of ander apengedrag
verkeerde account USquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is wel erg weinig verkeer op straat, en dat wat er is rijdt rustig en wordt ook nogeens gedempt door de sneeuw. Het is heerlijk stil eigenlijk![]()
Leuke collega's heb ik gelukkig ook wel!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gratis koffie.
Goede lunch
Leuke collega’s
Nee niet iedereen nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor een enkeling, maar je krijgt nooit iedereen aan het werk zelfs niet als je ze dwingt
Oh en gratis opladen van de auto.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Leuke collega's heb ik gelukkig ook wel!
Starten die dingen wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen fatbike jongeren gezien.
Die moeten weer naar schoolquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Italiaansebol gezond met zalm voor 1,50 kan ik thuis niet maken voor die prijs.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
koffie drink ik niet. Thuis maak ik lekkerdere lunch en nog goedkoper ook. Thuis heb ik de leukste collega's
In dit weer is het ook lastig om mensen te overvallen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt niet als mijn probleem.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan liggen ze allemaal in de sloten om je huis.
ik maak thuis 4 voor 4 euro.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Italiaansebol gezond met zalm voor 1,50 kan ik thuis niet maken voor die prijs.
Mag ik apengedrag geen apengedrag meer noemen soms?quote:
Je hoeft volgens mij niet per se de sloten om je huis fatbike-vrij te maken nee.quote:
Ik heb veel zien mislukken tijdens de participatiewetquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee niet iedereen nee.
Weet niet over welk project het jij hebt maar wij hebben toen wel erg veel uitkeringen gestopt in 2 jaar tijd.
Mountainbikers hier in de bossen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
Hier wel een fatbiker gezien. Zelfs wielrenners.
Okéquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik maak thuis 4 voor 4 euro.
dus heb ik de rest van de week ook nog
Moeten daar 2 vraagtekens bij?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik apengedrag geen apengedrag meer noemen soms?
Ja, op dat punt welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb veel zien mislukken tijdens de participatiewet
Vooral mensen die deden alsof en vrijwilligerswerkinstellingen die hun deuren sloten voor de vreselijk ongemotiveerde nieuwe "vrijwilligers"
Hou je suggestieve apengedrag voor je mensquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moeten daar 2 vraagtekens bij?
Beetje agressief vind je ook niet?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mountainbikers hier in de bossen.
ik ook wel. dat is goedkope zalmquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Okédan ben ik benieuwd waar jij je zalm koopt.
Hou je suggestieve apengedrag voor je mens…quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je suggestieve apengedrag voor je mens
Nee die hebben hem zondag al in de prak geredenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Waaaaarrr dannnnquote:
Had je het over hetzelfde project?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Okédan ben ik benieuwd waar jij je zalm koopt.
t ging om t idee, 10 bolletjes voor 10 euro dan.quote:
ik heb niets in mijn verlanglijstje staan geloof ikquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mailtje gehad van bol over sale.
Ik naar bol om te kijken naar mijn verlanglijstje. Alle dingen zijn of niet leverbaar of nog de gewone prijs.
Ligt hier een aparte trail voor. Wel netjes.quote:
voor het idee koop ik geen zalm voor 4 dagen voor 4 euro inclusief italiaanse bollenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
t ging om t idee, 10 bolletjes voor 10 euro dan.
heb ik voor 10 dagen te eten
Verlang je nergens naar?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niets in mijn verlanglijstje staan geloof ik
Geen idee.quote:
dat dus inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waaaaarrr dannnn
4,95 voor 100 gram bij de Ah.
Dan nog de rest van dat beleg én het broodje.
wil je een stukje chocolade?quote:
Aan een idee heb ik weinig.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
t ging om t idee, 10 bolletjes voor 10 euro dan.
heb ik voor 10 dagen te eten
Nah, ik heb zin in iets hartigsquote:
Dat is standaard, niet een tijdelijk projectquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Het was hier om onterechte uitkeringen in te trekken en mensen weer aan het werk te krijgen. Even kort door de bocht.
Zal wel aan mij liggen maar ik kan geen fatsoenlijk belegd broodje met zalm etc. maken voor 1,50.quote:
Daar betaal je bij ons 8 euro voorquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Italiaansebol gezond met zalm voor 1,50 kan ik thuis niet maken voor die prijs.
Dit was wel een tijdelijk project.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is standaard, niet een tijdelijk project
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar betaal je bij ons 8 euro voor
Roverheid hequote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die vrije dagen moeten ergens van betaald wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zou standaard moeten zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit was wel een tijdelijk project.zat nog meer aan vast.
Ja los ja. Maar hier zaten meerdere zaken aan vast zoals samenwerkingen met diverse overheidsinstanties onder een convenantquote:
en je hond is je leukste collegaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar thuis is mijn hond en thuis zijn niet mijn collega's. Stoel zit beter thuis. Ik kan thuis in pyjama werken.
De verwarming heeft de juiste temperatuur.
Thuis werken > kantoor
Je mag wel bij ons lunchenquote:
als ik er nu whorstenbrotjes uit haal dan kan je over een uurtje een warme krijgen hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, ik heb zin in iets hartigs
op werk is de lunch uitgebreider en over het algemeen ben ik daar wat minder snel afgeleid maar ga nu niet een uur rijden om alleen op kantoor te zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar ik kan geen fatsoenlijk belegd broodje met zalm etc. maken voor 1,50.
Maar primaik ben buiten dat nog steeds liever op m’n werk aan het werk dan thuis.
Die externe uitbater betaalt mijn vrije dagen toch niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al die vrije dagen moeten ergens van betaald worden
LEUGENSquote:
Nee nu niet nee als het niet nodig is. Hi5!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik er nu whorstenbrotjes uit haal dan kan je over een uurtje een warme krijgen hier.
[..]
op werk is de lunch uitgebreider en over het algemeen ben ik daar wat minder snel afgeleid maar ga nu niet een uur rijden om alleen op kantoor te zitten.
Dat vind ik zonde van m'n tijd.
Maar ik snap jou volledig. High five.
Oh ik dacht dat het geld terug de overheidskas in gingquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die externe uitbater betaalt mijn vrije dagen toch niet?
LAAT MAAR GELIJK WEER.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat in die saaie grijze doos?
dat heb ik andersom.quote:
Neem je ook een slaapzak mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een plek gereserveerd op kantoor morgen
Gewoon vroeg opstaan om de sneeuw des doods voor te zijn.
Heb je ook kaasbroodjes?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik er nu whorstenbrotjes uit haal dan kan je over een uurtje een warme krijgen hier.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik andersom.
thuis ben ik alleen. op het werk zijn er collega's die regelmatig even of een vraag hebben of gewoon sociaal doen.
De drempel om me via teams aan te spreken is blijkbaar hoger dus is mijn productiviteit thuis ook stukken hoger.
Uiteraard. Dan ben ik er donderdagochtend ook meteen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je ook een slaapzak mee?
Ook nog vegan en glutenvrij natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk allemaal biologisch en verantwoord zijn
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Uiteindelijk wel gheghe.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het geld terug de overheidskas in ging
Halalquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog vegan en glutenvrij natuurlijk
Oh ben je hier nog steeds mee bezig.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet of er vandaag zalm is. Maar de lunch is wel lekker daarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had net trek in een broodje zalm
Nizno huppelt nu enthousiast rondjesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
*solliciteertquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet niet of er vandaag zalm is. Maar de lunch is wel lekker daar![]()
Ga anders naar die Italiaan. Die is echt lekker. De broodjes dan.
quote:
uiteraardquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om vervolgens extreem teleurgesteld te zijn als ik zonder gezeik daar weet te komen.
Graaf je een tunnel?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat ik die sneeuw voor kan zijn?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
nou 1700 , verwacht niet dat er nog een appje komt van de advocaat vandaag dus morgen weer langs hun kantoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
nou 1700 , verwacht niet dat er nog een appje komt van de advocaat vandaag dus morgen weer langs hun kantoor.
Nou gaat lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Vrienden die fraude plegen melden
Volgend jaar zijn er een paar uitkeringstrekkers minder om te wissels te ontdooien
quote:Mooi vrind ben jij het..
Weet je wel hoe hoog uitkering werkelijkheid is. En je komt tegenwoordig niet makkelijk de uitkering in. De criteria is al heel streng.
Het zou veel beter zijn als je deze mensen aan de baan weet helpen, zodat zij niet afhankelijk van overheid zijn. En niet hoeven vrezen voor klikspaan.
nee die heb ik dan weer niet in huisquote:
ja slecht. Heb deze via de verkoper van de woning en hij zegt dat het altijd zo gaat qua communicatie en zo maar dat hij geen betere heeft gevondenquote:
Oh, jammerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee die heb ik dan weer niet in huis
kan nu ook niet naar de supermarkt want meetingtijd
Mij moet je dat soort dingen ook niet vertellen want ik meld het gewoon. En zeg dit ook in hun gezicht. Geef ze eerst zelf de kans om eerlijk te zijn, wil zelfs nog meedenken aan een oplossing. Maar als mensen doorgaan… jammer dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Vrienden die fraude plegen melden
Volgend jaar zijn er een paar uitkeringstrekkers minder om te wissels te ontdooien
ja. toch weer gefaald.quote:
Gewoon een watersproeier installerenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
Oh die kutkat van de buren gaat wel naar buiten en pist hier vlak bij de deur, aan de pootjes in het sneeuw te zien ook niet de eerste keer.
Zet komende zomer wel een emmer met water klaarwant die kat gaat sowieso weer telkens proberen hier naar binnen te komen. Plantenspuit is hij niet van onder de indruk.
Ik wil Hedwig niet wegjagen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een watersproeier installeren
hier gaat nattekats voornemenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
NS zegt nu ook dat mensen morgen beter thuis kunnen blijven.
Ja kan me dat goed voorstellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mij moet je dat soort dingen ook niet vertellen want ik meld het gewoon. En zeg dit ook in hun gezicht. Geef ze eerst zelf de kans om eerlijk te zijn, wil zelfs nog meedenken aan een oplossing. Maar als mensen doorgaan… jammer dan.
Net zoals m’n buren. Die duiven van hun dak wilden schieten. Ook aangegeven dat als ze dat doen ik dit zou melden. Zijn andere opties genoeg om te proberen ze daar weg te krijgen.
Nog even en ze stoppen gewoon helemaal met treinen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik deze hele week maar gewoon lekker thuiswerk en volgende week m'n gezicht maar weer eens laat zienquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker rustigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even en ze stoppen gewoon helemaal met treinen.
ik maak het volgende maand goed oke?quote:
Denk je dat die kutkat van jou niet bij andere mensen in de tuin plast?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
Oh die kutkat van de buren gaat wel naar buiten en pist hier vlak bij de deur, aan de pootjes in het sneeuw te zien ook niet de eerste keer.
Bij ons waren er zondag al mensen die aangeven tot vrijdag thuis te werken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze hele week maar gewoon lekker thuiswerk en volgende week m'n gezicht maar weer eens laat zien
schaatsen uit het vet!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
MED / Brrrrr Wat is het koud, kan maar één ding betekenen
Ben er vrij zeker van dat ze dat niet doet. Daarbij is het niet alleen dat maar is die kat hier telkens bij mijn huis uit op ruzie met mijn kat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk je dat die kutkat van jou niet bij andere mensen in de tuin plast?
Nooit meer aanrijdingen met een treinquote:
Ja, is er zicht op een elfstedentocht?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
MED / Brrrrr Wat is het koud, kan maar één ding betekenen
Hoe kan je dat wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat ze dat niet doet. Daarbij is het niet alleen dat maar is die kat hier telkens bij mijn huis uit op ruzie met mijn kat.
In Madurodam jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, is er zicht op een elfstedentocht?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat ze dat niet doet. Daarbij is het niet alleen dat maar is die kat hier telkens bij mijn huis uit op ruzie met mijn kat.
Vult hij een dagboekje in?quote:
Welnee. Dan moet het eerst 2 weken aan een stuk HARD vriezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Totaal niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eindelijk!quote:
quote:
quote:
NEE. Want ik wilde eigenlijk geen vraag stellen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:13 schreef kwiwi het volgende:
WAT EEN GESCHREEUW HIER, HEEFT GER HAAR HOORAPPARAAT WEER NIET IN OFZO?
Weer eens wat anders dan een cobra.quote:
Dat klinkt als een boek van Richard Scarryquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een cobra.
Buda en Moka's Explosieve Dierenrijk
Met WiIlem Worm en Varkie Verf en Bananen Aapiequote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als een boek van Richard Scarry
Leukquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een cobra.
Buda en Moka's Explosieve Dierenrijk
Dan staan we nu gelijk.quote:
Inderdaad, rookie numbers.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie net een auto met 2cm sneeuw op het dak wegrijden hier van de parkeerplaats
Mensen...
Ya must be fun at parties.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie net een auto met 2cm sneeuw op het dak wegrijden hier van de parkeerplaats
Mensen...
Hallo sneeuwmeneerrrquote:
Dordrecht ligt ook bepaald niet in Siberië hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon in het westen he, hier valt niet zo veel sneeuw.
Dordretzkiquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dordrecht ligt ook bepaald niet in Siberië hoor.
Bij nattekat is altijd altijd anders dan de rest van NL. Dat moet je nu toch weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wel 4 keer verder van de kust dan Leiden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WAT EEN HERRIE HIER ZO VROEG ZEGquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:13 schreef kwiwi het volgende:
WAT EEN GESCHREEUW HIER, HEEFT GER HAAR HOORAPPARAAT WEER NIET IN OFZO?
Zo ver dat we brak water hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel 4 keer verder van de kust dan Leiden.
Ik hoor wel dagelijks Russisch. Maar dat heeft te maken met het asielzoekerscentrum om de hoekquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor wel dagelijks Russisch. Maar dat heeft te maken met het asielzoekerscentrum om de hoek
Ik zou Russen kwekveel minder erg vinden dan Papoea's, Somaliërs of Nigerianenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor wel dagelijks Russisch. Maar dat heeft te maken met het asielzoekerscentrum om de hoek
Hallo Jumboquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat was de A12 deze ochtend.
Ik vind het allemaal niks.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou Russen kwekveel minder erg vinden dan Papoea's, Somaliërs of Nigerianen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké. Sorry hoor.quote:
Dat deed ik laatst ook, exact toen ik een belangrijk telefoontje zou krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Oeps, drukte per ongeluk op update. Nou, die telefoon heb ik niets meer aan de komende 10 minuten.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw UI past zo meesterlijk bij het gros van jouw postsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Oeps, drukte per ongeluk op update. Nou, die telefoon heb ik niets meer aan de komende 10 minuten.
*Insert paniekkwiwi.gifquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat deed ik laatst ook, exact toen ik een belangrijk telefoontje zou krijgen.
Wordt maily bij elke post gesponsord door de AH ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Mag niet eens meer Jumbo benoemen van maily.![]()
De jouwe nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw UI past zo meesterlijk bij het gros van jouw posts
Misschien gaat hij liever alleen wandelen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond is vervelend. Ik denk dat ik maar alvast ga wandelen.
Zou wel een goede verklaring zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt maily bij elke post gesponsord door de AH ofzo?
Doe eens niet zo chagrijnig de hele tijd.quote:
hij baalt dat hij vandaag niet heeft kunnen laten zien aan zijn collega's hoe goed hij kan rijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig de hele tijd.
Oh vast wel. Dan gaat hij dood door onderkoeling omdat hij vergeet naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien gaat hij liever alleen wandelen?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij baalt dat hij vandaag niet heeft kunnen laten zien aan zijn collega's hoe goed hij kan rijden
Dat is wel weer zoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is wel onze Boedapest expert, te herkennen aan de UI
Ik ben nimmer chagrijnigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig de hele tijd.
Even noteren.quote:
Dat valt er onderweg wel af.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Mensen...
O_oquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even noteren.
Stop dan met mopperen
Nattekat gaat morgen met de auto naar het werk. Heeft hij beloofdquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:45 schreef rival het volgende:
pfff ik moest doen waar ze me voor betalen. Belachelijk.
Wat heb ik gemist?
Doe zelf niet raar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o
doe niet zo raar. Hij is niet voor niets een klaagkat
Dan werk ik thuis.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nattekat gaat morgen met de auto naar het werk. Heeft hij beloofd
ik ookquote:
- Uitkeringstrekkers moeten gaan werken, liefst wissels ontdooien.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:45 schreef rival het volgende:
pfff ik moest doen waar ze me voor betalen. belachelijk.
Wat heb ik gemist?
Ik kom er niet meer onderuit hequote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nattekat gaat morgen met de auto naar het werk. Heeft hij beloofd
- Je mag de Jumbo niet meer benoemenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Uitkeringstrekkers moeten gaan werken, liefst wissels ontdooien.
- Ama's buurkutkat plast in haar tuin, maar haar kutkat niet. Dat weten we omdat ie een dagboekje bijhoudt.
- Ger heeft haar hoorapparaat niet in, denk ik.
- Nattekat klaagt.
O ja, maily wordt gesponsord door de AH.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- Je mag de Jumbo niet meer benoemen
- Buda heeft last van Russische asielzoekersquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, maily wordt gesponsord door de AH.
Dat eerste is wel een goed idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Uitkeringstrekkers moeten gaan werken, liefst wissels ontdooien.
- Ama's buurkutkat plast in haar tuin, maar haar kutkat niet in de tuin van anderen. Dat weten we omdat ie een dagboekje bijhoudt.
- Ger heeft haar hoorapparaat niet in, denk ik.
- Nattekat klaagt.
- Het water bij Dordrecht is brakquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- Buda heeft last van Russische asielzoekers
S.N.A.F.U.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat eerste is wel een goed idee.
De rest is een beetje S.S.D.D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |