quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms.Wat dacht je van twee puntjes aan het eind van een zin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dan verwacht ik dat ik zelf in gedachten nog wat moet invullen, omdat er nog wat achteraan hoort te komen..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat dacht je van twee puntjes aan het eind van een zin..
ligt aan de maatschappij en wat er afgesproken is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit toch ook gewoon een bandenservice bij….
Dus je was net weer onzin aan het verkondigen en aan het liegen over hoe goed je wel niet kan rijden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan niet. Ik weet wat ik bedoelde.
En dat ik nu niet de weg op ga zegt ook wel genoeg over hoe veel zin ik heb op nu de weg op te gaan op zomerbanden
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:05 schreef LTVDK het volgende:
Ach in elk land heb je wel van die figuren die hun skills overschatten in de sneeuw. Ook een keer gehad in het noorden van de VS, toen was het flink aan het sneeuwen in het donker over kronkelende bergweggetjes. Kwam er zo'n ruige jongen in een pick-up plankgas voorbij gescheurd omdat wij als schijterige toeristjes natuurlijk niet doorreden. Even later kwamen we hem weer tegen, toen die door een andere auto uit de berm moest worden getrokken
drie puntjes is nog ergerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En meerdere keren.. dat klinkt zo levensmoe..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat ik zelf in gedachten nog wat moet invullen, omdat er nog wat achteraan hoort te komen..
In de VS heb je ook nog het probleem dat mensen rondrijden in auto's die uit elkaar vallen met banden zonder profiel. Dat vind ik echt een absolute hel, daar rijden bij slecht weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:05 schreef LTVDK het volgende:
Ach in elk land heb je wel van die figuren die hun skills overschatten in de sneeuw. Ook een keer gehad in het noorden van de VS, toen was het flink aan het sneeuwen in het donker over kronkelende bergweggetjes. Kwam er zo'n ruige jongen in een pick-up plankgas voorbij gescheurd omdat wij als schijterige toeristjes natuurlijk niet doorreden. Even later kwamen we hem weer tegen, toen die door een andere auto uit de berm moest worden getrokken
Misschien moeten jullie gewoon de tekst lezen en wat minder fantaseren over mogelijke bedoelingenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In IJsland wel eens wat Aziatische toeristen in de berm zien staan met de goedkoopste auto die ze konden huren. Dat moet je daar gewoon niet willen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:05 schreef LTVDK het volgende:
Maar je kunt toch prima rijden?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan niet. Ik weet wat ik bedoelde.
En dat ik nu niet de weg op ga zegt ook wel genoeg over hoe veel zin ik heb op nu de weg op te gaan op zomerbanden
Ik zei dat ik het goed kan inschattenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:05 schreef dud0r het volgende:
Dus je was net weer onzin aan het verkondigen en aan het liegen over hoe goed je wel niet kan rijden.
Regen kan daar ook heel kut zijn zonder ZOAB jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de VS heb je ook nog het probleem dat mensen rondrijden in auto's die uit elkaar vallen met banden zonder profiel. Dat vind ik echt een absolute hel, daar rijden bij slecht weer.
Bedoel je Belgie?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de VS heb je ook nog het probleem dat mensen rondrijden in auto's die uit elkaar vallen met banden zonder profiel. Dat vind ik echt een absolute hel, daar rijden bij slecht weer.
Misschien gewoon interpunctie gebruiken zoals die bedoeld is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie gewoon de tekst lezen en wat minder fantaseren over mogelijke bedoelingen
Wat zou rival bedoelen met een smiley in plaats van een punt jongens?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie gewoon de tekst lezen en wat minder fantaseren over mogelijke bedoelingen
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat mensen steeds minder interpunctie gebruiken door het appen en dat als iemand dan een punt gebruikt, het al agressief over kan komen. Een uitroepteken is dan helemaal erg! Ik gebruik gewoon lekker interpunctie. Natuurlijk is dat na één woord wat overdreven soms.
👍quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kortsluiting van mensen die een vraag stellen zonder met een vraagteken af te sluiten. Ik lees dan "ik stel eigenlijk een vraag omdat het van iemand anders moet maar ik ben te belazerd om naar het antwoord te luisteren."quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat mensen steeds minder interpunctie gebruiken door het appen en dat als iemand dan een punt gebruikt, het al agressief over kan komen. Een uitroepteken is dan helemaal erg! Ik gebruik gewoon lekker interpunctie. Natuurlijk is dat na één woord wat overdreven soms.
Klinkt als een boomerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik vind een uitroepteken na een zin die je niet enthousiast kan roepen of zou moeten roepen wel agressief. Ik heb zo’n collega die dat in de appgroep doet.
Wanneer onze teamleider dan vraagt of de leidinggevende van die dag iets wil doen dan appt hij vaak met dubbele uitroeptekens terug.
![]()
Inschatten. En ik schat nu in dat het op zomerbanden niet verstandig is om de weg op te gaan.quote:
Die in de pick-up was vrij duidelijk geen toeristquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In IJsland wel eens wat Aziatische toeristen in de berm zien staan met de goedkoopste auto die ze konden huren. Dat moet je daar gewoon niet willen.
Dat is vrij irritant. Als je meer wil zeggen, maak je verhaal dan af.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ok..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inschatten. En ik schat nu in dat het op zomerbanden niet verstandig is om de weg op te gaan.
Daar is het ook bij goed weer een helquote:
doe ikquote:
Tenzij het met een bepaalde bedoeling is. Ik doe het meestal wanneer ik iets type waarbij ik een irritatie/ergernis wil overbrengen.quote:
Haha, ja, jouw voorbeeld triggerde me behoorlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kortsluiting van mensen die een vraag stellen zonder met een vraagteken af te sluiten. Ik lees dan "ik stel eigenlijk een vraag omdat het van iemand anders moet maar ik ben te belazerd om naar het antwoord te luisteren."
heb jij dat nooit
Dit lees ik dus als een ‘irritatie’.quote:
Dit is ook altijd een goede manier om de zin af te sluitenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zou rival bedoelen met een smiley in plaats van een punt jongens?
dat is pas agressief, deze reactie.quote:
Schijt irritant ja. Ik zat eenss ooit op FB in een groepje over treinen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik vind een uitroepteken na een zin die je niet enthousiast kan roepen of zou moeten roepen wel agressief. Ik heb zo’n collega die dat in de appgroep doet.
Wanneer onze teamleider dan vraagt of de leidinggevende van die dag iets wil doen dan appt hij vaak met dubbele uitroeptekens terug.
![]()
Zo lekker passief agressiefquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook altijd een goede manier om de zin af te sluiten
Buitenlandse afkomst en wellicht wel richting die leeftijd ja.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
NeeeeeAlle keukenkastjes zouden vandaag vervangen worden omdat de 'oude' (2 jaar oud) en beetje kromgetrokken waren. Zijn de nieuwe ook al een beetje krom bij aanleveren
Kunnen we wéér een nieuwe keuken gaan uitzoeken. Wat is dit man
NeeeeeAlle keukenkastjes zouden vandaag vervangen worden omdat de 'oude' (2 jaar oud) en beetje kromgetrokken waren. Zijn de nieuwe ook al een beetje krom bij aanleveren
Kunnen ze het nog een keertje proberen recht te lullenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijt irritant ja. Ik zat eenss ooit op FB in een groepje over treinen.
En daar zat ook een Belg in! En die postte ook weleens een foto van een trein! Met een uitroepteken! Random kuttrein 69-420 als mongolenexpress naar Schubbekuttendam! Met frontseinen! Toen kon dat nog! Nu met de sneeuw alles! De hoge heeren in het pluujs!
Een soort "zeg dat je zwakbegaafd bent zonder te zeggen dat je zwakbegaafd bent."
Knap he?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is pas agressief, deze reactie.
Zonder é en met twee punten achter één woord.
Naar Wouw?quote:
Fijn dat je het begrijptquote:
Zo kunnen we wel elke 2 jaar een nieuwe keuken laten plaatsenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Zo word je wel heel goed in het uitzoeken van keukens.
Fransen doen er volgens mij ook nog een spatie voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijt irritant ja. Ik zat eenss ooit op FB in een groepje over treinen.
En daar zat ook een Belg in! En die postte ook weleens een foto van een trein! Met een uitroepteken! Random kuttrein 69-420 als mongolenexpress naar Schubbekuttendam! Met frontseinen! Toen kon dat nog! Nu met de sneeuw alles! De hoge heeren in het pluujs!
Een soort "zeg dat je zwakbegaafd bent zonder te zeggen dat je zwakbegaafd bent."
ja of 4 of 6 of 80. Alsof dat nog wat toevoegt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Hij doet dan nog vaak een dubbele ook.
Verrassendquote:
Eerst vraagteken, daarna uitroepteken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit een goed gebruik van leestekens!?
Godverjezus kan ik even EEN jaar met rust gelaten worden of zo? Moet ik op 6 januari alweer lastiggevallen worden met wat er op 1 januari VOLGEND jaar gaat veranderen?quote:Beste heer Fles,
Op 1 januari 2027 wil ABP overgaan naar de vernieuwde pensioenregeling. U leest in de PensioenGids wat dit voor uw pensioen betekent.
Beter?!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst vraagteken, daarna uitroepteken.
waar ga je de kraan nu doenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit is perfect gebruik van leestekens en cijfers
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef drakin het volgende:
Krijg je in Duitslsnd een boete wanneer je allseason banden hebt?
Ik krijg bijna elke maand bericht van mijn pensioenfonds. Ik word er gek van. De wereld is toch naar zijn gallemiezen tegen die tijd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverjezus kan ik even EEN jaar met rust gelaten worden of zo? Moet ik op 6 januari alweer lastiggevallen worden met wat er op 1 januari VOLGEND jaar gaat veranderen?DONDER OP.
en vooral dat alles dat er in die info staat allang achterhaald kan zijn als je met pensioen gaatquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverjezus kan ik even EEN jaar met rust gelaten worden of zo? Moet ik op 6 januari alweer lastiggevallen worden met wat er op 1 januari VOLGEND jaar gaat veranderen?DONDER OP.
Dat mag in Duitsland, als ze maar het sneeuwvlok icoontje hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef drakin het volgende:
Ik hou daarvan. Gelijk duidelijk.quote:
Ik kan er net een ijsje van kopen denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg bijna elke maand bericht van mijn pensioenfonds. Ik word er gek van. De wereld is toch naar zijn gallemiezen tegen die tijd.
Dan blijf ik wel thuisquote:
Dit is nogal een projectiequote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kortsluiting van mensen die een vraag stellen zonder met een vraagteken af te sluiten. Ik lees dan "ik stel eigenlijk een vraag omdat het van iemand anders moet maar ik ben te belazerd om naar het antwoord te luisteren."
heb jij dat nooit
Mja, denk aan het plafond dan maar deze keer.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar ga je de kraan nu doen
Vraag ik voor een vriend @:ltvdk
Bepaal ik zelf wel.quote:
Ja misschien wel. Maar dat is met heel veel dingen.quote:
Als grmbl een staart had had had die nu gekwispeldquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, denk aan het plafond dan maar deze keer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als grmbl een staart had had had die nu gekwispeld
O dat wist ik niet, ik kijk even zodra ik mijn auto weer kan vinden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat mag in Duitsland, als ze maar het sneeuwvlok icoontje hebben.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er net een ijsje van kopen denk ik.
Ja via dat keukenraam wat ze had bedacht sloeg natuurlijk nergens op, daarom heb ik de kastjes maar even laten verbuigenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar ga je de kraan nu doen
Vraag ik voor een vriend @:ltvdk
Zo gaan we de zondag wel halenquote:
Ik lees dat ook zo. En die mensen doen dat vaak ook wanneer ze praten. Vraag stellen + doorpraten. Stel dan je vraag niet.quote:
Die gebruikte ik altijd in een discussie om aan te geven dat het voor mij nog steeds een gemoedelijk gesprek was.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook altijd een goede manier om de zin af te sluiten
Snel! Zet de vaatwasser aan!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Zojuist mijn gordijnen open gedaan. Voor mijn idee is het nu meteen 2 graden kouder in m'n kamer
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja via dat keukenraam wat ze had bedacht sloeg natuurlijk nergens op, daarom heb ik de kastjes maar even laten verbuigen
Echt he,quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lees dat ook zo. En die mensen doen dat vaak ook wanneer ze praten. Vraag stellen + doorpraten. Stel dan je vraag niet.
Nog irritanter is wanneer ze een vraag stellen en daarna een waterval aan frustratie uiten. Terwijl jouw antwoord iets zijn zal wat het oplost of laat zien dat het anders zit. Weer 5 minuten van je leven weg.
Hier is het vooral een passief-agressieve manier om duidelijk te maken dat je het niet eens bent met diegene en wel klaar bent met het gesprekquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Die gebruikte ik altijd in een discussie om aan te geven dat het voor mij nog steeds een gemoedelijk gesprek was.
Maar blijkbaar interpreteert de rest van Fok! deze heel anders.
Zulke mensenquote:Giusseppina uit Letlad staat met een chagrijnig hoofd op station Eindhoven. „Ja, ik ben zwaar gefrustreerd’’, zegt ze. „Dit zijn een paar sneeuwvlokjes, en alles ligt hier plat.’’ Nog gefrusteerder: „Waar ik vandaan kom, is dit niet voor te stellen.’’
En dan, bijna woedend: ,,Ik zie dat conducteurs alleen aan het koffiedrinken zijn. Ze hadden zich beter moeten voorbereiden.’’
Er staat geen datum bij de vandaag, dus kan morgen ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Vooral leuk als je weet dat iemand wel degelijk op het antwoord zit te wachten.
[..]
[ afbeelding ]
Hoe zit dat in Nederland, is dat geld niet sowieso van jou? Hier bouw je via je werkgever pensioen op, maar dat hele bedrag (inclusief rente) neem je ook mee als je van werkgever wisselt en blijft van jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Ik ken mensen die nog hoopvol zijn en aanvullend pensioen aan het opbouwen zijn.
De mail heeft een datumquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staat geen datum bij de vandaag, dus kan morgen ook.
ik had een collega en die gebruikte constant 😏 in appjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe eens nietquote:
vervloekte keukenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
hier viel het me mee vanochtend. had verwacht dat al het platgestampte vast gevroren zou zijn maar helemaal nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een mogelijkheid.
ligt eraan of je all seasons hebt waar een driehoek met een sneeuwvlok in staat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef drakin het volgende:
die zetten we in de kranten en lachen we collectief om in Nederlandquote:
winterbanden om de treinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |