Daar is het ook bij goed weer een helquote:
doe ikquote:
Tenzij het met een bepaalde bedoeling is. Ik doe het meestal wanneer ik iets type waarbij ik een irritatie/ergernis wil overbrengen.quote:
Haha, ja, jouw voorbeeld triggerde me behoorlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kortsluiting van mensen die een vraag stellen zonder met een vraagteken af te sluiten. Ik lees dan "ik stel eigenlijk een vraag omdat het van iemand anders moet maar ik ben te belazerd om naar het antwoord te luisteren."
heb jij dat nooit
Dit lees ik dus als een ‘irritatie’.quote:
Dit is ook altijd een goede manier om de zin af te sluitenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zou rival bedoelen met een smiley in plaats van een punt jongens?
dat is pas agressief, deze reactie.quote:
Schijt irritant ja. Ik zat eenss ooit op FB in een groepje over treinen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik vind een uitroepteken na een zin die je niet enthousiast kan roepen of zou moeten roepen wel agressief. Ik heb zo’n collega die dat in de appgroep doet.
Wanneer onze teamleider dan vraagt of de leidinggevende van die dag iets wil doen dan appt hij vaak met dubbele uitroeptekens terug.
![]()
Zo lekker passief agressiefquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook altijd een goede manier om de zin af te sluiten
Buitenlandse afkomst en wellicht wel richting die leeftijd ja.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
NeeeeeAlle keukenkastjes zouden vandaag vervangen worden omdat de 'oude' (2 jaar oud) en beetje kromgetrokken waren. Zijn de nieuwe ook al een beetje krom bij aanleveren
Kunnen we wéér een nieuwe keuken gaan uitzoeken. Wat is dit man
NeeeeeAlle keukenkastjes zouden vandaag vervangen worden omdat de 'oude' (2 jaar oud) en beetje kromgetrokken waren. Zijn de nieuwe ook al een beetje krom bij aanleveren
Kunnen ze het nog een keertje proberen recht te lullenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijt irritant ja. Ik zat eenss ooit op FB in een groepje over treinen.
En daar zat ook een Belg in! En die postte ook weleens een foto van een trein! Met een uitroepteken! Random kuttrein 69-420 als mongolenexpress naar Schubbekuttendam! Met frontseinen! Toen kon dat nog! Nu met de sneeuw alles! De hoge heeren in het pluujs!
Een soort "zeg dat je zwakbegaafd bent zonder te zeggen dat je zwakbegaafd bent."
Knap he?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is pas agressief, deze reactie.
Zonder é en met twee punten achter één woord.
Naar Wouw?quote:
Fijn dat je het begrijptquote:
Zo kunnen we wel elke 2 jaar een nieuwe keuken laten plaatsenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Zo word je wel heel goed in het uitzoeken van keukens.
Fransen doen er volgens mij ook nog een spatie voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijt irritant ja. Ik zat eenss ooit op FB in een groepje over treinen.
En daar zat ook een Belg in! En die postte ook weleens een foto van een trein! Met een uitroepteken! Random kuttrein 69-420 als mongolenexpress naar Schubbekuttendam! Met frontseinen! Toen kon dat nog! Nu met de sneeuw alles! De hoge heeren in het pluujs!
Een soort "zeg dat je zwakbegaafd bent zonder te zeggen dat je zwakbegaafd bent."
ja of 4 of 6 of 80. Alsof dat nog wat toevoegt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Hij doet dan nog vaak een dubbele ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |