quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
NeeeeeAlle keukenkastjes zouden vandaag vervangen worden omdat de 'oude' (2 jaar oud) en beetje kromgetrokken waren. Zijn de nieuwe ook al een beetje krom bij aanleveren
Kunnen we wéér een nieuwe keuken gaan uitzoeken. Wat is dit man
Kunnen ze het nog een keertje proberen recht te lullenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
NeeeeeAlle keukenkastjes zouden vandaag vervangen worden omdat de 'oude' (2 jaar oud) en beetje kromgetrokken waren. Zijn de nieuwe ook al een beetje krom bij aanleveren
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijt irritant ja. Ik zat eenss ooit op FB in een groepje over treinen.
En daar zat ook een Belg in! En die postte ook weleens een foto van een trein! Met een uitroepteken! Random kuttrein 69-420 als mongolenexpress naar Schubbekuttendam! Met frontseinen! Toen kon dat nog! Nu met de sneeuw alles! De hoge heeren in het pluujs!
Een soort "zeg dat je zwakbegaafd bent zonder te zeggen dat je zwakbegaafd bent."
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
Knap he?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is pas agressief, deze reactie.
Zonder é en met twee punten achter één woord.
Naar Wouw?quote:
Fijn dat je het begrijptquote:
Zo kunnen we wel elke 2 jaar een nieuwe keuken laten plaatsenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Zo word je wel heel goed in het uitzoeken van keukens.
Fransen doen er volgens mij ook nog een spatie voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijt irritant ja. Ik zat eenss ooit op FB in een groepje over treinen.
En daar zat ook een Belg in! En die postte ook weleens een foto van een trein! Met een uitroepteken! Random kuttrein 69-420 als mongolenexpress naar Schubbekuttendam! Met frontseinen! Toen kon dat nog! Nu met de sneeuw alles! De hoge heeren in het pluujs!
Een soort "zeg dat je zwakbegaafd bent zonder te zeggen dat je zwakbegaafd bent."
ja of 4 of 6 of 80. Alsof dat nog wat toevoegt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Hij doet dan nog vaak een dubbele ook.
Verrassendquote:
Eerst vraagteken, daarna uitroepteken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit een goed gebruik van leestekens!?
Godverjezus kan ik even EEN jaar met rust gelaten worden of zo? Moet ik op 6 januari alweer lastiggevallen worden met wat er op 1 januari VOLGEND jaar gaat veranderen?quote:Beste heer Fles,
Op 1 januari 2027 wil ABP overgaan naar de vernieuwde pensioenregeling. U leest in de PensioenGids wat dit voor uw pensioen betekent.
Beter?!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst vraagteken, daarna uitroepteken.
waar ga je de kraan nu doenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit is perfect gebruik van leestekens en cijfers
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef drakin het volgende:
Krijg je in Duitslsnd een boete wanneer je allseason banden hebt?
Ik krijg bijna elke maand bericht van mijn pensioenfonds. Ik word er gek van. De wereld is toch naar zijn gallemiezen tegen die tijd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverjezus kan ik even EEN jaar met rust gelaten worden of zo? Moet ik op 6 januari alweer lastiggevallen worden met wat er op 1 januari VOLGEND jaar gaat veranderen?DONDER OP.
en vooral dat alles dat er in die info staat allang achterhaald kan zijn als je met pensioen gaatquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverjezus kan ik even EEN jaar met rust gelaten worden of zo? Moet ik op 6 januari alweer lastiggevallen worden met wat er op 1 januari VOLGEND jaar gaat veranderen?DONDER OP.
Dat mag in Duitsland, als ze maar het sneeuwvlok icoontje hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef drakin het volgende:
Krijg je in Duitslsnd een boete wanneer je allseason banden hebt?
Ik hou daarvan. Gelijk duidelijk.quote:
Ik kan er net een ijsje van kopen denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg bijna elke maand bericht van mijn pensioenfonds. Ik word er gek van. De wereld is toch naar zijn gallemiezen tegen die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |