Maar je kunt toch prima rijden?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan niet. Ik weet wat ik bedoelde.
En dat ik nu niet de weg op ga zegt ook wel genoeg over hoe veel zin ik heb op nu de weg op te gaan op zomerbanden
Ik zei dat ik het goed kan inschattenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:05 schreef dud0r het volgende:
Dus je was net weer onzin aan het verkondigen en aan het liegen over hoe goed je wel niet kan rijden.
Regen kan daar ook heel kut zijn zonder ZOAB jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de VS heb je ook nog het probleem dat mensen rondrijden in auto's die uit elkaar vallen met banden zonder profiel. Dat vind ik echt een absolute hel, daar rijden bij slecht weer.
Bedoel je Belgie?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de VS heb je ook nog het probleem dat mensen rondrijden in auto's die uit elkaar vallen met banden zonder profiel. Dat vind ik echt een absolute hel, daar rijden bij slecht weer.
Misschien gewoon interpunctie gebruiken zoals die bedoeld is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie gewoon de tekst lezen en wat minder fantaseren over mogelijke bedoelingen
Wat zou rival bedoelen met een smiley in plaats van een punt jongens?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie gewoon de tekst lezen en wat minder fantaseren over mogelijke bedoelingen
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat mensen steeds minder interpunctie gebruiken door het appen en dat als iemand dan een punt gebruikt, het al agressief over kan komen. Een uitroepteken is dan helemaal erg! Ik gebruik gewoon lekker interpunctie. Natuurlijk is dat na één woord wat overdreven soms.
👍quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kortsluiting van mensen die een vraag stellen zonder met een vraagteken af te sluiten. Ik lees dan "ik stel eigenlijk een vraag omdat het van iemand anders moet maar ik ben te belazerd om naar het antwoord te luisteren."quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat mensen steeds minder interpunctie gebruiken door het appen en dat als iemand dan een punt gebruikt, het al agressief over kan komen. Een uitroepteken is dan helemaal erg! Ik gebruik gewoon lekker interpunctie. Natuurlijk is dat na één woord wat overdreven soms.
Klinkt als een boomerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik vind een uitroepteken na een zin die je niet enthousiast kan roepen of zou moeten roepen wel agressief. Ik heb zo’n collega die dat in de appgroep doet.
Wanneer onze teamleider dan vraagt of de leidinggevende van die dag iets wil doen dan appt hij vaak met dubbele uitroeptekens terug.
![]()
Inschatten. En ik schat nu in dat het op zomerbanden niet verstandig is om de weg op te gaan.quote:
Die in de pick-up was vrij duidelijk geen toeristquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In IJsland wel eens wat Aziatische toeristen in de berm zien staan met de goedkoopste auto die ze konden huren. Dat moet je daar gewoon niet willen.
Dat is vrij irritant. Als je meer wil zeggen, maak je verhaal dan af.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat dacht je van twee puntjes aan het eind van een zin..
Ok..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inschatten. En ik schat nu in dat het op zomerbanden niet verstandig is om de weg op te gaan.
Daar is het ook bij goed weer een helquote:
doe ikquote:
Tenzij het met een bepaalde bedoeling is. Ik doe het meestal wanneer ik iets type waarbij ik een irritatie/ergernis wil overbrengen.quote:
Haha, ja, jouw voorbeeld triggerde me behoorlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kortsluiting van mensen die een vraag stellen zonder met een vraagteken af te sluiten. Ik lees dan "ik stel eigenlijk een vraag omdat het van iemand anders moet maar ik ben te belazerd om naar het antwoord te luisteren."
heb jij dat nooit
Dit lees ik dus als een ‘irritatie’.quote:
Dit is ook altijd een goede manier om de zin af te sluitenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zou rival bedoelen met een smiley in plaats van een punt jongens?
dat is pas agressief, deze reactie.quote:
Schijt irritant ja. Ik zat eenss ooit op FB in een groepje over treinen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik vind een uitroepteken na een zin die je niet enthousiast kan roepen of zou moeten roepen wel agressief. Ik heb zo’n collega die dat in de appgroep doet.
Wanneer onze teamleider dan vraagt of de leidinggevende van die dag iets wil doen dan appt hij vaak met dubbele uitroeptekens terug.
![]()
Zo lekker passief agressiefquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is ook altijd een goede manier om de zin af te sluiten
Buitenlandse afkomst en wellicht wel richting die leeftijd ja.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
NeeeeeAlle keukenkastjes zouden vandaag vervangen worden omdat de 'oude' (2 jaar oud) en beetje kromgetrokken waren. Zijn de nieuwe ook al een beetje krom bij aanleveren
Kunnen we wéér een nieuwe keuken gaan uitzoeken. Wat is dit man
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
NeeeeeAlle keukenkastjes zouden vandaag vervangen worden omdat de 'oude' (2 jaar oud) en beetje kromgetrokken waren. Zijn de nieuwe ook al een beetje krom bij aanleveren
Kunnen we wéér een nieuwe keuken gaan uitzoeken. Wat is dit man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |