Verrassendquote:
Eerst vraagteken, daarna uitroepteken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit een goed gebruik van leestekens!?
Godverjezus kan ik even EEN jaar met rust gelaten worden of zo? Moet ik op 6 januari alweer lastiggevallen worden met wat er op 1 januari VOLGEND jaar gaat veranderen?quote:Beste heer Fles,
Op 1 januari 2027 wil ABP overgaan naar de vernieuwde pensioenregeling. U leest in de PensioenGids wat dit voor uw pensioen betekent.
Beter?!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst vraagteken, daarna uitroepteken.
waar ga je de kraan nu doenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dit is perfect gebruik van leestekens en cijfers
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef drakin het volgende:
Krijg je in Duitslsnd een boete wanneer je allseason banden hebt?
Ik krijg bijna elke maand bericht van mijn pensioenfonds. Ik word er gek van. De wereld is toch naar zijn gallemiezen tegen die tijd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverjezus kan ik even EEN jaar met rust gelaten worden of zo? Moet ik op 6 januari alweer lastiggevallen worden met wat er op 1 januari VOLGEND jaar gaat veranderen?DONDER OP.
en vooral dat alles dat er in die info staat allang achterhaald kan zijn als je met pensioen gaatquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverjezus kan ik even EEN jaar met rust gelaten worden of zo? Moet ik op 6 januari alweer lastiggevallen worden met wat er op 1 januari VOLGEND jaar gaat veranderen?DONDER OP.
Dat mag in Duitsland, als ze maar het sneeuwvlok icoontje hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:15 schreef drakin het volgende:
Krijg je in Duitslsnd een boete wanneer je allseason banden hebt?
Ik hou daarvan. Gelijk duidelijk.quote:
Ik kan er net een ijsje van kopen denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg bijna elke maand bericht van mijn pensioenfonds. Ik word er gek van. De wereld is toch naar zijn gallemiezen tegen die tijd.
Dan blijf ik wel thuisquote:
Dit is nogal een projectiequote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg altijd kortsluiting van mensen die een vraag stellen zonder met een vraagteken af te sluiten. Ik lees dan "ik stel eigenlijk een vraag omdat het van iemand anders moet maar ik ben te belazerd om naar het antwoord te luisteren."
heb jij dat nooit
Mja, denk aan het plafond dan maar deze keer.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar ga je de kraan nu doen
Vraag ik voor een vriend @:ltvdk
Bepaal ik zelf wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |