Ja het werkt nog half-half, soms doet ie het nog welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
t grapje was trouwens snel voorbij. ze waren blijkbaar bezig om de happy 2026 campagne uit te rollen om geld te vangen
Soms.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Vind jij een uitroepteken agressief overkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Er is een grote pot m,et geld dat op moet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee. Dit is gewoon constant mijn punt maken dat we projectleiders aanstellen die er niets van kunnen.
Ik overschat mezelf echt niet en ik rij zeker niet volle vaartquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is nu gewoon wachten tot het VOCHTIGE POESJE zichzelf in de sloot rijdt, tegen een vangrail aan of een lantaarnpaal want hij weet wel hoe hij met z'n zomerbandjes op volle snelheid door de sneeuw kan rijden.
ja die gok neem ik niet meerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het werkt nog half-half, soms doet ie het nog wel
O geef maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er is een grote pot m,et geld dat op moet.
Nou lees je eigen post eens terugquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik overschat mezelf echt niet en ik rij zeker niet volle vaart
Toen ik me vergeleek met trutten op winterbanden had ik het ook echt op die extreem onzekere figuren die gewoon thuis moeten blijven met dit weer.
Dat was wel leuk. Toen was er echt een soort sneeuwstorm even.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
2021 was er ook flink sneeuw. Toen heb ik nog een iglo gebouwd voor kitten.
dan kun jij het goeie voorbeeld geven en ook nog laten zien hoe goed jij kan rijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn allemaal thuis gebleven vandaag
Ons bedrijf heeft altijd geldtekort, maar ik moest mij meer op de inhoud focussen ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er is een grote pot m,et geld dat op moet.
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was wel leuk. Toen was er echt een soort sneeuwstorm even.
Maar niet naar DUitsland dan. Als je daar zonder winterbanden gepakt wordt kun je boetes tot 10k krijgen en een rij-ontzegging die EU-breed geldig is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot nu heb ik die auto nooit keihard nodig gehad. Die paar dagen sneeuw per jaar die er waren waren prima te overleven. En nu ga ik geen ¤250 uitgeven aan banden voor een auto die ik over een paar maanden niet meer heb.
Toen was er hier echt bijna niets, dat weet ik nog goedquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
2021 was er ook flink sneeuw. Toen heb ik nog een iglo gebouwd voor kitten.
Leasequote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dsu over een paar maanden heb je geen auto
nou ja irriteren is niet fout irriteren aan is fout.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet dat irriteren fout is, maar kom nooit op het woord ergeren
uhuh. niemand gelooft dit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik overschat mezelf echt niet en ik rij zeker niet volle vaart
Toen ik me vergeleek met trutten op winterbanden had ik het ook echt op die extreem onzekere figuren die gewoon thuis moeten blijven met dit weer.
En terecht.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar niet naar DUitsland dan. Als je daar zonder winterbanden gepakt wordt kun je boetes tot 10k krijgen en een rij-ontzegging die EU-breed geldig is.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soms.Ik heb wel eens gelezen dat mensen steeds minder interpunctie gebruiken door het appen en dat als iemand dan een punt gebruikt, het al agressief over kan komen. Een uitroepteken is dan helemaal erg! Ik gebruik gewoon lekker interpunctie. Natuurlijk is dat na één woord wat overdreven soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit toch ook gewoon een bandenservice bij….quote:
Plus je verzekering kan eventueel zeggen de kosten van schade niet te dekken. Dat bedrag is al snel een stuk hoger dan die boete.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar niet naar DUitsland dan. Als je daar zonder winterbanden gepakt wordt kun je boetes tot 10k krijgen en een rij-ontzegging die EU-breed geldig is.
Arme goedkope boodschappen shoppers.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan niet. Ik weet wat ik bedoelde.quote:
Hoe ga je da naar werk?quote:
Ja. Maar ik heb die auto nu nog niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit toch ook gewoon een bandenservice bij….
lilak denkt wel eens dat ik boos ben als er een kort antwoord komt met een punt erachter.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat mensen steeds minder interpunctie gebruiken door het appen en dat als iemand dan een punt gebruikt, het al agressief over kan komen. Een uitroepteken is dan helemaal erg! Ik gebruik gewoon lekker interpunctie. Natuurlijk is dat na één woord wat overdreven soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |