Ja gisteren ook zo'n bericht in Breda, van die sneeuwschuivers die overal plankgas rijden https://www.bndestem.nl/b(...)elachelijk~a9a90a66/quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap. Of je komt onverwacht op zo’n ijsplaat.
Dit weekend reden we op zo’n N-weg, kwam er een sneeuwschuiver aan. Die had die bek de verkeerde kant op ingesteld. Alles vloog tegen onze ruit. Op een 80 weg. Echt geweldig. Je zou van schrik zo de sloot in rijden. Levensgevaarlijk.
Die ruitenwissers gingen op sensor aan. IJs onder de wissers… voor je dan een zijweg hebt waar je in kunt om te stoppen en dat schoon te maken ben je ook 2 km verder. Was geen pretje.
Niet eens de Rabobank?quote:
Hij had dit zondag al ingeschatquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:50 schreef rival het volgende:
Nattekat heeft zo'n goed inzicht, weet exact wat wel en niet kan. Vandaag kon niet.
Daarom is hij vandaag niet met de auto.
Aan de files te zien hadden meer zo moeten denken.
Ah zie je! Lag niet aan ons dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gisteren ook zo'n bericht in Breda, van die sneeuwschuivers die overal plankgas rijden https://www.bndestem.nl/b(...)elachelijk~a9a90a66/
De NS geeft de Rsbobank de schuldquote:
Ik zat er net aan te denken ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nu al ingeschat dat ik met de kerst niet naar familie kan. Jij ook?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij nooit zelf door gladheid gevallen. Op de middelbare school wel een paar keer in een groep. Vlak voor school had je van die wegen met klinkers die vrij schuin richting de goot afliepen. Bij ijzel was het daar echt heel nasty. Als je dan eenmaal gevallen was, gleed je naar de goot en kwam je daar niet meer uit.
t grapje was trouwens snel voorbij. ze waren blijkbaar bezig om de happy 2026 campagne uit te rollen om geld te vangenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gisteren ook zo'n bericht in Breda, van die sneeuwschuivers die overal plankgas rijden https://www.bndestem.nl/b(...)elachelijk~a9a90a66/
Niet doen danquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zucht ik mag niet aan projectcoordinatie doen. Wat ben ik nu aan het doen? Juistem.
Ik moet er altijd even over nadenken omdat ik bang ben dat ik het fout doe. En op een gegeven moment denk je dan dat de goede variant de foute is en andersom.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik inderdaad altijd verkeerd
Die mensen maken echt altijd misbruik van jouquote:
Ik denk dat ze daar ook over vergaderen. Hoe zullen we Muis vandaag eens misbruiken!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die mensen maken echt altijd misbruik van jou
Zou goed kunnen!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ook over vergaderen. Hoe zullen we Muis vandaag eens misbruiken!
Of allebeiquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is vannacht weer nieuwe sneeuw bijgekomen of de regen van gisteravond is aan gaan vriezen.
misschien vindt ze dat wel lekker?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tot nu heb ik die auto nooit keihard nodig gehad. Die paar dagen sneeuw per jaar die er waren waren prima te overleven. En nu ga ik geen ¤250 uitgeven aan banden voor een auto die ik over een paar maanden niet meer heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n trut op winterbanden. Maar ik kijk dan neer op van die arme gastjes met een enorm ego die te gierig zijn om nieuwe bandjes te nemen.
Oh nee. Dit is gewoon constant mijn punt maken dat we projectleiders aanstellen die er niets van kunnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet dat irriteren fout is, maar kom nooit op het woord ergerenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet er altijd even over nadenken omdat ik bang ben dat ik het fout doe. En op een gegeven moment denk je dan dat de goede variant de foute is en andersom.
Dsu over een paar maanden heb je geen autoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot nu heb ik die auto nooit keihard nodig gehad. Die paar dagen sneeuw per jaar die er waren waren prima te overleven. En nu ga ik geen ¤250 uitgeven aan banden voor een auto die ik over een paar maanden niet meer heb.
En even serieus; dit is de eerste keer sinds 2018 ofzo dat er uberhaupt serieuze sneeuw is gevallen hier in het westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |