En je bent ook afhankelijk van ander verkeer, ook als het niet glad is. Je kunt van jezelf wel vinden dat je fantastische controle over je auto hebt en adelaarsogen en uitstekend reactievermogen, maar als iemand anders een schuiver maakt zit je er toch lekker tegenaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter iets te voorzichtig rijden hoor als het glad isSlow but steady. Gergi kan zich er ook aan irriteren als mensen te langzaam rijden in de sneeuw, maar ja niet iedereen heeft 4x4 (wel winterbanden hier natuurlijk). En die mensen gaan echt niet sneller of beter rijden als je te dicht op ze gaat zitten.
Heb je al gehoord wat ze er van vond?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik
ze is maar kort geweest want ze moest om 0500 weer de ferry terug hebben
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die zichzelf overschattenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis met winterbanden.![]()
Hoogmoed komt voor de val. En mensen die zichzelf overschatten met in de sneeuw rijden vind ik echt een gevaar op de weg. Net zoals onzekere bestuurders overigens.
Gisteren zag ik er hier eentje over de provinciale weg rijden die beter thuis had kunnen blijven, die kon ik lopend door een dik pak verse sneeuw nog bijhoudenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beter iets te voorzichtig rijden hoor als het glad isSlow but steady. Gergi kan zich er ook aan irriteren als mensen te langzaam rijden in de sneeuw, maar ja niet iedereen heeft 4x4 (wel winterbanden hier natuurlijk). En die mensen gaan echt niet sneller of beter rijden als je te dicht op ze gaat zitten.
Het is nu gewoon wachten tot het VOCHTIGE POESJE zichzelf in de sloot rijdt, tegen een vangrail aan of een lantaarnpaal want hij weet wel hoe hij met z'n zomerbandjes op volle snelheid door de sneeuw kan rijden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis met winterbanden.![]()
Hoogmoed komt voor de val. En mensen die zichzelf overschatten met in de sneeuw rijden vind ik echt een gevaar op de weg. Net zoals onzekere bestuurders overigens.
Ja als het dan ook rustig en overzichtelijk gaat.. maar dan nog zou ik het niet een slim idee vinden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier deden ze het nog redelijk 'veilig' in een bijna afgesloten woonwijk (meer soort woonerf)
ja ze was erg tevredenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al gehoord wat ze er van vond?
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die zichzelf overschatten
hoop het niet voor’m. Maar ik snap wat je zegt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is nu gewoon wachten tot het VOCHTIGE POESJE zichzelf in de sloot rijdt, tegen een vangrail aan of een lantaarnpaal want hij weet wel hoe hij met z'n zomerbandjes op volle snelheid door de sneeuw kan rijden.
Ik ook, daar kan ik me mateloos aan irriteren. Meer dan aan mensen die langzaam rijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die zichzelf overschatten
Maar die zit gewoon veilig thuis binnen en komt niet buiten vandaag, dus weinig kans op dramaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is nu gewoon wachten tot het VOCHTIGE POESJE zichzelf in de sloot rijdt, tegen een vangrail aan of een lantaarnpaal want hij weet wel hoe hij met z'n zomerbandjes op volle snelheid door de sneeuw kan rijden.
Heb ik hier ook, willen sommige mensen nog wel eens als randdebiel doorheen rijden, maar nu lijken ze rustig te rijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk vanuit de keuken uit op een flauwe bocht en heb al veel auto's zien glibberenzelfs als ze met een slakkengang rijden.
Maar hij kan zo goed rijden zegt hij net, dan had hij ook wel naar kantoor kunnen rijden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die zit gewoon veilig thuis binnen en komt niet buiten vandaag, dus weinig kans op drama
Bumperklevers in de sneeuwquote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, daar kan ik me mateloos aan irriteren. Meer dan aan mensen die langzaam rijden
Even de taalnazi uithangen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, daar kan ik me mateloos aan irriteren ergeren. Meer dan aan mensen die langzaam rijden
Jap. Of je komt onverwacht op zo’n ijsplaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je bent ook afhankelijk van ander verkeer, ook als het niet glad is. Je kunt van jezelf wel vinden dat je fantastische controle over je auto hebt en adelaarsogen en uitstekend reactievermogen, maar als iemand anders een schuiver maakt zit je er toch lekker tegenaan.
Hij geeft de NS de schuld.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar hij kan zo goed rijden zegt hij net, dan had hij ook wel naar kantoor kunnen rijden.
uiteraardquote:
quote:
Dus hij kan naar kantoor komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nou ze rijden weer dadelijk hoorde ik.
Zul je zien dat de treinen vastgevroren zitten of zoiets.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nou ze rijden weer dadelijk hoorde ik.
De NS heeft zijn auto gevorderd!!quote:
Anders op de sleequote:
Dit is de gemiddelde Nederlander die van zichzelf vindt dat ie veel beter rijdt dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n figuur
Zelfs als ik de weg op zou gaan, zou ik nog steeds meer tempo hebben dan sommige trutten op winterbanden. Ik kan gewoon het risico goed inschatten, daarom ben ik gisteren op de fiets ook niet op m'n bek gegaan ondanks het feit dat ik gewoon volle vaart door de bende ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |