Je mag wel bij ons lunchenquote:
als ik er nu whorstenbrotjes uit haal dan kan je over een uurtje een warme krijgen hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, ik heb zin in iets hartigs
op werk is de lunch uitgebreider en over het algemeen ben ik daar wat minder snel afgeleid maar ga nu niet een uur rijden om alleen op kantoor te zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar ik kan geen fatsoenlijk belegd broodje met zalm etc. maken voor 1,50.
Maar primaik ben buiten dat nog steeds liever op m’n werk aan het werk dan thuis.
Die externe uitbater betaalt mijn vrije dagen toch niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al die vrije dagen moeten ergens van betaald worden
LEUGENSquote:
Nee nu niet nee als het niet nodig is. Hi5!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik er nu whorstenbrotjes uit haal dan kan je over een uurtje een warme krijgen hier.
[..]
op werk is de lunch uitgebreider en over het algemeen ben ik daar wat minder snel afgeleid maar ga nu niet een uur rijden om alleen op kantoor te zitten.
Dat vind ik zonde van m'n tijd.
Maar ik snap jou volledig. High five.
Oh ik dacht dat het geld terug de overheidskas in gingquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die externe uitbater betaalt mijn vrije dagen toch niet?
LAAT MAAR GELIJK WEER.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat in die saaie grijze doos?
dat heb ik andersom.quote:
Neem je ook een slaapzak mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een plek gereserveerd op kantoor morgen
Gewoon vroeg opstaan om de sneeuw des doods voor te zijn.
Heb je ook kaasbroodjes?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik er nu whorstenbrotjes uit haal dan kan je over een uurtje een warme krijgen hier.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik andersom.
thuis ben ik alleen. op het werk zijn er collega's die regelmatig even of een vraag hebben of gewoon sociaal doen.
De drempel om me via teams aan te spreken is blijkbaar hoger dus is mijn productiviteit thuis ook stukken hoger.
Uiteraard. Dan ben ik er donderdagochtend ook meteen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je ook een slaapzak mee?
Ook nog vegan en glutenvrij natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk allemaal biologisch en verantwoord zijn
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Uiteindelijk wel gheghe.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het geld terug de overheidskas in ging
Halalquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog vegan en glutenvrij natuurlijk
Oh ben je hier nog steeds mee bezig.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |