Gewoon een watersproeier installerenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
Oh die kutkat van de buren gaat wel naar buiten en pist hier vlak bij de deur, aan de pootjes in het sneeuw te zien ook niet de eerste keer.
Zet komende zomer wel een emmer met water klaarwant die kat gaat sowieso weer telkens proberen hier naar binnen te komen. Plantenspuit is hij niet van onder de indruk.
Ik wil Hedwig niet wegjagen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een watersproeier installeren
hier gaat nattekats voornemenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
NS zegt nu ook dat mensen morgen beter thuis kunnen blijven.
Ja kan me dat goed voorstellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mij moet je dat soort dingen ook niet vertellen want ik meld het gewoon. En zeg dit ook in hun gezicht. Geef ze eerst zelf de kans om eerlijk te zijn, wil zelfs nog meedenken aan een oplossing. Maar als mensen doorgaan… jammer dan.
Net zoals m’n buren. Die duiven van hun dak wilden schieten. Ook aangegeven dat als ze dat doen ik dit zou melden. Zijn andere opties genoeg om te proberen ze daar weg te krijgen.
Nog even en ze stoppen gewoon helemaal met treinen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik deze hele week maar gewoon lekker thuiswerk en volgende week m'n gezicht maar weer eens laat zienquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker rustigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even en ze stoppen gewoon helemaal met treinen.
ik maak het volgende maand goed oke?quote:
Denk je dat die kutkat van jou niet bij andere mensen in de tuin plast?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
Oh die kutkat van de buren gaat wel naar buiten en pist hier vlak bij de deur, aan de pootjes in het sneeuw te zien ook niet de eerste keer.
Bij ons waren er zondag al mensen die aangeven tot vrijdag thuis te werken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze hele week maar gewoon lekker thuiswerk en volgende week m'n gezicht maar weer eens laat zien
schaatsen uit het vet!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
MED / Brrrrr Wat is het koud, kan maar één ding betekenen
Ben er vrij zeker van dat ze dat niet doet. Daarbij is het niet alleen dat maar is die kat hier telkens bij mijn huis uit op ruzie met mijn kat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk je dat die kutkat van jou niet bij andere mensen in de tuin plast?
Nooit meer aanrijdingen met een treinquote:
Ja, is er zicht op een elfstedentocht?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
MED / Brrrrr Wat is het koud, kan maar één ding betekenen
Hoe kan je dat wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat ze dat niet doet. Daarbij is het niet alleen dat maar is die kat hier telkens bij mijn huis uit op ruzie met mijn kat.
In Madurodam jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, is er zicht op een elfstedentocht?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat ze dat niet doet. Daarbij is het niet alleen dat maar is die kat hier telkens bij mijn huis uit op ruzie met mijn kat.
Vult hij een dagboekje in?quote:
Welnee. Dan moet het eerst 2 weken aan een stuk HARD vriezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Totaal niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eindelijk!quote:
quote:
quote:
NEE. Want ik wilde eigenlijk geen vraag stellen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:13 schreef kwiwi het volgende:
WAT EEN GESCHREEUW HIER, HEEFT GER HAAR HOORAPPARAAT WEER NIET IN OFZO?
Weer eens wat anders dan een cobra.quote:
Dat klinkt als een boek van Richard Scarryquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een cobra.
Buda en Moka's Explosieve Dierenrijk
Met WiIlem Worm en Varkie Verf en Bananen Aapiequote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als een boek van Richard Scarry
Leukquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een cobra.
Buda en Moka's Explosieve Dierenrijk
Dan staan we nu gelijk.quote:
Inderdaad, rookie numbers.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie net een auto met 2cm sneeuw op het dak wegrijden hier van de parkeerplaats
Mensen...
Ya must be fun at parties.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie net een auto met 2cm sneeuw op het dak wegrijden hier van de parkeerplaats
Mensen...
Hallo sneeuwmeneerrrquote:
Dordrecht ligt ook bepaald niet in Siberië hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon in het westen he, hier valt niet zo veel sneeuw.
Dordretzkiquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dordrecht ligt ook bepaald niet in Siberië hoor.
Bij nattekat is altijd altijd anders dan de rest van NL. Dat moet je nu toch weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wel 4 keer verder van de kust dan Leiden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WAT EEN HERRIE HIER ZO VROEG ZEGquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:13 schreef kwiwi het volgende:
WAT EEN GESCHREEUW HIER, HEEFT GER HAAR HOORAPPARAAT WEER NIET IN OFZO?
Zo ver dat we brak water hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel 4 keer verder van de kust dan Leiden.
Ik hoor wel dagelijks Russisch. Maar dat heeft te maken met het asielzoekerscentrum om de hoekquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor wel dagelijks Russisch. Maar dat heeft te maken met het asielzoekerscentrum om de hoek
Ik zou Russen kwekveel minder erg vinden dan Papoea's, Somaliërs of Nigerianenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor wel dagelijks Russisch. Maar dat heeft te maken met het asielzoekerscentrum om de hoek
Hallo Jumboquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat was de A12 deze ochtend.
Ik vind het allemaal niks.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou Russen kwekveel minder erg vinden dan Papoea's, Somaliërs of Nigerianen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké. Sorry hoor.quote:
Dat deed ik laatst ook, exact toen ik een belangrijk telefoontje zou krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Oeps, drukte per ongeluk op update. Nou, die telefoon heb ik niets meer aan de komende 10 minuten.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw UI past zo meesterlijk bij het gros van jouw postsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Oeps, drukte per ongeluk op update. Nou, die telefoon heb ik niets meer aan de komende 10 minuten.
*Insert paniekkwiwi.gifquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat deed ik laatst ook, exact toen ik een belangrijk telefoontje zou krijgen.
Wordt maily bij elke post gesponsord door de AH ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Mag niet eens meer Jumbo benoemen van maily.![]()
De jouwe nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw UI past zo meesterlijk bij het gros van jouw posts
Misschien gaat hij liever alleen wandelen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Hond is vervelend. Ik denk dat ik maar alvast ga wandelen.
Zou wel een goede verklaring zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt maily bij elke post gesponsord door de AH ofzo?
Doe eens niet zo chagrijnig de hele tijd.quote:
hij baalt dat hij vandaag niet heeft kunnen laten zien aan zijn collega's hoe goed hij kan rijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig de hele tijd.
Oh vast wel. Dan gaat hij dood door onderkoeling omdat hij vergeet naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien gaat hij liever alleen wandelen?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij baalt dat hij vandaag niet heeft kunnen laten zien aan zijn collega's hoe goed hij kan rijden
Dat is wel weer zoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is wel onze Boedapest expert, te herkennen aan de UI
Ik ben nimmer chagrijnigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig de hele tijd.
Even noteren.quote:
Dat valt er onderweg wel af.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Mensen...
O_oquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even noteren.
Stop dan met mopperen
Nattekat gaat morgen met de auto naar het werk. Heeft hij beloofdquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:45 schreef rival het volgende:
pfff ik moest doen waar ze me voor betalen. Belachelijk.
Wat heb ik gemist?
Doe zelf niet raar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
O_o
doe niet zo raar. Hij is niet voor niets een klaagkat
Dan werk ik thuis.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nattekat gaat morgen met de auto naar het werk. Heeft hij beloofd
ik ookquote:
- Uitkeringstrekkers moeten gaan werken, liefst wissels ontdooien.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:45 schreef rival het volgende:
pfff ik moest doen waar ze me voor betalen. belachelijk.
Wat heb ik gemist?
Ik kom er niet meer onderuit hequote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nattekat gaat morgen met de auto naar het werk. Heeft hij beloofd
- Je mag de Jumbo niet meer benoemenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Uitkeringstrekkers moeten gaan werken, liefst wissels ontdooien.
- Ama's buurkutkat plast in haar tuin, maar haar kutkat niet. Dat weten we omdat ie een dagboekje bijhoudt.
- Ger heeft haar hoorapparaat niet in, denk ik.
- Nattekat klaagt.
O ja, maily wordt gesponsord door de AH.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- Je mag de Jumbo niet meer benoemen
- Buda heeft last van Russische asielzoekersquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, maily wordt gesponsord door de AH.
Dat eerste is wel een goed idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Uitkeringstrekkers moeten gaan werken, liefst wissels ontdooien.
- Ama's buurkutkat plast in haar tuin, maar haar kutkat niet in de tuin van anderen. Dat weten we omdat ie een dagboekje bijhoudt.
- Ger heeft haar hoorapparaat niet in, denk ik.
- Nattekat klaagt.
- Het water bij Dordrecht is brakquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- Buda heeft last van Russische asielzoekers
S.N.A.F.U.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat eerste is wel een goed idee.
De rest is een beetje S.S.D.D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |