*solliciteertquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet niet of er vandaag zalm is. Maar de lunch is wel lekker daar![]()
Ga anders naar die Italiaan. Die is echt lekker. De broodjes dan.
quote:
uiteraardquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om vervolgens extreem teleurgesteld te zijn als ik zonder gezeik daar weet te komen.
Graaf je een tunnel?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat ik die sneeuw voor kan zijn?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
nou 1700 , verwacht niet dat er nog een appje komt van de advocaat vandaag dus morgen weer langs hun kantoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
nou 1700 , verwacht niet dat er nog een appje komt van de advocaat vandaag dus morgen weer langs hun kantoor.
Nou gaat lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Vrienden die fraude plegen melden
Volgend jaar zijn er een paar uitkeringstrekkers minder om te wissels te ontdooien
quote:Mooi vrind ben jij het..
Weet je wel hoe hoog uitkering werkelijkheid is. En je komt tegenwoordig niet makkelijk de uitkering in. De criteria is al heel streng.
Het zou veel beter zijn als je deze mensen aan de baan weet helpen, zodat zij niet afhankelijk van overheid zijn. En niet hoeven vrezen voor klikspaan.
nee die heb ik dan weer niet in huisquote:
ja slecht. Heb deze via de verkoper van de woning en hij zegt dat het altijd zo gaat qua communicatie en zo maar dat hij geen betere heeft gevondenquote:
Oh, jammerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee die heb ik dan weer niet in huis
kan nu ook niet naar de supermarkt want meetingtijd
Mij moet je dat soort dingen ook niet vertellen want ik meld het gewoon. En zeg dit ook in hun gezicht. Geef ze eerst zelf de kans om eerlijk te zijn, wil zelfs nog meedenken aan een oplossing. Maar als mensen doorgaan… jammer dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Vrienden die fraude plegen melden
Volgend jaar zijn er een paar uitkeringstrekkers minder om te wissels te ontdooien
ja. toch weer gefaald.quote:
Gewoon een watersproeier installerenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
Oh die kutkat van de buren gaat wel naar buiten en pist hier vlak bij de deur, aan de pootjes in het sneeuw te zien ook niet de eerste keer.
Zet komende zomer wel een emmer met water klaarwant die kat gaat sowieso weer telkens proberen hier naar binnen te komen. Plantenspuit is hij niet van onder de indruk.
Ik wil Hedwig niet wegjagen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een watersproeier installeren
hier gaat nattekats voornemenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
NS zegt nu ook dat mensen morgen beter thuis kunnen blijven.
Ja kan me dat goed voorstellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mij moet je dat soort dingen ook niet vertellen want ik meld het gewoon. En zeg dit ook in hun gezicht. Geef ze eerst zelf de kans om eerlijk te zijn, wil zelfs nog meedenken aan een oplossing. Maar als mensen doorgaan… jammer dan.
Net zoals m’n buren. Die duiven van hun dak wilden schieten. Ook aangegeven dat als ze dat doen ik dit zou melden. Zijn andere opties genoeg om te proberen ze daar weg te krijgen.
Nog even en ze stoppen gewoon helemaal met treinen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik deze hele week maar gewoon lekker thuiswerk en volgende week m'n gezicht maar weer eens laat zienquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker rustigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even en ze stoppen gewoon helemaal met treinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |