Klinkt niet als mijn probleem.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan liggen ze allemaal in de sloten om je huis.
ik maak thuis 4 voor 4 euro.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Italiaansebol gezond met zalm voor 1,50 kan ik thuis niet maken voor die prijs.
Mag ik apengedrag geen apengedrag meer noemen soms?quote:
Je hoeft volgens mij niet per se de sloten om je huis fatbike-vrij te maken nee.quote:
Ik heb veel zien mislukken tijdens de participatiewetquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee niet iedereen nee.
Weet niet over welk project het jij hebt maar wij hebben toen wel erg veel uitkeringen gestopt in 2 jaar tijd.
Mountainbikers hier in de bossen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
Hier wel een fatbiker gezien. Zelfs wielrenners.
Okéquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik maak thuis 4 voor 4 euro.
dus heb ik de rest van de week ook nog
Moeten daar 2 vraagtekens bij?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik apengedrag geen apengedrag meer noemen soms?
Ja, op dat punt welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb veel zien mislukken tijdens de participatiewet
Vooral mensen die deden alsof en vrijwilligerswerkinstellingen die hun deuren sloten voor de vreselijk ongemotiveerde nieuwe "vrijwilligers"
Hou je suggestieve apengedrag voor je mensquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moeten daar 2 vraagtekens bij?
Beetje agressief vind je ook niet?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mountainbikers hier in de bossen.
ik ook wel. dat is goedkope zalmquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Okédan ben ik benieuwd waar jij je zalm koopt.
Hou je suggestieve apengedrag voor je mens…quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je suggestieve apengedrag voor je mens
Nee die hebben hem zondag al in de prak geredenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is wel erg weinig verkeer op straat, en dat wat er is rijdt rustig en wordt ook nogeens gedempt door de sneeuw. Het is heerlijk stil eigenlijk![]()
Geen mercedessen met knetterende uitlaten of ander apengedrag
Waaaaarrr dannnnquote:
Had je het over hetzelfde project?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Okédan ben ik benieuwd waar jij je zalm koopt.
t ging om t idee, 10 bolletjes voor 10 euro dan.quote:
ik heb niets in mijn verlanglijstje staan geloof ikquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mailtje gehad van bol over sale.
Ik naar bol om te kijken naar mijn verlanglijstje. Alle dingen zijn of niet leverbaar of nog de gewone prijs.
Ligt hier een aparte trail voor. Wel netjes.quote:
voor het idee koop ik geen zalm voor 4 dagen voor 4 euro inclusief italiaanse bollenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
t ging om t idee, 10 bolletjes voor 10 euro dan.
heb ik voor 10 dagen te eten
Verlang je nergens naar?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niets in mijn verlanglijstje staan geloof ik
Geen idee.quote:
dat dus inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waaaaarrr dannnn
4,95 voor 100 gram bij de Ah.
Dan nog de rest van dat beleg én het broodje.
wil je een stukje chocolade?quote:
Aan een idee heb ik weinig.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
t ging om t idee, 10 bolletjes voor 10 euro dan.
heb ik voor 10 dagen te eten
Nah, ik heb zin in iets hartigsquote:
Dat is standaard, niet een tijdelijk projectquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Het was hier om onterechte uitkeringen in te trekken en mensen weer aan het werk te krijgen. Even kort door de bocht.
Zal wel aan mij liggen maar ik kan geen fatsoenlijk belegd broodje met zalm etc. maken voor 1,50.quote:
Daar betaal je bij ons 8 euro voorquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Italiaansebol gezond met zalm voor 1,50 kan ik thuis niet maken voor die prijs.
Dit was wel een tijdelijk project.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is standaard, niet een tijdelijk project
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar betaal je bij ons 8 euro voor
Roverheid hequote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die vrije dagen moeten ergens van betaald wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zou standaard moeten zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit was wel een tijdelijk project.zat nog meer aan vast.
Ja los ja. Maar hier zaten meerdere zaken aan vast zoals samenwerkingen met diverse overheidsinstanties onder een convenantquote:
en je hond is je leukste collegaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar thuis is mijn hond en thuis zijn niet mijn collega's. Stoel zit beter thuis. Ik kan thuis in pyjama werken.
De verwarming heeft de juiste temperatuur.
Thuis werken > kantoor
Je mag wel bij ons lunchenquote:
als ik er nu whorstenbrotjes uit haal dan kan je over een uurtje een warme krijgen hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, ik heb zin in iets hartigs
op werk is de lunch uitgebreider en over het algemeen ben ik daar wat minder snel afgeleid maar ga nu niet een uur rijden om alleen op kantoor te zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar ik kan geen fatsoenlijk belegd broodje met zalm etc. maken voor 1,50.
Maar primaik ben buiten dat nog steeds liever op m’n werk aan het werk dan thuis.
Die externe uitbater betaalt mijn vrije dagen toch niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al die vrije dagen moeten ergens van betaald worden
LEUGENSquote:
Nee nu niet nee als het niet nodig is. Hi5!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik er nu whorstenbrotjes uit haal dan kan je over een uurtje een warme krijgen hier.
[..]
op werk is de lunch uitgebreider en over het algemeen ben ik daar wat minder snel afgeleid maar ga nu niet een uur rijden om alleen op kantoor te zitten.
Dat vind ik zonde van m'n tijd.
Maar ik snap jou volledig. High five.
Oh ik dacht dat het geld terug de overheidskas in gingquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die externe uitbater betaalt mijn vrije dagen toch niet?
LAAT MAAR GELIJK WEER.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat in die saaie grijze doos?
dat heb ik andersom.quote:
Neem je ook een slaapzak mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een plek gereserveerd op kantoor morgen
Gewoon vroeg opstaan om de sneeuw des doods voor te zijn.
Heb je ook kaasbroodjes?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik er nu whorstenbrotjes uit haal dan kan je over een uurtje een warme krijgen hier.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik andersom.
thuis ben ik alleen. op het werk zijn er collega's die regelmatig even of een vraag hebben of gewoon sociaal doen.
De drempel om me via teams aan te spreken is blijkbaar hoger dus is mijn productiviteit thuis ook stukken hoger.
Uiteraard. Dan ben ik er donderdagochtend ook meteen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je ook een slaapzak mee?
Ook nog vegan en glutenvrij natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk allemaal biologisch en verantwoord zijn
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Uiteindelijk wel gheghe.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het geld terug de overheidskas in ging
Halalquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog vegan en glutenvrij natuurlijk
Oh ben je hier nog steeds mee bezig.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Weet niet of er vandaag zalm is. Maar de lunch is wel lekker daarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had net trek in een broodje zalm
Nizno huppelt nu enthousiast rondjesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
*solliciteertquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet niet of er vandaag zalm is. Maar de lunch is wel lekker daar![]()
Ga anders naar die Italiaan. Die is echt lekker. De broodjes dan.
quote:
uiteraardquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om vervolgens extreem teleurgesteld te zijn als ik zonder gezeik daar weet te komen.
Graaf je een tunnel?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat ik die sneeuw voor kan zijn?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
nou 1700 , verwacht niet dat er nog een appje komt van de advocaat vandaag dus morgen weer langs hun kantoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
nou 1700 , verwacht niet dat er nog een appje komt van de advocaat vandaag dus morgen weer langs hun kantoor.
Nou gaat lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Vrienden die fraude plegen melden
Volgend jaar zijn er een paar uitkeringstrekkers minder om te wissels te ontdooien
quote:Mooi vrind ben jij het..
Weet je wel hoe hoog uitkering werkelijkheid is. En je komt tegenwoordig niet makkelijk de uitkering in. De criteria is al heel streng.
Het zou veel beter zijn als je deze mensen aan de baan weet helpen, zodat zij niet afhankelijk van overheid zijn. En niet hoeven vrezen voor klikspaan.
nee die heb ik dan weer niet in huisquote:
ja slecht. Heb deze via de verkoper van de woning en hij zegt dat het altijd zo gaat qua communicatie en zo maar dat hij geen betere heeft gevondenquote:
Oh, jammerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee die heb ik dan weer niet in huis
kan nu ook niet naar de supermarkt want meetingtijd
Mij moet je dat soort dingen ook niet vertellen want ik meld het gewoon. En zeg dit ook in hun gezicht. Geef ze eerst zelf de kans om eerlijk te zijn, wil zelfs nog meedenken aan een oplossing. Maar als mensen doorgaan… jammer dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:59 schreef kwiwi het volgende:
R&P / Vrienden die fraude plegen melden
Volgend jaar zijn er een paar uitkeringstrekkers minder om te wissels te ontdooien
ja. toch weer gefaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |