Klinkt niet als mijn probleem.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan liggen ze allemaal in de sloten om je huis.
ik maak thuis 4 voor 4 euro.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Italiaansebol gezond met zalm voor 1,50 kan ik thuis niet maken voor die prijs.
Mag ik apengedrag geen apengedrag meer noemen soms?quote:
Je hoeft volgens mij niet per se de sloten om je huis fatbike-vrij te maken nee.quote:
Ik heb veel zien mislukken tijdens de participatiewetquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee niet iedereen nee.
Weet niet over welk project het jij hebt maar wij hebben toen wel erg veel uitkeringen gestopt in 2 jaar tijd.
Mountainbikers hier in de bossen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
Hier wel een fatbiker gezien. Zelfs wielrenners.
Okéquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik maak thuis 4 voor 4 euro.
dus heb ik de rest van de week ook nog
Moeten daar 2 vraagtekens bij?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik apengedrag geen apengedrag meer noemen soms?
Ja, op dat punt welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb veel zien mislukken tijdens de participatiewet
Vooral mensen die deden alsof en vrijwilligerswerkinstellingen die hun deuren sloten voor de vreselijk ongemotiveerde nieuwe "vrijwilligers"
Hou je suggestieve apengedrag voor je mensquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moeten daar 2 vraagtekens bij?
Beetje agressief vind je ook niet?
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mountainbikers hier in de bossen.
ik ook wel. dat is goedkope zalmquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Okédan ben ik benieuwd waar jij je zalm koopt.
Hou je suggestieve apengedrag voor je mens…quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je suggestieve apengedrag voor je mens
Nee die hebben hem zondag al in de prak geredenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is wel erg weinig verkeer op straat, en dat wat er is rijdt rustig en wordt ook nogeens gedempt door de sneeuw. Het is heerlijk stil eigenlijk![]()
Geen mercedessen met knetterende uitlaten of ander apengedrag
Waaaaarrr dannnnquote:
Had je het over hetzelfde project?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Okédan ben ik benieuwd waar jij je zalm koopt.
t ging om t idee, 10 bolletjes voor 10 euro dan.quote:
ik heb niets in mijn verlanglijstje staan geloof ikquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mailtje gehad van bol over sale.
Ik naar bol om te kijken naar mijn verlanglijstje. Alle dingen zijn of niet leverbaar of nog de gewone prijs.
Ligt hier een aparte trail voor. Wel netjes.quote:
voor het idee koop ik geen zalm voor 4 dagen voor 4 euro inclusief italiaanse bollenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
t ging om t idee, 10 bolletjes voor 10 euro dan.
heb ik voor 10 dagen te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |