Had je het over hetzelfde project?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Okédan ben ik benieuwd waar jij je zalm koopt.
t ging om t idee, 10 bolletjes voor 10 euro dan.quote:
ik heb niets in mijn verlanglijstje staan geloof ikquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mailtje gehad van bol over sale.
Ik naar bol om te kijken naar mijn verlanglijstje. Alle dingen zijn of niet leverbaar of nog de gewone prijs.
Ligt hier een aparte trail voor. Wel netjes.quote:
voor het idee koop ik geen zalm voor 4 dagen voor 4 euro inclusief italiaanse bollenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
t ging om t idee, 10 bolletjes voor 10 euro dan.
heb ik voor 10 dagen te eten
Verlang je nergens naar?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb niets in mijn verlanglijstje staan geloof ik
Geen idee.quote:
dat dus inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waaaaarrr dannnn
4,95 voor 100 gram bij de Ah.
Dan nog de rest van dat beleg én het broodje.
wil je een stukje chocolade?quote:
Aan een idee heb ik weinig.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
t ging om t idee, 10 bolletjes voor 10 euro dan.
heb ik voor 10 dagen te eten
Nah, ik heb zin in iets hartigsquote:
Dat is standaard, niet een tijdelijk projectquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Het was hier om onterechte uitkeringen in te trekken en mensen weer aan het werk te krijgen. Even kort door de bocht.
Zal wel aan mij liggen maar ik kan geen fatsoenlijk belegd broodje met zalm etc. maken voor 1,50.quote:
Daar betaal je bij ons 8 euro voorquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Italiaansebol gezond met zalm voor 1,50 kan ik thuis niet maken voor die prijs.
Dit was wel een tijdelijk project.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is standaard, niet een tijdelijk project
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar betaal je bij ons 8 euro voor
Roverheid hequote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die vrije dagen moeten ergens van betaald wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zou standaard moeten zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit was wel een tijdelijk project.zat nog meer aan vast.
Ja los ja. Maar hier zaten meerdere zaken aan vast zoals samenwerkingen met diverse overheidsinstanties onder een convenantquote:
en je hond is je leukste collegaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar thuis is mijn hond en thuis zijn niet mijn collega's. Stoel zit beter thuis. Ik kan thuis in pyjama werken.
De verwarming heeft de juiste temperatuur.
Thuis werken > kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |