ik maak het volgende maand goed oke?quote:
Denk je dat die kutkat van jou niet bij andere mensen in de tuin plast?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:04 schreef Ama het volgende:
Oh die kutkat van de buren gaat wel naar buiten en pist hier vlak bij de deur, aan de pootjes in het sneeuw te zien ook niet de eerste keer.
Bij ons waren er zondag al mensen die aangeven tot vrijdag thuis te werken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze hele week maar gewoon lekker thuiswerk en volgende week m'n gezicht maar weer eens laat zien
schaatsen uit het vet!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
MED / Brrrrr Wat is het koud, kan maar één ding betekenen
Ben er vrij zeker van dat ze dat niet doet. Daarbij is het niet alleen dat maar is die kat hier telkens bij mijn huis uit op ruzie met mijn kat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk je dat die kutkat van jou niet bij andere mensen in de tuin plast?
Nooit meer aanrijdingen met een treinquote:
Ja, is er zicht op een elfstedentocht?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
MED / Brrrrr Wat is het koud, kan maar één ding betekenen
Hoe kan je dat wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat ze dat niet doet. Daarbij is het niet alleen dat maar is die kat hier telkens bij mijn huis uit op ruzie met mijn kat.
In Madurodam jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, is er zicht op een elfstedentocht?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat ze dat niet doet. Daarbij is het niet alleen dat maar is die kat hier telkens bij mijn huis uit op ruzie met mijn kat.
Vult hij een dagboekje in?quote:
Welnee. Dan moet het eerst 2 weken aan een stuk HARD vriezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Totaal niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eindelijk!quote:
quote:
quote:
NEE. Want ik wilde eigenlijk geen vraag stellen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:13 schreef kwiwi het volgende:
WAT EEN GESCHREEUW HIER, HEEFT GER HAAR HOORAPPARAAT WEER NIET IN OFZO?
Weer eens wat anders dan een cobra.quote:
Dat klinkt als een boek van Richard Scarryquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een cobra.
Buda en Moka's Explosieve Dierenrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |