Nee joh bij lange na niet. Ook Nederland.quote:
Jeetje zeg. Moet je ongesteld worden ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat je even een rondje in de sneeuw moet wandelen. En je kop er meteen in steken ook om goed af te koelen.
Ja maar extra inleggen is niet verplicht begrijp ik?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, dat is gewoon het pensioenstelsel
We zullen er ook eentje langs jouw TV sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Dan kunnen die uitkeringsmensen wel even de wissels ontdooien
Klopt, maar NK is volgens mij niet deze persoon.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een functie die je thuis kunt uitoefenen.
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar extra inleggen is niet verplicht begrijp ik?
Je kunt zelf sparen voor je pensioen via andere dingen zoal dat BND of zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar extra inleggen is niet verplicht begrijp ik?
De kat wil gewoon de muis plagenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Moet je ongesteld worden ofzo?
Geen idee wat hij doet. Nu vrij weinig denk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar NK is volgens mij niet deze persoon.
Jij denkt dat die aan het werk te krijgen zijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Dan kunnen die uitkeringsmensen wel even de wissels ontdooien
Dacht ik ook alquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh bij lange na niet. Ook Nederland.
Opjagenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef drakin het volgende:
India of Japan?
[..]
Jij denkt dat die aan het werk te krijgen zijn?
Ik ben heel hard en gefocust aan het werkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee wat hij doet. Nu vrij weinig denk ik
Ben je een vrouw?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel hard en gefocust aan het werk
zegt hij terwijl hij hier postquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel hard en gefocust aan het werk
Graagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zullen er ook eentje langs jouw TV sturen
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opjagendreigen met intrekken van.
Er is al eens een mislukt project geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opjagendreigen met intrekken van.
Netflix uit, chips en cola aan de kant. Moet een dagje kunnen toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij denkt dat die aan het werk te krijgen zijn?
Zijn ook wel succesvolle projecten geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is al eens een mislukt project geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |