Jij denkt dat die aan het werk te krijgen zijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
Dan kunnen die uitkeringsmensen wel even de wissels ontdooien
Dacht ik ook alquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh bij lange na niet. Ook Nederland.
Opjagenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef drakin het volgende:
India of Japan?
[..]
Jij denkt dat die aan het werk te krijgen zijn?
Ik ben heel hard en gefocust aan het werkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee wat hij doet. Nu vrij weinig denk ik
Ben je een vrouw?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel hard en gefocust aan het werk
zegt hij terwijl hij hier postquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel hard en gefocust aan het werk
Graagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zullen er ook eentje langs jouw TV sturen
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opjagendreigen met intrekken van.
Er is al eens een mislukt project geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Opjagendreigen met intrekken van.
Netflix uit, chips en cola aan de kant. Moet een dagje kunnen toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij denkt dat die aan het werk te krijgen zijn?
Zijn ook wel succesvolle projecten geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is al eens een mislukt project geweest
Op de A17 bij knooppunt de Stok Antwerpen aanhouden en daarna de eerste afslag pakkenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik neem mijn werk als FOK! moderator erg serieus
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Netflix uit, chips en cola aan de kant. Moet een dagje kunnen toch?
in mijn geval? Een degelijke werkplek.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat boeit het dat je vandaag niet naar kantoor kan? Boeiend. Thuis lekker werken. Of heeft kantoor iets wat thuis niet heeft?
Ze xijn al een sneeuwpop aan het maken tussen het doomscrollen door, veel te veel werkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Netflix uit, chips en cola aan de kant. Moet een dagje kunnen toch?
Gratis koffie.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn geval? Een degelijke werkplek.
Voor een enkeling, maar je krijgt nooit iedereen aan het werk zelfs niet als je ze dwingtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn ook wel succesvolle projecten geweest.![]()
Maar niet met wissels ontdooien denk ik.
koffie drink ik niet. Thuis maak ik lekkerdere lunch en nog goedkoper ook. Thuis heb ik de leukste collega'squote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gratis koffie.
Goede lunch
Leuke collega’s
Ik heb ook nog geen fatbike jongeren gezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is wel erg weinig verkeer op straat, en dat wat er is rijdt rustig en wordt ook nogeens gedempt door de sneeuw. Het is heerlijk stil eigenlijk![]()
Geen mercedessen met knetterende uitlaten of ander apengedrag
verkeerde account USquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is wel erg weinig verkeer op straat, en dat wat er is rijdt rustig en wordt ook nogeens gedempt door de sneeuw. Het is heerlijk stil eigenlijk![]()
Geen mercedessen met knetterende uitlaten of ander apengedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |