SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nou ja, ik ga echt niet de kant van NS verdedigen in deze hoor. Dat gestuntel van vandaag heeft niets met sneeuw te maken.quote:
Dan niks? Gewoon te laat. Had die persoon maar moeten bellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als je die mail nou niet vandaag leest? Wat dan?
Zelfs jij kunt de aankomende dagen met alles sneeuw de schuld geven. Laat de NS dan ook evenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga echt niet de kant van NS verdedigen in deze hoor. Dat gestuntel van vandaag heeft niets met sneeuw te maken.
quote:A4 Rotterdam - Antwerpen
Dinteloord - de Belgische grens + 90 min 27 km
Stilstaand verkeer. Door een geschaarde vrachtwagencombinatie.
Hebben jullie dat ook op het werk, dat mensen een email sturen en 5 minuten later bellen om te vragen of je de email hebt gekregen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan niks? Gewoon te laat. Had die persoon maar moeten bellen.
Dit ja. Vertel het ze!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Recce het volgende:
Ik erger me behoorlijk aan dat gejank over dat alles ontregeld raakt door de sneeuw. Dit soort condities hebben we toch maar eens in de vijf jaar of zo in de Randstad? Is het dan gek dat de boel ontregelt is?! We kunnen het vast zo maken dat alles perfect functioneert bij een sneeuwstorm, maar kost dan wel een paar miljard.
Klagen heeft ook geen zin.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Recce het volgende:
Ik erger me behoorlijk aan dat gejank over dat alles ontregeld raakt door de sneeuw. Dit soort condities hebben we toch maar eens in de vijf jaar of zo in de Randstad? Is het dan gek dat de boel ontregelt is?! We kunnen het vast zo maken dat alles perfect functioneert bij een sneeuwstorm, maar kost dan wel een paar miljard.
Wat moeten die conducteurs dan doen, ze kunnen moeilijk treintjes gaan aanduwenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga echt niet de kant van NS verdedigen in deze hoor. Dat gestuntel van vandaag heeft niets met sneeuw te maken.
soms wel ja. of dat ze appen of je kan reageren op de mail.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook op het werk, dat mensen een email sturen en 5 minuten later bellen om te vragen of je de email hebt gekregen?
Nou, tijdens het verzenden zelfs.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook op het werk, dat mensen een email sturen en 5 minuten later bellen om te vragen of je de email hebt gekregen?
Nee, die treinkaartjes moeten 1,5x duurder worden zodat het eens in de 5 jaar gewoon goed blijft gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Recce het volgende:
Dat eerste is je mening, dat 2e is een feit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:23 schreef Nizno het volgende:
deze kaap moest want @:Rival zou deze TT nooit maken
Vandag heeft niets met sneeuw te maken. Lees je in voor je kansloze sneren maakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfs jij kunt de aankomende dagen met alles sneeuw de schuld geven. Laat de NS dan ook even
Ja, want dat is écht de oplossing.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die treinkaartjes moeten 1,5x duurder worden zodat het eens in de 5 jaar gewoon goed blijft gaan.
Oh, daar had je het overquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moeten die conducteurs dan doen, ze kunnen moeilijk treintjes gaan aanduwen
Klagen is leven!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Recce het volgende:
Nee hier wordt het in een fonds gestopt om de boomers van te betalen. Tegen de tijd dat jij aan de beurt bent moet je hopen dat de generatie na jou gezorgd heeft dat er dan ook nog wat in de pot zit.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe zit dat in Nederland, is dat geld niet sowieso van jou? Hier bouw je via je werkgever pensioen op, maar dat hele bedrag (inclusief rente) neem je ook mee als je van werkgever wisselt en blijft van jou.
Sommigen leven onder een steen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Het is vandaag toch een IT probleem bij de NS? Was pas 100x op het nieuws.
Lijkt me een goede deal.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die treinkaartjes moeten 1,5x duurder worden zodat het eens in de 5 jaar gewoon goed blijft gaan.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, tijdens het verzenden zelfs.
“Ja, ik stuur je nu even een mail door, kan je daar even naar kijken ik heb vandaag voor 11u antwoord nodig.”
O.a., ook wisselstoringen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Die plakkerige stoelen schoonmakenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moeten die conducteurs dan doen, ze kunnen moeilijk treintjes gaan aanduwen
Nee jij snapt mij niet. Je kunt sneeuw als excuus gebruiken de komende dagen, hoeft niet eens waar te zijn. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandag heeft niets met sneeuw te maken. Lees je in voor je kansloze sneren maakt.
Ik heb nog geen nieuws/journaal gehoord vandaag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |