quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, tijdens het verzenden zelfs.
“Ja, ik stuur je nu even een mail door, kan je daar even naar kijken ik heb vandaag voor 11u antwoord nodig.”
O.a., ook wisselstoringen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Het is vandaag toch een IT probleem bij de NS? Was pas 100x op het nieuws.
Die plakkerige stoelen schoonmakenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moeten die conducteurs dan doen, ze kunnen moeilijk treintjes gaan aanduwen
Nee jij snapt mij niet. Je kunt sneeuw als excuus gebruiken de komende dagen, hoeft niet eens waar te zijn. Gewoon doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandag heeft niets met sneeuw te maken. Lees je in voor je kansloze sneren maakt.
Ik heb nog geen nieuws/journaal gehoord vandaag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Vandaag staat er even los van.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
Dat was een fijne bijkomstigheid, maar de IT-storing heeft alles plat gelegd. Of die wissels dan wel of niet functioneren boeit dan ook niet echt meer.quote:
Oh dan zou ik ook niet extra via m'n werkgever sparen, maar gewoon zelf sparen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hier wordt het in een fonds gestopt om de boomers van te betalen. Tegen de tijd dat jij aan de beurt bent moet je hopen dat de generatie na jou gezorgd heeft dat er dan ook nog wat in de pot zit.
Nou ik vind het wel prima. Als de Picnic maar komt vanmiddag, dan kan ik er weer een paar dagen tegenaan. Het gaat vanzelf weer overquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef Recce het volgende:
Ik erger me behoorlijk aan dat gejank over dat alles ontregeld raakt door de sneeuw. Dit soort condities hebben we toch maar eens in de vijf jaar of zo in de Randstad? Is het dan gek dat de boel ontregelt is?! We kunnen het vast zo maken dat alles perfect functioneert bij een sneeuwstorm, maar kost dan wel een paar miljard.
ik ieder half uurquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuws/journaal gehoord vandaag.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee jij snapt mij niet. Je kunt sneeuw als excuus gebruiken de komende dagen, hoeft niet eens waar te zijn. Gewoon doen.
Je gleed uit in de badkamer? Sneeuw.
Je soep kookt over? Sneeuw.
NS faalt gewoon? Sneeuw.
Die soep is lastig, die is namelijk op en moet 'ie nog bijvullenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee jij snapt mij niet. Je kunt sneeuw als excuus gebruiken de komende dagen, hoeft niet eens waar te zijn. Gewoon doen.
Je gleed uit in de badkamer? Sneeuw.
Je soep kookt over? Sneeuw.
NS faalt gewoon? Sneeuw.
RTL is hier steeds hetzelfde aan het uitzenden en ik ben te lui om de afstandsbediening te zoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuws/journaal gehoord vandaag.![]()
Dat bepaal jij niet, dat is gewoon het pensioenstelselquote:
Dat laatste weet je nooit zeker.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel prima. Als de Picnic maar komt vanmiddag, dan kan ik er weer een paar dagen tegenaan. Het gaat vanzelf weer over
Ik denk dat je even een rondje in de sneeuw moet wandelen. En je kop er meteen in steken ook om goed af te koelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat boeit het dat je vandaag niet naar kantoor kan? Boeiend. Thuis lekker werken. Of heeft kantoor iets wat thuis niet heeft?
"kan iemand ff zappen"quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
RTL is hier steeds hetzelfde aan het uitzenden en ik ben te lui om de afstandsbediening te zoeken.
Of dat ze op maandag melden dat ze een paar dagen geleden een email hebben gestuurd.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook op het werk, dat mensen een email sturen en 5 minuten later bellen om te vragen of je de email hebt gekregen?
Niet iedereen heeft een functie die je thuis kunt uitoefenen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat boeit het dat je vandaag niet naar kantoor kan? Boeiend. Thuis lekker werken. Of heeft kantoor iets wat thuis niet heeft?
En welk land heeft het van de wereld?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast heeft Nederland het drukste en compactste spoornetwerk van Europa. Vind je het gek dat NS dan zegt: dit gaat ons niet lukken. Zoveel wissels ook die ontdooit moeten worden, dat gaat nooit goed.
Er is niemand behalve ikzelf en de poezenquote:
Ik zie een uitwegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er is niemand behalve ikzelf en de poezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |