gewoon de deur dicht doen, dan kan hij alleen in de kamer lopenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef kwiwi het volgende:
Heeft iemand een zakdoek? Heb een loopneus en geen zakdoek bij de hand
Jij telkens antwoord geven natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke zin afsluiten met een vraagteken?
Ik had ooit lang geleden een collega en die praatte zo. Elke zin die ze uitsprak klonk als een vraag.
Door closed. Of zaten we allemaal gezellie in een koffer?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*gooit deur dicht*
Case closed.
De eindjes zijn nog steeds open.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*gooit deur dicht*
Case closed.
Prima! Ga maar opzoek naar zn DNA * Moeraskat gaat als een zeester liggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat geloven we nu natuurlijk niet meer hè!
Fokkers in Koffers.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door closed. Of zaten we allemaal gezellie in een koffer?
Snel een riempje er aan voordat die weg loopt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef kwiwi het volgende:
Heeft iemand een zakdoek? Heb een loopneus en geen zakdoek bij de hand
Neuh.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Jij telkens antwoord geven natuurlijk.
Ehh.. * kwiwi pakt vertwijfeld de eendenbek erbijquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima! Ga maar opzoek naar zn DNA * Moeraskat gaat als een zeester liggen.
Weet je nog wel wanneer ik het was.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan niet eens achterhalen in welk jaar MK crew was.
Laat m’n verleden met rustquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan niet eens achterhalen in welk jaar MK crew was.
ik weet nog wanneer je vertrokquote:
Ik heb hier een beeld bij.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit escaleerde snelquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet die van plastic, want die brak eens af en heb daar echt een trauma aan overgehouden. Die gynaecoloog gaf mij nog de schuld ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ehh.. * kwiwi pakt vertwijfeld de eendenbek erbij
Verkeerde topic rival.quote:
Speelt hij met je prive?quote:
quote:
Wtfquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet die van plastic, want die brak eens af en heb daar echt een trauma aan overgehouden. Die gynaecoloog gaf mij nog de schuld ook.
Nimmer!quote:
mannelijke gynaecoloog zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet die van plastic, want die brak eens af en heb daar echt een trauma aan overgehouden. Die gynaecoloog gaf mij nog de schuld ook.
Je komt er lekker niet achterquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nimmer!
Maar zo ver ik weet ben je nooit crew geweest. Dus ofwel kloon ofwel alle sporen zijn vernietigd.
Ja…quote:
ja geen ideequote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WtfEn hoe is dat jouw schuld? Heb je een ijzersterke vagina?
Vaak door de weeks welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn die niet sowieso heel vaak mannelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |