Hmm... de enige andere conclusie is dat je er wel was, maar dat meettopic zegt wat anders.quote:
Is ook heel moeilijkquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mannen.
Die kunnen niet begrijpend lezen
Zeg dat wel. Verontschuldigingen graagquote:
hoe sluit ik nu m'n zin afquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh nee nu maak je het alleen nog maar erger met nog een uitroepteken!
Ja, dat blijkt.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Verontschuldigingen graag
niet, gewoon het gesprek open latenquote:
Ik sliep die nacht naast iemand anders.quote:
Het is wel goed he, punt gemaakt.quote:
*smacks dud around*quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het ging over lengte. Let even op.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mannen.
Die kunnen niet begrijpend lezen
Elke zin afsluiten met een vraagteken?quote:
Ja dat geloven we nu natuurlijk niet meer hè!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sliep die nacht naast iemand anders.
*gooit deur dicht*quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke zin afsluiten met een vraagteken?
Ik had ooit lang geleden een collega en die praatte zo. Elke zin die ze uitsprak klonk als een vraag.
Kijk maar uit dat je neus niet wegloopt.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef kwiwi het volgende:
Heeft iemand een zakdoek? Heb een loopneus en geen zakdoek bij de hand
gewoon de deur dicht doen, dan kan hij alleen in de kamer lopenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef kwiwi het volgende:
Heeft iemand een zakdoek? Heb een loopneus en geen zakdoek bij de hand
Jij telkens antwoord geven natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Elke zin afsluiten met een vraagteken?
Ik had ooit lang geleden een collega en die praatte zo. Elke zin die ze uitsprak klonk als een vraag.
Door closed. Of zaten we allemaal gezellie in een koffer?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*gooit deur dicht*
Case closed.
De eindjes zijn nog steeds open.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*gooit deur dicht*
Case closed.
Prima! Ga maar opzoek naar zn DNA * Moeraskat gaat als een zeester liggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat geloven we nu natuurlijk niet meer hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |