SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
- Kwi moet een nieuwe keukenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:49 schreef Nattekat het volgende: [..] - Het water bij Dordrecht is brak
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- Je mag de Jumbo niet meer benoemen
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, maily wordt gesponsord door de AH.
Ik kan dit wel waarderenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- Buda heeft last van Russische asielzoekers
waar is dat vraagteken??quote:
Je bent op tijd.quote:
ik vind dit een goed planquote:
Op mijn toetsenbordquote:
Wil je er ook eentje voor mij meenemen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm... ik kan straks langs de frikandelbroodjes
Weet niet of je dat nog verdient na je opmerking van net. Was niet liefquote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je er ook eentje voor mij meenemen?
Om te vragen om niet zo te mopperen? Nou als dat al niet meer kan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet niet of je dat nog verdient na je opmerking van net. Was niet lief
Nee, je beschuldigde me van chagrijnig zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Om te vragen om niet zo te mopperen? Nou als dat al niet meer kan.![]()
Ik bak m’n eigen frikandel wel. Opgelost
ben je ookquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je beschuldigde me van chagrijnig zijn
Oeh wat een doodzonde.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je beschuldigde me van chagrijnig zijn
Jij gaat er pas achterkomen wat dat woord betekent als ik morgen veilig op werk ben aangekomenquote:
quote:
Je gaat bij Niz thuiswerken?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij gaat er pas achterkomen wat dat woord betekent als ik morgen veilig op werk ben aangekomen
hij weet niet eens waar mijn huis woontquote:
Wat alleraardigst. Ook bedankt namens embryo-kittenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar omdat ik lief ben zal ik toch een broodje voor je meenemen.
Blijf dat maar gewoon denkenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij weet niet eens waar mijn huis woont
quote:
Ik hou altijd al van frikandellenquote:
frikandel met augurk er inquote:
Die likes van Nizno zijn zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nattekat is echt de laatste sloeber van hier die nog naar kantoor moet. Maar op eoa manier moet dat stoer lijken of zo
Beide.quote:
Meer frikandellen voor mijquote:
waarom ben jij zo ontzettend geobsedeerd door likes op een post?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die likes van Nizno zijn zo voorspelbaar.
Hier evt. in de salade, maar idd helemaal op een hamburger met verse tomaat en uiquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
Augurken vind ik ook prima. Maar dan op een hamburger of zo.
Of op brood met boterhamworst en slasaus.
Ik zie een post en denk "Nizno zal die zo wel gaan liken". En jawel, daar is die like.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom ben jij zo ontzettend geobsedeerd door likes op een post?
Frikandellen saladequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:16 schreef STING het volgende:
[..]
Hier evt. in de salade, maar idd helemaal op een hamburger met verse tomaat en ui
Heb jij ook winterbanden?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stapvoetsrijden dan komt alles goed
[ afbeelding ]
ow betere vraagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie een post en denk "Nizno zal die zo wel gaan liken". En jawel, daar is die like.
Dat is gewoon grappig
Of überhaupt met jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow betere vraag
waarom ben je zo geobsedeerd bezig met waar ik een like zet?
Wat is daar mis mee?quote:
Hij is op jequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow betere vraag
Dus jij mag wel geobsedeerd bezig zijn met mij een ellendig leven toewensen en ik mag dat niet terug doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow betere vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |