quote:
Ik hou altijd al van frikandellenquote:
frikandel met augurk er inquote:
Die likes van Nizno zijn zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nattekat is echt de laatste sloeber van hier die nog naar kantoor moet. Maar op eoa manier moet dat stoer lijken of zo
Beide.quote:
Meer frikandellen voor mijquote:
waarom ben jij zo ontzettend geobsedeerd door likes op een post?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die likes van Nizno zijn zo voorspelbaar.
Hier evt. in de salade, maar idd helemaal op een hamburger met verse tomaat en uiquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
Augurken vind ik ook prima. Maar dan op een hamburger of zo.
Of op brood met boterhamworst en slasaus.
Ik zie een post en denk "Nizno zal die zo wel gaan liken". En jawel, daar is die like.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom ben jij zo ontzettend geobsedeerd door likes op een post?
Frikandellen saladequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:16 schreef STING het volgende:
[..]
Hier evt. in de salade, maar idd helemaal op een hamburger met verse tomaat en ui
Heb jij ook winterbanden?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stapvoetsrijden dan komt alles goed
[ afbeelding ]
ow betere vraagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie een post en denk "Nizno zal die zo wel gaan liken". En jawel, daar is die like.
Dat is gewoon grappig
Of überhaupt met jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow betere vraag
waarom ben je zo geobsedeerd bezig met waar ik een like zet?
Wat is daar mis mee?quote:
Hij is op jequote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow betere vraag
Dus jij mag wel geobsedeerd bezig zijn met mij een ellendig leven toewensen en ik mag dat niet terug doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow betere vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |