hoe lang geleden was groep 8?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik lang niet gelezen
Groep 8. 30+ jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe lang geleden was groep 8?
of in jouw geval klas 6
Ik heb er nu van die slee glijers onderzittenquote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe lang geleden was groep 8?
of in jouw geval klas 6
Dot door de straat:quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er nu van die slee glijers onderzitten
Waarom las ik Donald Duck hamburgerquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb een mcdonalds hamburger op, voor het eerst in 5 jaar geloof ik. Dat proef je altijd de rest van de middag nog
Van die Friese doorlopersquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er nu van die slee glijers onderzitten
slalom door de stratenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dot door de straat:
"WHHHEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!"
Nee van een arresleequote:
Ga je zelf ook omquote:
een gewone?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb een mcdonalds hamburger op, voor het eerst in 5 jaar geloof ik. Dat proef je altijd de rest van de middag nog
Ja zou ook kunnen, weet niet waar dat burgertje van gemaakt is.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom las ik Donald Duck hamburger
Omdat ie op tafel gekwakt wordt?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom las ik Donald Duck hamburger
Het is januariquote:
Ga jij eens verder met frikadellen etenquote:
ja, de arreslee hoeft niet meer gebruikt te worden dus kan Dot ze mooi gebruikenquote:
Met special sauce?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ie op tafel gekwakt wordt?
Niet getreurd, ik grijp mij wel vast aan de stoeprandquote:
Ja, alleen zitten er tegenwoordig blijkbaar geen uitjes meer opquote:
hmm... ik zou niet weten of ik daar nasmaak van heb. maar ik geloof je direct dat het 5 uur duurt als ik dat zo leesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen zitten er tegenwoordig blijkbaar geen uitjes meer opWas dus alleen broodje, hamburger, 1 super dun plakje augurk (was vroeger dikkeer), en ketchup
Zo klein ben je toch niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik grijp mij wel vast aan de stoeprand
Vers uit de flesquote:
Waarom heb je dan die uitgezocht?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, alleen zitten er tegenwoordig blijkbaar geen uitjes meer opWas dus alleen broodje, hamburger, 1 super dun plakje augurk (was vroeger dikkeer), en ketchup
omdat ze al 5 jaar niet meer was geweest en toen zaten er nog uitjes opquote:Op dinsdag 6 januari 2026 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom heb je dan die uitgezocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |