I'm not your buddy, palquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
97 % van de mensen die iemand "vriend" noemen, bedolt dat helemaal niet zo vriendelijk.
Ik bedol ook maar een beetje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
97 % van de mensen die iemand "vriend" noemen, bedolt dat helemaal niet zo vriendelijk.
Sneeuwjacht incomingquote:Volgens meerdere weermodellen is morgen opnieuw veel sneeuw te verwachten. Aan het einde van de nacht wordt in het westen de eerste regen of sneeuw verwacht. Gedurende de ochtendspits trekken sneeuwbuien over het hele land. Weermodellen gaan nu uit van 3 tot 7 centimeter sneeuw, plaatselijk kan dat nog meer zijn.
Daar komt een harde wind bij. In het Waddengebied en aan de noordwestkust kan de wind stormachtig zijn. Aan zee kunnen windstoten tot 90 kilometer per uur voorkomen.
21quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan alleen maar vinden dat het 21 of 28 februari is.
ga dan ook maar kijken of je die dagen kanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan alleen maar vinden dat het 21 of 28 februari is.
In de avond hier in Utrecht niet meer onder de 0 en regen. Dat wordt een hele vieze drapquote:
Ja en nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga dan ook maar kijken of je die dagen kan
Gratis whitening voor je tandenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Mag ik even een Nattekat doen, ik moet morgen om 08.15 bij de tandarts zijn terwijl dan zo'n beetje het hoogtepunt van de sneeuwstorm is
Request approved.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Mag ik even een Nattekat doen, ik moet morgen om 08.15 bij de tandarts zijn terwijl dan zo'n beetje het hoogtepunt van de sneeuwstorm is
Dit doet ChatGPT beterquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even ChatGPT een cv van 8 kantjes laten opdrammen
Geen verdoving nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga juist slim voor de sneeuwstorm.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Maar ja, jij kunt alles ook goed inschatten. Grmbl niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga juist slim voor de sneeuwstorm.
Dat was een hoax.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar die sneeuwstorm is vrijdag pas toch?
Jij vertrekt om 04.00 uur al?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga juist slim voor de sneeuwstorm.
op tijd beginnen met wandelenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Tussen 3 en 4 regen/ijzel, dan droog tot een uur of 8 wanneer het los gaat.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee morgen is de sneeuwstorm des doods, vrijdag de apocalyptische nucleaire winter einde der tijden sneeuwstormquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |