Oef ik van dat wel een beetje niveau van de middelbare school dat iemand niet bij je clubje mag omdat ze niet de juiste merk schoenen aan heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had gekund, maar omdat ze niey van gekleurde buitenlanders houden kwam dit natuurlijk beter uit
Niemand gelooft ditquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Misschien ben ik wel teleurgesteld dat dud0r niet meer mijn collega is.
Dat is beter jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk zou ik nu gewoon al gaan puur om jouw ongelijk te bewijzen.quote:
Kan ik ook nog solliciteren?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben cv’s en brieven aan het doornemen en scoren.
Drie gedaan, ik moet er nog 12
Doe danquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nu gewoon al gaan puur om jouw ongelijk te bewijzen.
Ben ik niet goed genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg
Ik vind het prima en zou er ook op stemmen als ik mocht. Wil niet dat dit mooie land met fijne cultuur nederland/duitsland/frankrijk achterna gaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oef ik van dat wel een beetje niveau van de middelbare school dat iemand niet bij je clubje mag omdat ze niet de juiste merk schoenen aan heeft.
Maargoed ik ben een ontzettende linkse woke deugdkneus. Dus.
Niet op deze vacaturequote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik ook nog solliciteren?
Hoe lang doe je over 1 sollicitant?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom niet?quote:
huehuequote:
voor welke functie?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Doe dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nu gewoon al gaan puur om jouw ongelijk te bewijzen.
hij jou niet hahaatjesquote:
Is er uberhaupt een gepland momenteelquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor welke functie?
[..]
Doe dan.
Als je @:cherrylips lief een dm stuurt mag je nog wel mee naar de volgende.
Denk jij. Wij zijn wel gewoon vrienden.quote:[..]
hij jou niet hahaatjes
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een gepland momenteel
Ahw.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Maar het had nog beter kunnen zijn.
Praatjespiet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
voor welke functie?
[..]
Doe dan.
Als je @:cherrylips lief een dm stuurt mag je nog wel mee naar de volgende.
[..]
hij jou niet hahaatjes
Oh pff.. ik scan in een minuut snel door de cv en dan hou ik er meestal nog maar 1 of max 2 over om fatsoenlijk door te nemen. Moet je bij de overheid alle cv's ook zo scoren om eventueel te kunnen bewijzen dat je niet discrimineert o.i.d.?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brief lezen, cv doornemen en dan op 8 punten een score geven en motiveren.
Tien minuten?
Dat is wel weer waarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat CE geen praatjespiet is maar andere kwaliteiten heeft.
Oh ook niks voor mij dusquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat CE geen praatjespiet is maar andere kwaliteiten heeft.
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh pff.. ik scan in een minuut snel door de cv en dan hou ik er meestal nog maar 1 of max 2 over om fatsoenlijk door te nemen. Moet je bij de overheid alle cv's ook zo scoren om eventueel te kunnen bewijzen dat je niet discrimineert o.i.d.?
Ik neem niet de beslissing. De selectiecommissie bestaat uit drie personen. Morgen bespreken we wie naar de eerste ronde mogen.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh pff.. ik scan in een minuut snel door de cv en dan hou ik er meestal nog maar 1 of max 2 over om fatsoenlijk door te nemen. Moet je bij de overheid alle cv's ook zo scoren om eventueel te kunnen bewijzen dat je niet discrimineert o.i.d.?
dan had je op moeten letten, de aanmelding heeft echt weken in de OP gestaan plus meerdere TT's.quote:
woah dat kan ik wel.quote:
--> klikoquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu naar een cv te kijken die ik al niet begrijp
We zijn dan ook niet allemaal verwarmingsmonteurquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu naar een cv te kijken die ik al niet begrijp
Jammerquote:
Soms denken mensen: als ik maar veel opschrijf, denken ze dat ik veel ervaring heb. Maar zo werkt het niet vriend.quote:
Ja, weet ik, maar ik heb het niet onthouden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:12 schreef dud0r het volgende:
dan had je op moeten letten, de aanmelding heeft echt weken in de OP gestaan plus meerdere TT's.
man man man.
Den Haag is best leuk voor rondjesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JammerHadden we collega's kunnen zijn en tijdens de lunch lekker rondjes lopen
97 % van de mensen die iemand "vriend" noemen, bedolt dat helemaal niet zo vriendelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms denken mensen: als ik maar veel opschrijf, denken ze dat ik veel ervaring heb. Maar zo werkt het niet vriend.
Oh?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
97 % van de mensen die iemand "vriend" noemen, bedolt dat helemaal niet zo vriendelijk.
Even ChatGPT een cv van 8 kantjes laten opdrammenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms denken mensen: als ik maar veel opschrijf, denken ze dat ik veel ervaring heb. Maar zo werkt het niet vriend.
Dan stuur je CL een dm, kan ze je gelijk vertellen of je nog mee mag.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik heb het niet onthouden.
Bedankt voor deze toevoeging vriendquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
97 % van de mensen die iemand "vriend" noemen, bedolt dat helemaal niet zo vriendelijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je wat vriend?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:20 schreef dud0r het volgende:
Dan stuur je CL een dm, kan ze je gelijk vertellen of je nog mee mag.
I'm not your buddy, palquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedol ook maar een beetje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sneeuwjacht incomingquote:Volgens meerdere weermodellen is morgen opnieuw veel sneeuw te verwachten. Aan het einde van de nacht wordt in het westen de eerste regen of sneeuw verwacht. Gedurende de ochtendspits trekken sneeuwbuien over het hele land. Weermodellen gaan nu uit van 3 tot 7 centimeter sneeuw, plaatselijk kan dat nog meer zijn.
Daar komt een harde wind bij. In het Waddengebied en aan de noordwestkust kan de wind stormachtig zijn. Aan zee kunnen windstoten tot 90 kilometer per uur voorkomen.
21quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan alleen maar vinden dat het 21 of 28 februari is.
ga dan ook maar kijken of je die dagen kanquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan alleen maar vinden dat het 21 of 28 februari is.
In de avond hier in Utrecht niet meer onder de 0 en regen. Dat wordt een hele vieze drapquote:
Ja en nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga dan ook maar kijken of je die dagen kan
Gratis whitening voor je tandenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Mag ik even een Nattekat doen, ik moet morgen om 08.15 bij de tandarts zijn terwijl dan zo'n beetje het hoogtepunt van de sneeuwstorm is
Request approved.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Mag ik even een Nattekat doen, ik moet morgen om 08.15 bij de tandarts zijn terwijl dan zo'n beetje het hoogtepunt van de sneeuwstorm is
Dit doet ChatGPT beterquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even ChatGPT een cv van 8 kantjes laten opdrammen
Geen verdoving nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga juist slim voor de sneeuwstorm.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Maar ja, jij kunt alles ook goed inschatten. Grmbl niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga juist slim voor de sneeuwstorm.
Dat was een hoax.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar die sneeuwstorm is vrijdag pas toch?
Jij vertrekt om 04.00 uur al?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
op tijd beginnen met wandelenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Tussen 3 en 4 regen/ijzel, dan droog tot een uur of 8 wanneer het los gaat.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee morgen is de sneeuwstorm des doods, vrijdag de apocalyptische nucleaire winter einde der tijden sneeuwstormquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
en bij welke legt donnie de drol het loodje?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee morgen is de sneeuwstorm des doods, vrijdag de apocalyptische nucleaire winter einde der tijden sneeuwstorm
Ik zie vrijdag 4 graden en regen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Normaal is het een klein kwartiertje lopen, zal morgen wat eerder gaanquote:
Please neequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee morgen is de sneeuwstorm des doods, vrijdag de apocalyptische nucleaire winter einde der tijden sneeuwstorm
zaterdag mokermiljoen stapjesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrijdag 4 graden en een boel regen. Weg sneeuw
nou aanmelden dan.quote:
waarom moet jij naar grmbl zijn tandarts?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dat is deel 2. 2 sneeuw 2 storm.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn tandarts heeft gewoon de praktijk naast zijn woningquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal is het een klein kwartiertje lopen, zal morgen wat eerder gaanAl vraag ik me af of de tandarts er wel op tijd gaat zijn, die moet uit België komen
hopelijk vannacht als hij z'n bed vol schijtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en bij welke legt donnie de drol het loodje?
krijg je niet zomaarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In NL snel een tweede paspoort aanvragen zodat je altijd weg kan.
ik moet kloppen want de bel doet het nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet wel lachen om mensen die per se even willen bellen omdat ze hun dommigheid niet zwart op wit willen hebben staan.
Zal wel een hoop vieze slush worden vrijdag en nog in het weekend, met de hoeveelheid sneeuw hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrijdag 4 graden en een boel regen. Weg sneeuw
ik heb wat gemist denk ik, waarom is jouw paspoort in handen van iemand anders?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
nu moet ik er morgen weer heen en haaaaaat het om de hele tijd het zelfde te moeten vragen
Straks is het de neequote:
Misschien hebben we wel dezelfde tandarts.quote:[..]
waarom moet jij naar grmbl zijn tandarts?
quote:[..]
dat is deel 2. 2 sneeuw 2 storm.
Of hun grey area tot ronduit frauduleuze zaken. Dan stuur ik er altijd een mailtje achteraan: To summarize..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet wel lachen om mensen die per se even willen bellen omdat ze hun dommigheid niet zwart op wit willen hebben staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |