en bij welke legt donnie de drol het loodje?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee morgen is de sneeuwstorm des doods, vrijdag de apocalyptische nucleaire winter einde der tijden sneeuwstorm
Ik zie vrijdag 4 graden en regen?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar die sneeuwstorm is vrijdag pas toch?
Normaal is het een klein kwartiertje lopen, zal morgen wat eerder gaanquote:
Please neequote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee morgen is de sneeuwstorm des doods, vrijdag de apocalyptische nucleaire winter einde der tijden sneeuwstorm
zaterdag mokermiljoen stapjesquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrijdag 4 graden en een boel regen. Weg sneeuw
nou aanmelden dan.quote:
waarom moet jij naar grmbl zijn tandarts?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga juist slim voor de sneeuwstorm.
dat is deel 2. 2 sneeuw 2 storm.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar die sneeuwstorm is vrijdag pas toch?
mijn tandarts heeft gewoon de praktijk naast zijn woningquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal is het een klein kwartiertje lopen, zal morgen wat eerder gaanAl vraag ik me af of de tandarts er wel op tijd gaat zijn, die moet uit België komen
hopelijk vannacht als hij z'n bed vol schijtquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en bij welke legt donnie de drol het loodje?
krijg je niet zomaarquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In NL snel een tweede paspoort aanvragen zodat je altijd weg kan.
ik moet kloppen want de bel doet het nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet wel lachen om mensen die per se even willen bellen omdat ze hun dommigheid niet zwart op wit willen hebben staan.
Zal wel een hoop vieze slush worden vrijdag en nog in het weekend, met de hoeveelheid sneeuw hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrijdag 4 graden en een boel regen. Weg sneeuw
ik heb wat gemist denk ik, waarom is jouw paspoort in handen van iemand anders?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
nu moet ik er morgen weer heen en haaaaaat het om de hele tijd het zelfde te moeten vragen
Straks is het de neequote:
Misschien hebben we wel dezelfde tandarts.quote:[..]
waarom moet jij naar grmbl zijn tandarts?
quote:[..]
dat is deel 2. 2 sneeuw 2 storm.
Of hun grey area tot ronduit frauduleuze zaken. Dan stuur ik er altijd een mailtje achteraan: To summarize..quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet wel lachen om mensen die per se even willen bellen omdat ze hun dommigheid niet zwart op wit willen hebben staan.
Die van mij woont gewoon net over de grens vanwege gunstigere belastingen, heeft als 'werkauto' ook zo'n joekel van een Landcruiser omdat die die in België als zakelijk voertuig kan registrerenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn tandarts heeft gewoon de praktijk naast zijn woning
Als je in een situatie zit waar dat ding vaker bij een Ambassade ligt voor een visumaanvraag dan kom je wel in aanmerking hoor. Of je moet gewoon zeggen dat je van plan bent om achtereenvolgens naar Iran en Israel te gaan.quote:
Voor mijn business visa aanvraagquote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb wat gemist denk ik, waarom is jouw paspoort in handen van iemand anders?
en waarom is jouw paspoort dan in handen van iemand anders?quote:
Ik ben altijd van transparantie; zeker bij dommigheden.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of hun grey area tot ronduit frauduleuze zaken. Dan stuur ik er altijd een mailtje achteraan: To summarize..
Doen ze geen 2e keer meer
Heb je daar zo vaak mee te maken dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of hun grey area tot ronduit frauduleuze zaken. Dan stuur ik er altijd een mailtje achteraan: To summarize..
Doen ze geen 2e keer meer
Toch even je Duitse genen aanspreken en daar naar binnen stormen met 'AUWEIS BITTE'quote:Op dinsdag 6 januari 2026 14:35 schreef bitterbal het volgende:
nu moet ik er morgen weer heen en haaaaaat het om de hele tijd het zelfde te moeten vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |