Onze?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is onze slaapkamer ingeslopen denk ik
Toen was ik nog geen crewquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben in januari 2019 bij een crewmeet geweest
Mondquote:
Don't look at mequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Godverdomme.. moest net iets op m'n telefoon aan een klusjesman laten zien, had ik die kkk sneeuwpop nog open staan
oepsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Godverdomme.. moest net iets op m'n telefoon aan een klusjesman laten zien, had ik die kkk sneeuwpop nog open staan
Daar gaat je Zwitserse paspoortquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Alllemaal verleden tijd.quote:
nu is de hond moe genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
De tijd verdwijnt gewoon als je buiten loopt in de sneeuw. Oepsie
Net als in de burcht.quote:
Eerder andersom, maar deze klusjesman is een buitenlanderquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar gaat je Zwitserse paspoort
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Daar wonen nu andere mensenquote:
quote:
Zwitsers zijn racisten?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerder andersom, maar deze klusjesman is een buitenlander
Lijkt we wel, bedoel hij is verhuisd en zo.quote:
Al 2xquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt we wel, bedoel hij is verhuisd en zo.
Goed volkquote:
quote:
Helemaal niet want er is nog een crewmeet geweest waar ik bij wasquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toen werd je eruit gegooid voor er weer een kans kwam
hoi vriendje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:41 schreef Dven het volgende:
Wat moet je nu weer met een ijzersterke vagina? Ik heb liever een muzikale kut
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |