Onze?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is onze slaapkamer ingeslopen denk ik
Toen was ik nog geen crewquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben in januari 2019 bij een crewmeet geweest
Mondquote:
Don't look at mequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Godverdomme.. moest net iets op m'n telefoon aan een klusjesman laten zien, had ik die kkk sneeuwpop nog open staan
oepsquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Godverdomme.. moest net iets op m'n telefoon aan een klusjesman laten zien, had ik die kkk sneeuwpop nog open staan
Daar gaat je Zwitserse paspoortquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Alllemaal verleden tijd.quote:
nu is de hond moe genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
De tijd verdwijnt gewoon als je buiten loopt in de sneeuw. Oepsie
Net als in de burcht.quote:
Eerder andersom, maar deze klusjesman is een buitenlanderquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar gaat je Zwitserse paspoort
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef kwiwi het volgende:
Daar wonen nu andere mensenquote:
quote:
Zwitsers zijn racisten?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerder andersom, maar deze klusjesman is een buitenlander
Lijkt we wel, bedoel hij is verhuisd en zo.quote:
Al 2xquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt we wel, bedoel hij is verhuisd en zo.
Goed volkquote:
quote:
Helemaal niet want er is nog een crewmeet geweest waar ik bij wasquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toen werd je eruit gegooid voor er weer een kans kwam
hoi vriendje.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:41 schreef Dven het volgende:
Wat moet je nu weer met een ijzersterke vagina? Ik heb liever een muzikale kut
Bekijk deze YouTube-video
is best logisch ookquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij kwam al weer naar de keuken en mij aanstaren. De boef had honger. Kan best met al die koud
Niet echt. Was vandeweek 19 graden. Nu 13. Vanaf overmorgen lijkt het echter wel koud te worden en gaan sneeuwenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal niet want er is nog een crewmeet geweest waar ik bij was
Dat jij nou verzaakte.
Je had ook nog naar 1 van de vele vreetmeets kunnen komen.
[..]
hoi vriendje.
heb jij daar ook sneeuw?
Dat is wel een verschil qua temperatuur met hierquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt. Was vandeweek 19 graden. Nu 13. Vanaf overmorgen lijkt het echter wel koud te worden en gaan sneeuwen![]()
Ik kom daar gewoon nog hèquote:
Oef. Ik vind hier iets van.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een verkiezingsposter. Need I say more?![]()
[ afbeelding ]
Dit kan echt nietquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een verkiezingsposter. Need I say more?![]()
[ afbeelding ]
Ja trek in lamskoteletten nuquote:
oeh ja!!!quote:
oeh lekkerquote:
Ja weet ikquote:
Was voor het stemmen over het uitzetten van criminele buitenlanders. Dat het schaap zwart was, was natuurlijk niet geheel per toevalquote:
Konden ze dan geen schaap met een boevenpakje erop zettenquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was voor het stemmen over het uitzetten van criminele buitenlanders. Dat dat het schaap zwart was, was natuurlijk niet geheel per toeval
Die gepland was tijdens een wedstrijd. Was oprecht verhinderdquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:46 schreef dud0r het volgende:
Helemaal niet want er is nog een crewmeet geweest waar ik bij was
Dat jij nou verzaakte.
Misschien, ooit.quote:Je had ook nog naar 1 van de vele vreetmeets kunnen komen.
Had gekund, maar omdat ze niey van gekleurde buitenlanders houden kwam dit natuurlijk beter uitquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Konden ze dan geen schaap met een boevenpakje erop zetten
Ik heb een piri piri verspakketje gehaald en 2 joekels van mango'squote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet ook nog boodschappen doen vandaag. Het wordt nu wel een beetje karig in huis
als je dat zwarte schaap ook nog een boevenpakje aantrekt zeg je dus dat elke zwarte een boef isquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Konden ze dan geen schaap met een boevenpakje erop zetten
Moet je dat blijven benadrukken?quote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gepland was tijdens een wedstrijd. Was oprecht verhinderd
En daarna nooit meer de kans gekregen omdat je eruit gegooid werd.
[..]
Misschien, ooit.
Gestreept schaap. Dat snap je zelf toch ook welquote:Op dinsdag 6 januari 2026 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je dat zwarte schaap ook nog een boevenpakje aantrekt zeg je dus dat elke zwarte een boef is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |