SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smilies
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Maar mocht het straks volle bak gaan sneeuwen en blijven ligeen dan is het vannacht juist weer lekker licht buitenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt nu alweer vervroegd donker trouwens. Sneeuwbuigewijs gesproken.
Oh dan is mijn kleinste 9quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is gewoon een lijstje van kleinste steden
Ik 9656. Maar ik heb het in december behoorlijk laten lopen. Ook omdat mijn knie naar de verrottenis was.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:22 schreef Recce het volgende:
Ik had een gemiddelde van 10.548 stappen afgelopen jaar.
Mijn kat vroeger van sneeuw ook wel prima, tot het te hoog werd en het tegen zijn buik kwam, dan moest ie er niks van hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:22 schreef Ama het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Hedwig gaat reageren als er 10 cm sneeuw ligt.Dat kleine laagje van vanochtend deed haar niks.
Ohquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kat vroeger van sneeuw ook wel prima, tot het te hoog werd en het tegen zijn buik kwam, dan moest ie er niks van hebben
mijn kat hield er van als ik sneeuwballen (formaat soepballetjes) maakte en die naar hem gooide zodat hij ze uit de lucht kon slaanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kat vroeger van sneeuw ook wel prima, tot het te hoog werd en het tegen zijn buik kwam, dan moest ie er niks van hebben
Dat was wel even balen kan ik me voorstellen. Doet de knie het weer?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik 9656. Maar ik heb het in december behoorlijk laten lopen. Ook omdat mijn knie naar de verrottenis was.
Vrienden van mij zijn daar vandaag.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg het gewoon koud van het kijken naar die sneeuwbeelden bij het veldrijden.
🥶🥶🥶quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn daar vandaag.
Jawel. Maar als het de komende dagen allemaal glad en sneeuw en ijzel wordt dan zie ik het alweer somber in.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was wel even balen kan ik me voorstellen. Doet de knie het weer?
Klinkt ook goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aardappels uit de oven. Stuk vlees en champignons erbij.
traybake. Aubergine, courgette, paprika, champignons en aardappelschijfjes met uitjes en spekjes.quote:
Ik ben niet zo bang te vallen, maar ja, jij hebt natuurlijk nare ervaringen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel. Maar als het de komende dagen allemaal glad en sneeuw en ijzel wordt dan zie ik het alweer somber in.
Bejaarden, denk ik?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:31 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn TV dus altijd al hard staan als hij op 18% staat dus ik vraag me altijd af wie zo'n ding in godsnaam op 50 ofzo zet.
Heel veel valt ook wel mee. 3 tot 4 keer per week maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:19 schreef LTVDK het volgende: [..] Ja jij sport er ook nog heel veel bij, dan snap ik wel dat je minder loopt
En de echt lange wandelingen van 25k+ heb ik meestal ook alleen maar als ik in gezelschap loop
![]()
waar is dat op?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg het gewoon koud van het kijken naar die sneeuwbeelden bij het veldrijden.
Je bent de enige. Even alleen bij tientallen. Anders oneven getallen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:32 schreef Ama het volgende:
Hij moet altijd op een even getal staan trouwens.Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben.
je bent vast niet de enigequote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:32 schreef Ama het volgende:
Hij moet altijd op een even getal staan trouwens.Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben.
Dat is 3 tot 4 keer meer dan ikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heel veel valt ook wel mee. 3 tot 4 keer per week maar.
altijd gezelligquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Maandag breekt de pleuris uit en dat is vroeg genoeg.
Ik zit een beetje op Thuisbezorgd te kijken, maar weet het nog niet. Ik heb ook nog Butterchicken in de koelkast en in de vriezer ligt ook nog wat..quote:
was op de vrt 1, maar ze zijn al gefinisht.quote:
Dan kan ik de tv uit latenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
was op de vrt 1, maar ze zijn al gefinisht.
ja honderd miljoen nieuwe medewerkers waarvoor allemaal laptops en telefoons klaargemaakt moesten worden etc.quote:
oh nee, feestquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja honderd miljoen nieuwe medewerkers waarvoor allemaal laptops en telefoons klaargemaakt moesten worden etc.
is dat een plaats dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Francorchamps niet kennen
Kutsite, meteen afgesloten.
groot bedrijfquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja honderd miljoen nieuwe medewerkers waarvoor allemaal laptops en telefoons klaargemaakt moesten worden etc.
Francortchampquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Gekste dingen kent ie wel. Maar somehow mis ik nog 5 steden boven een miljoen inwoners. Dat is gewoon niet waar. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb per ongeluk een kutdorp van 37 inwoners in Polen te pakken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekste dingen kent ie wel. Maar somehow mis ik nog 5 steden boven een miljoen inwoners. Dat is gewoon niet waar. Dat kan niet.
Ik kan het ene gehucht hier in de buurt met 45 inwoners wel vinden maar de grootste 'stad' van de gemeente nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekste dingen kent ie wel. Maar somehow mis ik nog 5 steden boven een miljoen inwoners. Dat is gewoon niet waar. Dat kan niet.
Mijn beste is een dorp hier in de buurt met 0,002%quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een dorpje in Duitsland met 271 inwoners wat 0,000% anderen hebben
Ik heb er eentje met 0.001% en twee met 0.002%quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn beste is een dorp hier in de buurt met 0,002%
had je Francortchamp geprobeerd?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:09 schreef Nattekat het volgende:
F1 circuits zijn wel echt een cheat code
Francorchamps is Frans toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je Francortchamp geprobeerd?
das de franstalinge naam
Francorchamps (Waals: Francortchamp) is een dorp en deelgemeente in de gemeente Stavelot in de provincie Luik in België.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Francorchamps is Frans toch?
Werkt trouwens niet
Steden met een streepje ertussen werken soms wel als je een spatie doet ipv een streepjequote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Francorchamps is Frans toch?
Werkt trouwens niet
Lekker bijtijdsquote:
Ik was al bang dat die pas halverwege januari in de winkel kwamen te liggenquote:
sommige plaatsen doen het ook pas als je het land erbij noemtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Steden met een streepje ertussen werken soms wel als je een spatie doet ipv een streepje
Ik zeg gewoon dat heel Nederland in Madurodam ligt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Hij kent broek aan de muur wel
Verder sla ik echt een flater
Ik kan van heel veel steden zo zeggen waar ze liggen, maar hier ben ik zo intens slecht in.
Is nu in de 1+1 bij de kruidvatquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit de kerstchocola nog weg te werken.
Zag het ja. Maar alleen als je de voorzetsels voluit speltquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Hij kent broek aan de muur wel
Verder sla ik echt een flater
Ik kan van heel veel steden zo zeggen waar ze liggen, maar hier ben ik zo intens slecht in.
Had ik een paar pogingen voor nodigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag het ja. Maar alleen als je de voorzetsels voluit spelt
ideaal hergebruikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Had vandaag op 'marktplaats' een ikea plant verkocht die ik eigenlijk wilde weggooien, maar was te lui om naar het stort te rijden. Nou die vrouw was er echt zooo blij mee![]()
Is toch leuk, hoe je met iets dat je eigenlijk weg wilde gooien nog iemand zo blij kunt maken.
Mooi toch.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Had vandaag op 'marktplaats' een ikea plant verkocht die ik eigenlijk wilde weggooien, maar was te lui om naar het stort te rijden. Nou die vrouw was er echt zooo blij mee![]()
Is toch leuk, hoe je met iets dat je eigenlijk weg wilde gooien nog iemand zo blij kunt maken.
Ik ontdek iedere keer weer een nieuw hoekje waar ik al eens ooit geweest ben en waar ik dan ineens weer 10 of 20 plaatsen van herinnerquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik een paar pogingen voor nodig
Zo, even groente snijden. Daarna kom ik vast weer terug met nog meer ideeën. Ik kom nog steeds wel af en toe steden van ook boven de 300k tegen die ik nog miste. Maar nog 5 boven het miljoen?? Ik denk het nietquote:You named 1,258 cities, with a total population of 186,898,572 (27.72% of the European urban population).
Zo ben ik hier op FOK! ook wel eens van een boom afgekomenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef kwiwi het volgende:
wat is ditquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, even groente snijden. Daarna kom ik vast weer terug met nog meer ideeën. Ik kom nog steeds wel af en toe steden van ook boven de 300k tegen die ik nog miste. Maar nog 5 boven het miljoen?? Ik denk het niet
Was vast geen geldboomquote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik hier op FOK! ook wel eens van een boom afgekomen
Toch niet die van het knuffelen??quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik hier op FOK! ook wel eens van een boom afgekomen
Hopelijk ook geen vleesboomquote:
Echt heel leuk soms ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Hier in Bulgarije vind je tientallen winkels waar ze troep die in NL via Marktplaats gratis opgehaald wordt verkopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Echt heel leuk soms ja.
We hebben ontzettend veel weggegeven voor de verhuizing, sommigen heel erg dankbaar anderen gaan ruzie maken wie er eerst was of het beter kon gebruiken![]()
Of ze zetten het de volgende dag gewoon te koop
Geloof je direct.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier in Bulgarije vind je tientallen winkels waar ze troep die in NL via Marktplaats gratis opgehaald wordt verkopen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier in Bulgarije vind je tientallen winkels waar ze troep die in NL via Marktplaats gratis opgehaald wordt verkopen.
STAD jongehquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jouw dorpje heb ik al
https://cityquiz.io/quizzes/europe
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch niet die van het knuffelen??
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jouw dorpje heb ik al
Voor Engeland kun je gewoon random Amerikaanse steden intikken en je hebt er zo weer 10 bij, en voor Frankrijk gewoon alle soorten kazen en wijnenquote:You named 400 cities, with a total population of 110,028,829 (16.32% of the European urban population).
nu weten we ook meteen welke Fokker bij je in de straat woont of woondequote:
Zucht, daar gaan wequote:
en zo heeft iedereen zijn eigen mechanismesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Voor Engeland kun je gewoon random Amerikaanse steden intikken en je hebt er zo weer 10 bij, en voor Frankrijk gewoon alle soorten kazen en wijnen
Duitsland heb ik echt nauwelijks watquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en zo heeft iedereen zijn eigen mechanismes![]()
ik dreun gewoon de spoorkaart van de hele benelux op. En half Duitsland
quote:La Fayette Puglia, Italy (0)
Ben met Zweeds Lapland begonnenquote:
lolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duitsland heb ik echt nauwelijks wat
Wel de kleinste stad nu per toeval
[..]
landjepikquote:
Ohquote:
quote:
Iddquote:
kwis, soort vanquote:
quote:
Oh lekker dan. Heb ik zelf nooit op gelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Echt heel leuk soms ja.
We hebben ontzettend veel weggegeven voor de verhuizing, sommigen heel erg dankbaar anderen gaan ruzie maken wie er eerst was of het beter kon gebruiken![]()
Of ze zetten het de volgende dag gewoon te koop
Had toen zelf ook wat dingen te koop staan dus ik zag het gelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh lekker dan. Heb ik zelf nooit op gelet eigenlijk.
"ja jij heb het tog gratis gegevuh, dus mag ik da verkope"quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Had toen zelf ook wat dingen te koop staan dus ik zag het gelijk.
Wel even enkele berichtjes gedaan toen
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"ja jij heb het tog gratis gegevuh, dus mag ik da verkope"
Was ook door de manier waarop hij het had gekregen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat kon me weinig schelen eigenlijk. Was allang blij dat ik er vanaf was. En als het verkocht had kunnen / moeten worden had ik dat zelf ook wel kunnen bedenken.
Ja als ze het eerst met een zielig verhaaltje komen halen is het wel intens sneu natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Was ook door de manier waarop hij het had gekregen.
Het was voor de jeugdbeweging blablabla, zooo goed kunnen gebruiken etc.
Volgende ochtend te koop voor 75 euro ofzo, ja bam niet doen bij mij.
ik heb er eentje in Nederland met 0,003 %. En het is vlakbij jouquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duitsland heb ik echt nauwelijks wat
Wel de kleinste stad nu per toeval
[..]
Gekraakte kat?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Één van de machines van mijn routine is niet meer
En bij een alternatief heb ik het absoluut verkeerd gedaan, want ik voel m'n rug nu...
Ik heb er eentje met 0.001% bij mij en twee met 0.002%quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er eentje in Nederland met 0,003 %. En het is vlakbij jou
waarom kopen mensen die zooi (betreft dries roevink)quote:De winkel kwam laatst met de laatste cijfers: we zitten bijna op de negen miljoen verkochte gehaktballetjes met mijn naam erop."
46 of 47 countriesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik stond een tijdje op 46/47 countries en 45/46 capitals
Bleek ik gewoon Oekraine en Kiev vergeten te zijn![]()
![]()
![]()
Zijn best lekker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom kopen mensen die zooi (betreft dries roevink)
Dadelijk is het een hele duidelijke bijvoorbeeld Berlijn of Amsterdamquote:
Nee cyprusquote:
Ken maar 3 plekken daar. Larnaca, Famagusta en Nicosia.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee cyprusOpgelost.
Heb in het begin gewoon zonder te kijken heel veel maar ingeklopt en daar zullen wat typfoutjes bij gemaakt zijn
Limassolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken maar 3 plekken daar. Larnaca, Famagusta en Nicosia.
met de mandolinen ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken maar 3 plekken daar. Larnaca, Famagusta en Nicosia.
Kyoto?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel heel bijzonder hoe ik nog steeds 5 steden boven een miljoen mis en 24 boven de 500k.
ik deed niet eens mee.quote:
Ohja, goede.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Limassol
Dankzij CHampions League voetjebal
Ik moet er nog 2 boven de miljoen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel heel bijzonder hoe ik nog steeds 4 steden boven een miljoen mis en 24 boven de 500k.
Denk dat dat allemaal van die betonnen hellholes in Rusland zijn waar je geen idee hebt hoe groot ze zijn.
ah ik nog maar 3 nu. Laatste 2 waren idd net boven het miljoen en in Ruslandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet er nog 2 boven de miljoen.
Zal wel Rusland en Oekraine zijn.
Hoezo kent het Rilland niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jouw dorpje heb ik al
zoek te juiste schrijfwijze van Etten-Leurquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo kent het Rilland niet.
Wel leuk dat ie de naam Rijsel wel goedkeurt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoek te juiste schrijfwijze van Etten-Leur
ja ook jammer iddquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoek te juiste schrijfwijze van Etten-Leur
die is wel erg leukquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel leuk dat ie de naam Rijsel wel goedkeurt.
Ik had een hele obscure van precies 1 miljoen (plus een beetje). Zou goed kunnen dat je die niet hebtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel heel bijzonder hoe ik nog steeds 4 steden boven een miljoen mis en 24 boven de 500k.
Denk dat dat allemaal van die betonnen hellholes in Rusland zijn waar je geen idee hebt hoe groot ze zijn.
Er zijn grotere plaatsen die ie niet kent.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo kent het Rilland niet.
Ja was ik ook al tegenaan gelopen idd, Stede Broecquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:31 schreef essnhills het volgende:
Ik had hier ook allemaal plaatsen die hij niet herkende. En de overkoepelende gemeente ook niet. Dus weet niet wat de regels dan precies zijn.
Kaatsheuvel kent ie ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn grotere plaatsen die ie niet kent.
Ja precies die iddquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was ik ook al tegenaan gelopen idd, Stede Broec
Kaatsheuvel niet kennen is wonderlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kaatsheuvel kent ie ook niet.tss
Hoogkarspel ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies die idd
Bovenkarspel en Grootebroek kende hij niet. Lutjebroek wel. Die drie samen vormen stede Broec. Ook onbekend.
Ja uhmmm??
Westwoud wel dacht ikquote:
Zeuvenbultenland kent ie ook al nietquote:
veenhuizen welquote:
Zo had ik ook Crete (Kreta) dat opeens in Italië ligt en Akropolis ligt plots in Oekraīnequote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
veenhuizen wel
Leek in NL kent hij ook niet. komt hij in UK uit
Dat zijn geen plaatsnamenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo had ik ook Crete (Kreta) dat opeens in Italië ligt en Akropolis ligt plots in Oekraīne
Ja, ik dacht ik ga even de attractieparken langs die ik ken en waar ze liggen. Gelijk bij de eerste gaat het mis.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kaatsheuvel niet kennen is wonderlijk.
Ze liggen wel eens in de opruimingsbak.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:17 schreef mschol het volgende:
[..]
maar een bal gehakt, kan je toch beter zelf maken ? is toch veel goedkoper?
quote:
Ja ik ben ook al eventjes gestopt, op een gegeven moment is het wel klaarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:43 schreef Nizno het volgende:
zevenhuizen. hebben we 2 van in NL, kent hij 0 van
ik stop
quote:You named 1,408 cities, with a total population of 195,225,525 (28.95% of the European urban population).
wie moeten er pijlen smijten?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ga zo ook dartsen kijken en eerst nog wat dingen doen
[..]
Met welke saus?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:44 schreef Ama het volgende:
Even de airfryer aan het werk zetten met wat kipnuggets.
ow alle 4quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Searle vs Littler
Van Veen vs Anderson
das snelquote:
Ja die heb ik ook geprobeerd. Kutsitequote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kaatsheuvel kent ie ook niet.tss
Kaatsheuvel is ook geen stad toch? Waalwijk kende hij wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ik ga even de attractieparken langs die ik ken en waar ze liggen. Gelijk bij de eerste gaat het mis.
Is gewoon een gevoelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wie zegt dat het een hij is?
Dat kutgehucht in Polen met 37 inwoners ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kaatsheuvel is ook geen stad toch? Waalwijk kende hij wel.
Ja als plaatsen zoals IJmuiden er niet eens in staanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij die dacht ik echt dat ik gek aan het worden was
Jouw dorp ook nietquote:
Wel een plaats toch? Een aantal Zeeuwse dorpen kende ie wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kaatsheuvel is ook geen stad toch? Waalwijk kende hij wel.
Ja en Zevenbergen nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moerdijk kent ie dan weer wel
Nog wel
Nee kloptquote:
Moriaanshoofd kende die nietquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel een plaats toch? Een aantal Zeeuwse dorpen kende ie wel.
Ja, Westkapelle dan weer wel. En Den Haag ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel een plaats toch? Een aantal Zeeuwse dorpen kende ie wel.
geen spoilers hier... O_oquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zometeen kijken naar Masked Singer, van 1 deelnemer(s) denk ik zeker te zijn, maar die zijn wel finalemateriaal. Ik denk niet dat het hamsterduo vandaag in de halve finale al wordt unmasked
hier is niet sneeuwquote:
Was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen spoilers hier... O_o
ik kijk morgen pas
Hier blijft wel een laagje liggen.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier blijft wel een laagje liggen.
Zou vannacht nog wat bij komen dus morgen kan er gesleed worden
ik heb er 2 met 0,000 % inmiddelsquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:54 schreef essnhills het volgende:
Maargoed
2 plaatsjes hier met 0,001%, en 4 met 0,002%
Nog slechter dan ik, dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
177 plaatsen, 10% van Europa. Ik vind het mooi.
Ik wist niet dat het een wedstrijd was.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog slechter dan ik, dat is wel heel erg
Is het niet, maar ik vond m'n eigen score al droevigquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een wedstrijd was.
Ik heb er 3 daarquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken trouwens opvallend weinig plaatsen uit voormalig Joegoeslavië.
Ik vond 10 % wel mooi. Sowieso mis ik veel plaatsen uit Oost-Europa die ik wel 'ken', maar niet precies de juiste schrijfwijze van weet, dus dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het niet, maar ik vond m'n eigen score al droevig
Ik heb er 133 uit Nederland, daar lift ik wel heel erg opquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond 10 % wel mooi. Sowieso mis ik veel plaatsen uit Oost-Europa die ik wel 'ken', maar niet precies de juiste schrijfwijze van weet, dus dat schiet niet op.
Ruslandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb sws de hoofdsteden + de steden waar ik ben geweest in Kroatie en Sloveniequote:
ja ik mis er nou nog twee. Zal wel een gevalletje nooit van gehoord worden.quote:
2 hoofdsteden en een stad waar ik geweest benquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb sws de hoofdsteden + de steden waar ik ben geweest in Kroatie en Slovenie
Ik ben echt zo benieuwd of ik één van die twee hebquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik mis er nou nog twee. Zal wel een gevalletje nooit van gehoord worden.
ik precies 0 denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken trouwens opvallend weinig plaatsen uit voormalig Joegoeslavië.
Maar ze staan er WEL in!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:30 schreef Dven het volgende:
Van de vijf zeldzaamste zijn er vier afkomstig uit m'n gemeente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
u is wel errug vroegquote:
oh ja die had als ik kindquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van die glow in the dark sterren op je plafond plakken.. maakt het minder erg
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik laat het hier even bij, op naar DRT
kom ik nevernooit niet in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zodat ik naast het piekeren ook nog alle spinnen kan zien die naar mij kijken?
ik las kind..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n kindle wilde even niet aan. Paniek.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een beetje goede spin die hoor je wel lopen.
Gewoon een tik geven.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las kind..
dus ik snapte de paniek
dit werkt niet positiefquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een beetje goede spin die hoor je wel lopen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van die glow in the dark sterren op je plafond plakken.. maakt het minder erg
toen heb je gezegd dat hij zonder eten op bed moest en floep daar ging ie aan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n kindle wilde even niet aan. Paniek.
Beter dan een hond.quote:
Lievvvquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Rode panda is het beste dier wat er bestaam
Agree to disagreequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Is dit een strikvraag?quote:
Iemand zijn broek omlaag?quote:
Hallo katjequote:
Hoor je al weerwolven?quote:
nee hebben we hier denk ik niet. Te warmquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo katje
[..]
Hoor je al weerwolven?
Ik vind bergmarmotten de beste beestjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hebben we hier denk ik niet. Te warm
zelfs vergeleken met een rode panda?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind bergmarmotten de beste beestjes
Het antwoord is ja.quote:
Ja, maar misschien als ik ze ooit kan aaien dat ze op een gedeelde eerste plek komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs vergeleken met een rode panda?
Vingers kwijtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar misschien als ik ze ooit kan aaien dat ze op een gedeelde eerste plek komen.
Die zijn ook wel lief.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:13 schreef Recce het volgende:
Ik ben team Pallaskat.
Bekijk deze YouTube-video
Ik had vroeger een bergmarmotknuffelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind bergmarmotten de beste beestjes
Op je staart zitten voor warme pootjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:13 schreef Recce het volgende:
Ik ben team Pallaskat.
Bekijk deze YouTube-video
Timon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |