Van die glow in the dark sterren op je plafond plakken.. maakt het minder ergquote:
oh ja die had als ik kindquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van die glow in the dark sterren op je plafond plakken.. maakt het minder erg
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik laat het hier even bij, op naar DRT
kom ik nevernooit niet in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zodat ik naast het piekeren ook nog alle spinnen kan zien die naar mij kijken?
ik las kind..quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n kindle wilde even niet aan. Paniek.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een beetje goede spin die hoor je wel lopen.
Gewoon een tik geven.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las kind..
dus ik snapte de paniek
dit werkt niet positiefquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een beetje goede spin die hoor je wel lopen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van die glow in the dark sterren op je plafond plakken.. maakt het minder erg
toen heb je gezegd dat hij zonder eten op bed moest en floep daar ging ie aan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n kindle wilde even niet aan. Paniek.
Beter dan een hond.quote:
Lievvvquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Rode panda is het beste dier wat er bestaam
Agree to disagreequote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Is dit een strikvraag?quote:
Iemand zijn broek omlaag?quote:
Hallo katjequote:
Hoor je al weerwolven?quote:
nee hebben we hier denk ik niet. Te warmquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo katje
[..]
Hoor je al weerwolven?
Ik vind bergmarmotten de beste beestjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hebben we hier denk ik niet. Te warm
zelfs vergeleken met een rode panda?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind bergmarmotten de beste beestjes
Het antwoord is ja.quote:
Heb je zulke witte billen dat we zouden kunnen denken dat jij het bent?quote:
Ja, maar misschien als ik ze ooit kan aaien dat ze op een gedeelde eerste plek komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs vergeleken met een rode panda?
Vingers kwijtquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar misschien als ik ze ooit kan aaien dat ze op een gedeelde eerste plek komen.
Die zijn ook wel lief.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:13 schreef Recce het volgende:
Ik ben team Pallaskat.
Bekijk deze YouTube-video
Ik had vroeger een bergmarmotknuffelquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind bergmarmotten de beste beestjes
Op je staart zitten voor warme pootjesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:13 schreef Recce het volgende:
Ik ben team Pallaskat.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |