Echt heel leuk soms ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef kwiwi het volgende:
Had vandaag op 'marktplaats' een ikea plant verkocht die ik eigenlijk wilde weggooien, maar was te lui om naar het stort te rijden. Nou die vrouw was er echt zooo blij mee![]()
Is toch leuk, hoe je met iets dat je eigenlijk weg wilde gooien nog iemand zo blij kunt maken.
Hier in Bulgarije vind je tientallen winkels waar ze troep die in NL via Marktplaats gratis opgehaald wordt verkopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Echt heel leuk soms ja.
We hebben ontzettend veel weggegeven voor de verhuizing, sommigen heel erg dankbaar anderen gaan ruzie maken wie er eerst was of het beter kon gebruiken![]()
Of ze zetten het de volgende dag gewoon te koop
Geloof je direct.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier in Bulgarije vind je tientallen winkels waar ze troep die in NL via Marktplaats gratis opgehaald wordt verkopen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier in Bulgarije vind je tientallen winkels waar ze troep die in NL via Marktplaats gratis opgehaald wordt verkopen.
STAD jongehquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jouw dorpje heb ik al
https://cityquiz.io/quizzes/europe
Neequote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch niet die van het knuffelen??
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jouw dorpje heb ik al
https://cityquiz.io/quizzes/europe
Voor Engeland kun je gewoon random Amerikaanse steden intikken en je hebt er zo weer 10 bij, en voor Frankrijk gewoon alle soorten kazen en wijnenquote:You named 400 cities, with a total population of 110,028,829 (16.32% of the European urban population).
nu weten we ook meteen welke Fokker bij je in de straat woont of woondequote:
Zucht, daar gaan wequote:
en zo heeft iedereen zijn eigen mechanismesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Voor Engeland kun je gewoon random Amerikaanse steden intikken en je hebt er zo weer 10 bij, en voor Frankrijk gewoon alle soorten kazen en wijnen
Duitsland heb ik echt nauwelijks watquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en zo heeft iedereen zijn eigen mechanismes![]()
ik dreun gewoon de spoorkaart van de hele benelux op. En half Duitsland
quote:La Fayette Puglia, Italy (0)
Ben met Zweeds Lapland begonnenquote:
lolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duitsland heb ik echt nauwelijks wat
Wel de kleinste stad nu per toeval
[..]
landjepikquote:
Ohquote:
quote:
Iddquote:
kwis, soort vanquote:
quote:
Oh lekker dan. Heb ik zelf nooit op gelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Echt heel leuk soms ja.
We hebben ontzettend veel weggegeven voor de verhuizing, sommigen heel erg dankbaar anderen gaan ruzie maken wie er eerst was of het beter kon gebruiken![]()
Of ze zetten het de volgende dag gewoon te koop
Had toen zelf ook wat dingen te koop staan dus ik zag het gelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh lekker dan. Heb ik zelf nooit op gelet eigenlijk.
"ja jij heb het tog gratis gegevuh, dus mag ik da verkope"quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Had toen zelf ook wat dingen te koop staan dus ik zag het gelijk.
Wel even enkele berichtjes gedaan toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |