nu weten we ook meteen welke Fokker bij je in de straat woont of woondequote:
Zucht, daar gaan wequote:
en zo heeft iedereen zijn eigen mechanismesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Voor Engeland kun je gewoon random Amerikaanse steden intikken en je hebt er zo weer 10 bij, en voor Frankrijk gewoon alle soorten kazen en wijnen
Duitsland heb ik echt nauwelijks watquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en zo heeft iedereen zijn eigen mechanismes![]()
ik dreun gewoon de spoorkaart van de hele benelux op. En half Duitsland
quote:La Fayette Puglia, Italy (0)
Ben met Zweeds Lapland begonnenquote:
lolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duitsland heb ik echt nauwelijks wat
Wel de kleinste stad nu per toeval
[..]
landjepikquote:
Ohquote:
quote:
Iddquote:
kwis, soort vanquote:
quote:
Oh lekker dan. Heb ik zelf nooit op gelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Echt heel leuk soms ja.
We hebben ontzettend veel weggegeven voor de verhuizing, sommigen heel erg dankbaar anderen gaan ruzie maken wie er eerst was of het beter kon gebruiken![]()
Of ze zetten het de volgende dag gewoon te koop
Had toen zelf ook wat dingen te koop staan dus ik zag het gelijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh lekker dan. Heb ik zelf nooit op gelet eigenlijk.
"ja jij heb het tog gratis gegevuh, dus mag ik da verkope"quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Had toen zelf ook wat dingen te koop staan dus ik zag het gelijk.
Wel even enkele berichtjes gedaan toen
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"ja jij heb het tog gratis gegevuh, dus mag ik da verkope"
Was ook door de manier waarop hij het had gekregen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat kon me weinig schelen eigenlijk. Was allang blij dat ik er vanaf was. En als het verkocht had kunnen / moeten worden had ik dat zelf ook wel kunnen bedenken.
Ja als ze het eerst met een zielig verhaaltje komen halen is het wel intens sneu natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Was ook door de manier waarop hij het had gekregen.
Het was voor de jeugdbeweging blablabla, zooo goed kunnen gebruiken etc.
Volgende ochtend te koop voor 75 euro ofzo, ja bam niet doen bij mij.
ik heb er eentje in Nederland met 0,003 %. En het is vlakbij jouquote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duitsland heb ik echt nauwelijks wat
Wel de kleinste stad nu per toeval
[..]
Gekraakte kat?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Één van de machines van mijn routine is niet meer
En bij een alternatief heb ik het absoluut verkeerd gedaan, want ik voel m'n rug nu...
Ik heb er eentje met 0.001% bij mij en twee met 0.002%quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er eentje in Nederland met 0,003 %. En het is vlakbij jou
waarom kopen mensen die zooi (betreft dries roevink)quote:De winkel kwam laatst met de laatste cijfers: we zitten bijna op de negen miljoen verkochte gehaktballetjes met mijn naam erop."
46 of 47 countriesquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik stond een tijdje op 46/47 countries en 45/46 capitals
Bleek ik gewoon Oekraine en Kiev vergeten te zijn![]()
![]()
![]()
Zijn best lekker.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom kopen mensen die zooi (betreft dries roevink)
Dadelijk is het een hele duidelijke bijvoorbeeld Berlijn of Amsterdamquote:
Nee cyprusquote:
Ken maar 3 plekken daar. Larnaca, Famagusta en Nicosia.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee cyprusOpgelost.
Heb in het begin gewoon zonder te kijken heel veel maar ingeklopt en daar zullen wat typfoutjes bij gemaakt zijn
Limassolquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken maar 3 plekken daar. Larnaca, Famagusta en Nicosia.
met de mandolinen ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken maar 3 plekken daar. Larnaca, Famagusta en Nicosia.
Kyoto?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel heel bijzonder hoe ik nog steeds 5 steden boven een miljoen mis en 24 boven de 500k.
ik deed niet eens mee.quote:
Ohja, goede.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Limassol
Dankzij CHampions League voetjebal
Ik moet er nog 2 boven de miljoen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel heel bijzonder hoe ik nog steeds 4 steden boven een miljoen mis en 24 boven de 500k.
Denk dat dat allemaal van die betonnen hellholes in Rusland zijn waar je geen idee hebt hoe groot ze zijn.
ah ik nog maar 3 nu. Laatste 2 waren idd net boven het miljoen en in Ruslandquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet er nog 2 boven de miljoen.
Zal wel Rusland en Oekraine zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |